Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85213 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #75 : 20.01.08 - klo:21:41 »
Ai ne pitävät vieläkin kovaa ääntä!  :o Mun Silk-epil on jo 15 vuotta vanha ja rämisee, mutta se kuuluu asiaan uusissakin laitteissa. Tiedoksi tämä myös teille, jotka tuotteen olette ostaneet: hyvin pitkäikäisiä ja kestäviä ovat, eli ei huono sijoitus!
Joo mäkin olen käytellyt omaa Silk-epiliäni viitisen vuotta, kyllä siitä aikamoinen mekkala kuuluu :) Olen kuitenkin ollut tosi tyytyväinen hankintaani!
Onpas noi edullisia muuten nykyään, mä muistelisin että kun me ostettiin tää niin oli Stockan kantistarjouksessa jotain yli 70€ ellei peräti 80€..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #76 : 20.01.08 - klo:22:13 »
Ei kukaan vissiin vieläkään ole löytänyt mistään niitä vaihto"teriä"?
Vakiovalikoimassa ei taida olla missään, mutta kodinkoneliikkeisiin niitä saa tilattua. Eli myyjältä menet kyselemään.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 21.01.08 - klo:13:00 »
^ Kiitän vinkistä :)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 21.01.08 - klo:21:37 »
Ai ne pitävät vieläkin kovaa ääntä!  :o Mun Silk-epil on jo 15 vuotta vanha ja rämisee, mutta se kuuluu asiaan uusissakin laitteissa. Tiedoksi tämä myös teille, jotka tuotteen olette ostaneet: hyvin pitkäikäisiä ja kestäviä ovat, eli ei huono sijoitus!
Joo mäkin olen käytellyt omaa Silk-epiliäni viitisen vuotta, kyllä siitä aikamoinen mekkala kuuluu :) Olen kuitenkin ollut

Olenpas mä ilmaissut kömpelösti asiani tässä taannoisessa viestissäni. Pointtini oli siis se, että luulin vain noiden vanhanaikaisten mallien pitävän meteliä. Oma kun on tosiaan sieltä 90-luvun alusta. Ja yllätykseni koski sitä, ettei kehitys ole kehittynyt ja nykyään valmistettavat epilaattoorit muuttuneet hiljaisemmiksi. ::)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 01.02.08 - klo:14:08 »
Sain tänään vihdoin aikaiseksi kokeilla joululahjaksi saamaani Braunin Silk-epil Xelleä (niin, siis toivoin tuota ihan erityisesti, joten ei ollut mikään vinkki miltään suunnalta :D). Olin ihan ensikertalainen, mutta yllätyksekseni tuo ei kyllä tuntunut melkein missään! Paaaljon vähemmän kuin mitä olin odottanut ja mitä laitteen ääni antoi ymmärtää. Uskalsin epiloida jopa kainalot!  :) Ei niinkään sattunut, mutta verta tuli jonkin verran. Kainalot rauhoittuivat kyllä todella nopeasti, vaikka epiloinnista on aikaa vain n. tunti.

Kyllä epilointi on ihan mun juttu! Niin helppoa ja nopeaa, olen tosi tyytyväinen!
1c M ii BSL

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 01.02.08 - klo:14:48 »
Mulla on lidlistä ostettu epilady legend epilaattori. Mä koitin eilen epiloida kainalokarvat mutta mun mielestä se sattu kauheesti niin jätin kesken. Säärikarvat ei tuntunu missään. Onko mulla vaa niin herkät kainalot!? Aion kyllä vielä joku kaunis päivä epiloida vaikka sattuisi kuinka  ;D

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #81 : 01.02.08 - klo:14:56 »
Vaihdoin juuri 5 vuotta vanhan braunin epilaattorin Braunin Silk-epil Xelleen ja kyllä on iso ero. Paljon kivuttomammin ja paremmin epiloi tämä uusi kuin vanha. Eli kyllä varmasti ne 'pinsettipäät' kuluu käytössä + tietysti malleissakin tapahtunut kehitystä. Onpas kiva taas  kun epilointi on helpompaa.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 01.02.08 - klo:14:57 »
^^ Kannattaa kiinnittää huomiota karvojen pituuteen! Mitä lyhyemmät karvat, sitä kivuttomampaa  :). Itselläni oli ihan muutaman millimetrin, ja tuntui todella helpolta ja kivuttomalta. Tai sitten mulla on vain korkea kipukynnys..
1c M ii BSL

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 01.02.08 - klo:14:58 »
Kyllä epilointi on ihan mun juttu! Niin helppoa ja nopeaa, olen tosi tyytyväinen!

