Kirjoittaja Aihe: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet  (Luettu 175874 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet
« Vastaus #225 : 03.02.10 - klo:21:15 »
Luin tämän ketjun läpi, marssin kauppaan ja maksoin itseni kipeäksi Joicon K-pak-putelista. Auts!

Auts  :-\  kyllä muakin kirpaisee jo pelkästään se että ajattelee näitä Joicon hintoja Suomessa. Kannattaa jatkossa harkita, josko tilaisi netistä. Tulisi ainakin paljon halvemmaksi kuin näillä Suomen hinnoilla. Kannattaa katsastaa esim. http://www.fragrancedirect.co.uk/ sieltä saa ihan litran Joicoja (myös rekkua) edullisesti. Muita brittikauppoja jotka kannattaa katsastaa, ovat mm. http://www.lookfantastic.com/ ja http://www.hairsupermarket.com/ Ainakin minulle on tilaukset tulleet noista kaikista ihan sujuvasti, ja maksaa voi myös visa electronilla.  ;)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #226 : 03.02.10 - klo:21:49 »
Joo, tarkoitus on jatkossa ostaakin tuota nettikaupasta. Olin vain niin kärsimätön, että sitä piti saada nyt heti eikä ensi viikolla... Kiireinen kärsii kukkarossaan.
Kiitos noita nettikauppavinkeistä! Tuohon hairsupermatkettiin ehdinkin jo tutustua :)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 03.02.10 - klo:21:57 »
^Jaa no siinä tapauksessa. Tiedän itsekkin, miten hermoja raastavaa on odotella jotain tuotetta jota itsellä ei vielä ole, mutta ei millään jaksaisi odottaa että saa juuri sen tuotteen hyppysiinsä. Silloin on kyllä valmis maksamaan vähän enemmänkin  ;D
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 10.04.10 - klo:15:11 »
Mun tukka on rekun tarpeessa ja olin jo melkein päätynyt hankkimaan L'anzaa, kun törmäsin tähän:

http://www.iherb.com/Mill-Creek-Keratin-Conditioner-Repair-Formula-16-fl-oz-473-ml/6603?at=0

Eikö tuo ole incin puolesta oikein passelia ainetta? Onko kellään kokemuksia? Hintaahan tuolla isolla pullolla ei ole paljon mitään.

Aiemmin olen käyttänyt Joicoa, ihan hyvää ainetta, mutta en pidä tuoksusta.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 10.04.10 - klo:18:53 »
^ Oho, vaikuttaa hyvältä. Inci näyttää hyvältä, keratiinit ja panthenolit on alussa jne...

Olinkin juuri Joicoa tai jotain muuta vastaavaa tilailemassa, muttä tätä täytyy testata ensin, koska pitäisi hyaluronihappoa Iherbiltä tilailla myös, ja tämä tulisi käytännössä kaupan päälle, koska rewardseja on saatavana jo se 6 taalaa.

Kiitti vinkistä! Minä pääsen testailemaan ehkä noin kahden, kolmen viikon kuluttua, että jos maltat sinne asti odottaa...  ;D
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #230 : 10.04.10 - klo:20:31 »
Triinan löytö meni heti toivelistalle, kiitos vinkistä :). En ole itse tilannut tai kokeillut, mutta tällainenkin rakennepaikkaava löytyy iHerbin valikoimista, vaikka ei keratiinia sisälläkään. LHC:sta löytämäni käyttökokemukset puhuvat myös tuotteen puolesta.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 10.04.10 - klo:20:32 »
Molemmat löydöt meni heti toivelistalle :)
Miten toi hyaluronihappo oikein toimii? Sekoituksissako?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 10.04.10 - klo:20:34 »
^Se menee ihan vaan mun silmänalusiin ja otsaryppyihin!  :D
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 11.04.10 - klo:08:11 »
Mä olen tässä hennaillut hiukset muutaman kerran parin viikon sisään ja taas on itseasiassa tuolla kupissa hennamössö valmistumassa kun latvoista on jo väri haalistunut pesuissa. Hennailun aloittamisen jälkeen en ole käyttänyt kuin kerran Joicon Rekkua ja siitä tuli ihan korppuiset hiukset vaikken edes muhitellut, annoin siis vaikuttaa vaan noin 5min.  :o Onko henna tosiaan niin rakennepaikkaavaa ettei muuta paikkausta tarvitse? Harmillista sinänsä ettei tota Rekkua enää tarvitse kun mulla on iso ja lähes täysi pönikkä sitä jäljellä ja nyt en saa sitä ikinä kulutettua pois...

