Nonih, minäkin olen saanut ostettua tämmöisen kapistuksen ja ajattelin laittaa kokemuksia kun sitä olen nyt vähän aikaa käytellyt. Eli laite on Phiipsin Satinelle, semmoinen about 30 euron kapistus, tämmöinen:
http://www.consumer.philips.com/consumer/fi/fi/consumer/cc/_productid_HP2844_01_FI_CONSUMER/Epilaattori+HP2844-01Ekan kerran vetelin sillä käsikarvat irti, kun missään muualla ei ollut tarpeeksi pitkiä. Yhtään ei sattunut, mutta ihan kaikki ei lähteneet kun en tajunnut vedellä sitä ihan oikeaan suuntaan (mulla karvat kasvaa lähinnä oikealta vasemmalle, eikä ylös-alas niinkuin tolla vetelin). Pari päivää sitten otin oikean kainalon, jota olen ennen vedellyt vahalla. Ei sattunut yhtään! Mutta unohdin kiristää ihoa ja vetelin vahingossa jonkun kohollaan olevan näpyn päältä, niin iho ei tykännyt. Karvat kyllä lähti. Tänään sitten toinen kainalo, oletin että sattuisi ihan hirveästi kun sitä olen aina vaan ajellut höylällä (vahaaminen ekaa kertaakin sattuu ihan tajuttomasti), mutta ei. Ei tuntunut missään. Nyt en saanut aikaan mitään ruhjeitakaan. About 10 karvaa jäi niistä sadoista, mutta ne nypin sitten pinseteillä pois.
Eli tiivistettynä: toimii! Aloitin vaan ehkä siitä hankalammasta päästä, mutta säärikarvat kasvaa jostain syystä tosi hitaasti niin ei auta.

Yllätyin tuon kapistuksen kivuttomuudesta, kun vahatessa saattaa sattua paljonkin. Ilmeisesti mulla lähtee vahatessa siinä ihoa mukana tai jotain. Ihan turhaan olisin maksanut 100 e laitteesta koska eipä tuo tulos voi paljon paremmaksi mennä. Ehkä se hinta näkyy sitten kestävyydessä, en osaa sanoa.