Helppoa kyllä mutta nopeaa ei :P Mulla ainakin menee tunti helposti kun epiloin sääret, eikä mulla edes kasva kovin paljon karvaa. Mullakin samainen Xelle käytössä.

Kyllä muuten pelotti ekalla kertaa kun masiina piti niin hirveää ääntä ja pyöri hurjaa vauhtia. Mutta ei se sitten loppujen lopuksi ollutkaan niin kauheaa kun vaan uskaltautui kokeilemaan.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 01.02.08 - klo:15:26 »
^^ Kannattaa kiinnittää huomiota karvojen pituuteen! Mitä lyhyemmät karvat, sitä kivuttomampaa  :). Itselläni oli ihan muutaman millimetrin, ja tuntui todella helpolta ja kivuttomalta. Tai sitten mulla on vain korkea kipukynnys..

Aijaa heheh.. Mä annoin karvojen kasvaa ainakin puoli senttisen kokoiseksi ihan vaan että saisin epiloituu, kun luulin ettei lyhempää karvaa pysty. Täytyypä koittaa enskerralla vähä lyhemmillä karvoilla  ;D. Tai sit tää kone on vaan huono kun oli niin halpakin  :-\

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #85 : 01.02.08 - klo:15:52 »
^^ Munkaan mielestä tuo touhu ei kauhean nopeaa ole. Itselläni kuluu saman verran aikaa kuin Aquatarella niin ei ole nyt hetkeen tullut säärikarvoja ajeltua. Pitäisi kyllä nyt joku päivä ottaa itseään niskasta kiinni. :P

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 01.02.08 - klo:16:06 »
Tunti kuulostaa mun mielestä aika paljolta! Tosin nyt kokeillessani en kyllä epiloinut koko sääriä, niin en tosiaan vielä tiedä paljonko saan siihen sitten kaiken kaikkiaan aikaa tuhraantumaan.. Itse kyllä luulisin selviäväni 10 minuutilla/sääri, mutta pitää tosiaan ryhtyä tuon kanssa tositoimiin kunhan karvat kasvavat sopivan mittaisiksi, ja mahdollisesti sitten tulla perumaan sanani tuosta nopeudesta!  :)
1c M ii BSL

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 01.02.08 - klo:16:24 »
Mulla menee kanssa ihan tolkuttomasti aikaa tohon touhuun.. ja silti jää melko paljonkin itsepäisiä karvoja paikoilleen vaikka mitä tekis.  :P Ihan käsittämätöntä, mä oon aina luullu että epiloidessa menee ehkä just joku kymmenisen minuuttia.. Joululahjaksi saatu Braunin silk epil (mikälie exclusive onkaan), ruohonleikkurilta kuulostava vekottimeni osotti mun luuloni vääräksi. Ja mun säärikarvani on hentoja ja vaaleita jo parin nyppimiskerran jälkeen.. Kaipa toi karvojen hentous vaikuttaa siihen ettei epilaattorin pinsetit saa kunnolla otetta, minkä takia niitä sinne tänne sojottavia haituvia jää.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #88 : 01.02.08 - klo:16:34 »
Se on kun se pinsettiosuus ei ole kauhean leveä, ja pitää erittäin tarkasti vetää sillä. Sitten vaikka kuinka hyvin koittaisi ottaa niin mulla ainakin sama kohta pitää ottaa uusiksi vähintään kerran.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #89 : 03.02.08 - klo:14:45 »
Tää on kyl tosi tyytyväinen, että meni tuhluroimaan viimekesänä epilaattoriin... braunin x'elle. On kyllä säärten ajamisväli pidentynyt huomattavasti. Kivaa kun pysyy pidempään siistinä. Ensin oli kyl aika morkkis ku oli aika hintava mutta nyt ei kaduta sitten tippakaakaan.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey