Kirjoittaja Aihe: Epilaattorit  (Luettu 85316 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Epilaattorit
« Vastaus #90 : 01.03.08 - klo:14:20 »
Sain tänään vihdoin aikaiseksi kokeilla joululahjaksi saamaani Braunin Silk-epil Xelleä (niin, siis toivoin tuota ihan erityisesti, joten ei ollut mikään vinkki miltään suunnalta :D). Olin ihan ensikertalainen, mutta yllätyksekseni tuo ei kyllä tuntunut melkein missään! Paaaljon vähemmän kuin mitä olin odottanut ja mitä laitteen ääni antoi ymmärtää. Uskalsin epiloida jopa kainalot!  :) Ei niinkään sattunut, mutta verta tuli jonkin verran. Kainalot rauhoittuivat kyllä todella nopeasti, vaikka epiloinnista on aikaa vain n. tunti. Kyllä epilointi on ihan mun juttu! Niin helppoa ja nopeaa, olen tosi tyytyväinen!

Minäkin hankin tuossa alkuvuodesta Xellen, eipä se paljoa enempää maksanut kuin yksi kerta sokeroinnissakaan. Ajattelin tuhlata ne sokerirahat mielummin johonkin mukavampaan  :D

Olen todellakin tykännyt Xellestä, aikamoista mekkalaa se kyllä pitää ja hetki tarvitsee aikaakin varata, mutta on halvempaa  ja nopeampaa kuitenkin. Lisäksi saa ajeltua juuri  silloin, kun tarvetta on (kosmetologi ei aina silloin ole ollut vapaana  ;)). Otan tällä kainalot ja sääret, bikiniä yritin mutta sen otan vielä mielummin vahalla tai sokerilla.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Sandaali

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 08.03.08 - klo:18:23 »
Mulla on ehkä kolmisen vuotta vanha epilaattori, ja olen kiinnostunut, että onko tosiaan ihan uusimmissakin niin iso ääni? Entä onko merkillä väliä, Braun, Philips, ja sit on joku Remingtonkin..? Ei oo kyllä kivaa kun varmaan koko meidän kerrostalo ihmettelee et mitä ihmettä meillä tehdään...  :-[

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 22.05.08 - klo:15:07 »
Mä tässä haaveilen Philips Satinelle Ice Premium-epilaattorista tai Philips HP6482-epilaattorista. Onko kenelläkään kokemuksia? :)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Earlybird

• Hiushörhö
« Vastaus #93 : 23.05.08 - klo:07:34 »
Tuli ostettua uusi epilaattori: braunin silk epil xelle. Edellinen epilaattorini on myös silk epil, mutta se on lähemmäs 10 vuotta vanha. Tässä linkki vanhaan silk epiliin: http://www.east-west.ch/body/braunsilkepil.html
Olen kerran epiloinut uudella braunilla ja ero on suuri. Uudella lähtee paljon paremmin karvat irti (en ole vanhaan ostanut kertaakaan uutta pinsettiosaa). Uudessa on myös tosi hyvä tuo valosysteemi ja sillä näkee hyvin karvat. Olen kyllä tosi tyytyväinen jälkeen ja olisi jo aikaisemmin voinut vaihtaa vanhan pois.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 23.05.08 - klo:08:04 »
Olen joskus kokeillut epilaattoria joka on n. 10 vuotta vanha.. Se oli ihan silkkaa kidutusta ja vedet valui silmistä.. Sen jälkeen en ole epilaattoreihin koskenut..

Miten nuo ovat kehittyneet nykypäivänä? Sattuuko epilointi vieläkin yhtä perkeleesti?

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 23.05.08 - klo:10:31 »
Paljonko olette maksaneet Braunin Xellestä?

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 23.05.08 - klo:10:34 »
^
Xelleni maksoi ennen joulua muistaakseni 89€ Anttilasta. Olen ollut siihen erittäin tyytyväinen! Ei yhtään niin kivuliasta kuin aikoinaan. Tämä on kolmas epilaattorini ja ainoa, jota olen oikeasti käyttänyt  ;D

EDITTIÄ: niin siis sääret ja kainalot otan tällä, bikiniin en pysty  :D
« Viimeksi muokattu: 24.05.08 - klo:17:29 kirjoittanut Nea »

Poissa billabong

• Hiushörhö
« Vastaus #97 : 24.05.08 - klo:17:21 »
Nonih, minäkin olen saanut ostettua tämmöisen kapistuksen ja ajattelin laittaa kokemuksia kun sitä olen nyt vähän aikaa käytellyt. Eli laite on Phiipsin Satinelle, semmoinen about 30 euron kapistus, tämmöinen: http://www.consumer.philips.com/consumer/fi/fi/consumer/cc/_productid_HP2844_01_FI_CONSUMER/Epilaattori+HP2844-01

Ekan kerran vetelin sillä käsikarvat irti, kun missään muualla ei ollut tarpeeksi pitkiä. Yhtään ei sattunut, mutta ihan kaikki ei lähteneet kun en tajunnut vedellä sitä ihan oikeaan suuntaan (mulla karvat kasvaa lähinnä oikealta vasemmalle, eikä ylös-alas niinkuin tolla vetelin). Pari päivää sitten otin oikean kainalon, jota olen ennen vedellyt vahalla. Ei sattunut yhtään! Mutta unohdin kiristää ihoa ja vetelin vahingossa jonkun kohollaan olevan näpyn päältä, niin iho ei tykännyt. Karvat kyllä lähti. Tänään sitten toinen kainalo, oletin että sattuisi ihan hirveästi kun sitä olen aina vaan ajellut höylällä (vahaaminen ekaa kertaakin sattuu ihan tajuttomasti), mutta ei. Ei tuntunut missään. Nyt en saanut aikaan mitään ruhjeitakaan. About 10 karvaa jäi niistä sadoista, mutta ne nypin sitten pinseteillä pois.

Eli tiivistettynä: toimii! Aloitin vaan ehkä siitä hankalammasta päästä, mutta säärikarvat kasvaa jostain syystä tosi hitaasti niin ei auta. :)

Yllätyin tuon kapistuksen kivuttomuudesta, kun vahatessa saattaa sattua paljonkin. Ilmeisesti mulla lähtee vahatessa siinä ihoa mukana tai jotain. Ihan turhaan olisin maksanut 100 e laitteesta koska eipä tuo tulos voi paljon paremmaksi mennä. Ehkä se hinta näkyy sitten kestävyydessä, en osaa sanoa.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 25.05.08 - klo:21:29 »
Tilasin nyt Braun Silk-Epil X-elle 5285-epilaattorin. En edes tiedä, meneekö se nimi noin, mutta joka tapauksessa malli 5285. ;)

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #99 : 26.05.08 - klo:00:06 »
Nonih, minäkin olen saanut ostettua tämmöisen kapistuksen ja ajattelin laittaa kokemuksia kun sitä olen nyt vähän aikaa käytellyt. Eli laite on Phiipsin Satinelle, semmoinen about 30 euron kapistus, tämmöinen: http://www.consumer.philips.com/consumer/fi/fi/consumer/cc/_productid_HP2844_01_FI_CONSUMER/Epilaattori+HP2844-01

Ekan kerran vetelin ...