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 11.04.10 - klo:18:02 »
Onko henna tosiaan niin rakennepaikkaavaa ettei muuta paikkausta tarvitse?

Ainakaan minun hyvin hennattu tukkani ei siedä enää yhtään paikkaavia aineita, korputtuu saman tien.
this too shall pass.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #235 : 11.04.10 - klo:18:15 »
Jep, sama juttu mulla. Rekut ei toimi yhtään...  :(

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #236 : 07.05.10 - klo:13:00 »
Miltä hiusten pitäisi tuntua onnistuneen rekun käytön jälkeen? Pesin eilen hiukset Herbinan syväputsarilla ja kuivasin hiukset pyyhekuiviksi. Levitin Joicon rekkua pituuksiin, ja annoin vaikuttaa suihkumyssyn, pipon ja pyyhkeen alla tunnin. Pestessäni hiukset ne tuntuivat jotenkin oudon korppuisilta, joten levitin Joicon IHT:tä, jonka annoin vaikuttaa 45 minuuttia. Nyt tukka on toki pehmeä ja sileä, mutta saman tuloksen saan kyllä pelkällä kosteuttavallakin, esimerkiksi O&H:lla. Joten mistä tiedän, onko rekku edes tehnyt mitään? Tukkaani ei ole vaalennettu, mutta suoristaminen ja muut lämpökäsittelyt ovat kyllä heikentäneet hiusta jonkin verran.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 07.05.10 - klo:13:01 »
^sen verran mitä itse olen keskusteluja seurannut, näyttäisi siltä ettei tukkasi tarvitsisi rakennepaikkausta. Itsellä tarvitsee ja tulos on sileä kuin mikä!

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 07.05.10 - klo:17:16 »
Mulla on ollut vähän sama ihmetyksen aihe kuin Cecilialla. Olen käyttänyt n. joka toisessa pesussa (joskus harvemminkin) Nexxuksen Keraphixiä, enkä huomaa lopputuloksessa oikeastaan mitään eroa tavalliseen hoitismuhitteluun. Hiukset ovat ihan yhtä sileät/pehmeät kuin muutenkin pestessä. Toisaalta en ole myöskään huomannut, että tukka karheutuisi tuosta käsittelystä eli että se saisi liikaa rakennepaikkausta. Lueskelin täältä kommentteja ko. rekusta, ja jollain muullakin oli ollut vähän samanlaisia kokemuksia tuon rekun kanssa. En sitten tiedä, johtuuko lopputulos (tai sen puute) itse aineesta vai siitä, ettei mun tukka tarvitse rakennepaikkausta. Hiukset on värjätty (ei vaalennettu) ja jonkin verran joudun niille lämpökäsittelyäkin tekemään.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 07.05.10 - klo:17:28 »
^Mulla ei ole tullut rekusta korppuhiuksia kuin ehkä muutaman kerran, vaikka hiukseni on hennatut ja sillonkin hiukset on olleet valmiiksi kuivat. Käytän rekkua kyllä vähän varmuuden vuoksi, en tiedä olisiko hiusten kunto dramaattisesti huonompi, jos käyttäisin pelkkiä kosteuttavia aineita. Rekku kuitenkin tuo hiuksiin kivaa jämäkkyyttä ja hiukset tuntuu tuuheemmilta ja vahvemmilta, joten elän siinä uskossa, että ehkä tolla jotain vaikutusta on.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3