^ Voisi kuvitella, että rekku (tai mikä tahansa tehis) imeytyisi paremmin, jos suomut on shampoon jäljiltä auki, mutta itse olen ainakin saanut ihan hyviä tuloksia CO:n kanssakin, kun olen vaan huuhdellut tukkaa kunnolla lämpimällä vedelle (avaa hiussuomuja) ja joka tapauksessa menen melkein aina saunaan tehis päässä, niin kyllähän sielläkin se lämpö saa ne hiussuomut sen verran auki, että toimii

.
Tai ainakin mulla on rekut (ja muut) toimineet ihan yhtä tehokkaasti, oli sitä edeltänyt sitten ns. tavallinen shampoo, sulfaatiton shampoo tai CO.
Mutta CO:n hoitsikan päälle en kyllä menisi laittamaan rekkua (jos sitä tuossa viestissäsi tarkoitit, kun sittenhän siinä on se vanha hoitis "esteenä").
Jonkun toisen aineen laittaminen rekun sekaan varmaan periaatteessa heikentää sitä tehoa, mutta mä olen niin pihi (lue: köyhä

) että laitan jonkun paremman hoitoaineen sekaan yleensä jotain halvempaa. Ja olen pannut merkille, että jos hoitoaine on oikeasti tosi hyvä, niin se toimii silloinkin (esim. mulle tulee Joicon rekusta iiiiihanan sileät mutta jämäkät hiukset, ja toimii myös, vaikka seassa olisikin vähän jotain esim. XZ:n hoitsikkaa).