Itse kokeilin samaa laitetta muutaman kerran kaverillani ja ihastuin todella. Aikomus olisi hankkia itsekin tuo sama. Ei minusta ollut kivuliasta hommaa. Vain aluksi ensimmäiset vedot oli totuttelua :). Itse siis tykkäsin laitteesta vaikka onkin halpa.Yli kuukauden pysyi sääret sileinä mikä tuntui epätodelliselta  :o. Miten Philips satinelle HP2844/00 eroaa tuosta mallista? Se on se koko vaalean punainen. Se olis yksi vaihtoehto mikä mua kiinnostaisi.
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo:00:16 kirjoittanut daffodil79 »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 26.05.08 - klo:15:01 »
Minuakin vähän kiinnostaisi hankkia epilaattori, mutta saakohan niitä missään yhtään testattua? Olen aika kipuherkkä, enkä haluaisi maksaa sellaisesta laitteesta, jota en kykene käyttämään. ;D Tai mitenhän on palautuksen laita?

edit. Miiu, tuo oli ihan selkeä mainospuhe minulle. ;D
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo:15:13 kirjoittanut Magia »

Poissa Miiu

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 26.05.08 - klo:15:11 »
Mulla on vuosi sitten hankittu Braun Silk-épil X'elle. Siinä tuli pakkauksen mukana sellainen "harjoittelupää", joka ei nypi niin paljon kerralla sekä kylmäpakkaus, joka kyllä auttaa kipuun. Lisäksi pakkauksesta löytyy muutama erilainen suojus varsinaiselle epilointipäälle.

Oon itsekkin tosi herkkä, mutta muutaman harjoittelu kerran jälkeen kärsin jo käyttää epilaattoria ihan kunnolla. Ensimäiset kerrat on tietenkin kipeimpiä kun karvoja on eniten. Ainakin mulla karvojen kasvu on vähentynyt selvästi ja karvat ovat ohentuneet. Mitä useammin jaksaa epiloida, niin sitä vähemmän se koskee. Epilointi on paras kokeilemani keino karvojen poistoon!

Edit. Magia: Ei sen ihan siltä pitänyt kuulostaa  :D Miusta se on kuitenkin tosi hyvä  ;)
« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo:16:23 kirjoittanut Miiu »
"Nainen ei koskaan tiedä millaista mekkoa hän ei tarvitse, ennen kuin on ostanut sen."

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 26.05.08 - klo:16:14 »
Osaako kukaan verrata Philipsin Satinellea (n. 30€) ja Braun Silk-Epil X-elle:ä? Onko tuloksessa paljoa eroa?  Ja mitä eroa on Braunin Silk-Epil Xelle 5185 ja Silk-epil Xelle 5285 välillä (suunnilleen saman hintaiset ainakin eräässä nettikaupassa) ? Ja näyttää Braunilla olevan vielä Silk-Epil Xpressive 7180 Solo -epilaattorikin.   

« Viimeksi muokattu: 26.05.08 - klo:16:38 kirjoittanut pinkpepper »

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 26.05.08 - klo:18:35 »
Xellessä oli ainakin tuolloin viime vuoden lopulla "takuu" eli sai käyttää 3 kk ja palauttaa sen jälkeen kuitin kera maahantuojalle, jos ei pitänyt laitteesta. En tiedä onko enää voimassa ja mahtaako tällaista tulla uudelleen. Hyvä idea ainakin oli, en olisi muuten (kahden turhaan hankitun kidutusvälineen) jälkeen varmaan noin kallista muuten uskaltanut hankkia. Tuolla herkänihon päällä ajelen kainalot, kirpaisee mutta ei liikaa  ;D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 27.05.08 - klo:14:34 »
Mikä noista Xelleistä on nyt se kannattavin ostos? (pinkpepper oli tätä kysellyt myös, mutta vastausta ei tainnut vielä olla) Menen ihan sekaisin noissa numeroissa, kun en tiedä, mitä eroja niissä on. Onko kaikissa Xelleissä se harjoittelupää?

Ja oletteko löytäneet jotain kovinkin halpoja nettikauppoja, mistä tuota saisi (ulkomaisia tai suomalaisia)? Jotain löytyi, mutta ei ihan hirveän halpoja, eikä oikein missään ulkomaisissa ainakaan ollut postikuluja tai muutenkaan toimituksista mitään.. Kaupassa kävin tänään Xelleä katsomassa, siinähän oli niin kivoja glitterhippujakin. ;D Harakka mikä harakka.