Kirjoittaja Aihe: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet  (Luettu 177429 kertaa)

Poissa kleio

• Tukkaguru
Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet
« Vastaus #240 : 07.05.10 - klo:18:08 »
Mun tukka on rekun tarpeessa ja olin jo melkein päätynyt hankkimaan L'anzaa, kun törmäsin tähän:

http://www.iherb.com/Mill-Creek-Keratin-Conditioner-Repair-Formula-16-fl-oz-473-ml/6603?at=0

Eikö tuo ole incin puolesta oikein passelia ainetta? Onko kellään kokemuksia? Hintaahan tuolla isolla pullolla ei ole paljon mitään.

Minä tosiaan tilasin tämän iHerbistä ja voin sanoa, että erinomaista ainetta. Ehkä omat hiuksenikaan eivät rekkua niin älyttömästi kaipaa (kun värjään Santella joka siis vahvistaa tukkaa kuten hennakin), mutta kerran parissa viikossa tekee hyvää. Kaikkein parhaimman tuloksen sain siten, että sekoitin tätä, O&H:ta ja glyseriiniä pikkutilkan keskenään ja muhittelin tunnin. Erinomaisen kosteutettu sekä jämäkkä lopputulos, hiukset on ihan erilaiset kuin ennen (lue: kiiltävät, terveet, vahvat). Myös yksinään tuo tosiaan on mainiota ainetta. Ja hinta on suunnilleen viisi euroa, allekin.  ::)

Ei tuoksu paljon miltään, levittyy hyvin, on sopivan paksua ja sekoituksissa taatusti toimiva!
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #241 : 07.05.10 - klo:19:53 »
Heip!

Luin ketjun melkein kokonaan läpi ja yksi asia ei tullut vielä vastaan.

- Eikö rekkumuhittelut vie väriä?

Meinaan käytän hopeashampoota, ja sehän tietääkseni kevyesti suoravärjää hiusta. Mutta onko hopeashampoopesu turhaa jos muhittelen sen jälkeen rekulla?

- Paljon sitä rekkua (omistan Joicoa, 3 pulloa tällä hetkellä :D) olis hyvä laittaa hiuksiin?

Mulla on olkapäille olevat hiukset, 2 värinpoistoo, 2 vaalennuspesua, 2 raidat, eli varmasti olis jo katkenneet huonommalla hoidolla (kiitos ihanien juureshten <3). Ite ku laittelen rekkua, niin laitan sitä ihan hirveen vähän. Samoin kuin IH:a. Oon näköjään hirveen pihi ja kuvittelen aineiden olevan jotain jumalten nektaria hiuksille et pitää säästää  :O
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 07.05.10 - klo:21:09 »
Mun tukka on rekun tarpeessa ja olin jo melkein päätynyt hankkimaan L'anzaa, kun törmäsin tähän:

http://www.iherb.com/Mill-Creek-Keratin-Conditioner-Repair-Formula-16-fl-oz-473-ml/6603?at=0

Eikö tuo ole incin puolesta oikein passelia ainetta? Onko kellään kokemuksia? Hintaahan tuolla isolla pullolla ei ole paljon mitään.

Minä tosiaan tilasin tämän iHerbistä ja voin sanoa, että erinomaista ainetta. Ehkä omat hiuksenikaan eivät rekkua niin älyttömästi kaipaa (kun värjään Santella joka siis vahvistaa tukkaa kuten hennakin), mutta kerran parissa viikossa tekee hyvää. Kaikkein parhaimman tuloksen sain siten, että sekoitin tätä, O&H:ta ja glyseriiniä pikkutilkan keskenään ja muhittelin tunnin. Erinomaisen kosteutettu sekä jämäkkä lopputulos, hiukset on ihan erilaiset kuin ennen (lue: kiiltävät, terveet, vahvat). Myös yksinään tuo tosiaan on mainiota ainetta. Ja hinta on suunnilleen viisi euroa, allekin.  ::)

Ei tuoksu paljon miltään, levittyy hyvin, on sopivan paksua ja sekoituksissa taatusti toimiva!

Minä olen kans tähän iskenyt silmäni ja hetikun rahatilanne paranee, tämän tilaan.
Osaatko kertoa, miten tämä eroaa esimerkiksi Joicon rekusta, millaisia muhitusaikoja pidät?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #243 : 07.05.10 - klo:21:16 »
^Hyxsoap, kyllä mulla ainakin rekku vie hennatuista hiuksista väriä. Sen huomaa just parhaiten esim. kylvyssä, ku huuhdellessa vesi muuttuu yhtäkkiä oranssiksi.  ;D Tossa sun tapauksessa mä hankkisin hopeahoitoaineen ja laittasin sitä, rekkua ja jotain kosteuttavaa sekasin. Tolla hopeashampoolla pesu voi tosiaan olla aika turhaa, koska se rekku todennäkösesti vie sen kaiken pigmentin mennessää. Itsellä kokemusta noista hopeashampoista ja -hoitoaineista blondiajoilta ja yleensä mulla se kylmyys häipy jo heti seuraavassa pesussa (vaikka hiukset saatto joskus olla jopa aika violetit!), jos pesi iha tavallisella shampoolla ja käytti tavallista hoitista. Itse teen näin: laitan ensiksi rekkua noin ruokalusikallisen pyyhekuiviin hiuksiin, annan sen vaikuttaa n. puoli tuntia, sitten lisään Joicon IHT:a toisen ruokalusikallisen ja annan vaikuttaa 30-60min.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 08.05.10 - klo:11:05 »
Ellabella, en tiedä yhtään millainen tämä Mill Creekin rekku on muihin verrattuna, koska en oo ennen ostanut rekkuja, paitsi Tigin headshottia, joka on aika paljon sinnepäin mutta ei ihan. Muhittelin tätä Mill Creekiä puolisen tuntia, ja oli hyvä. Laitoin päälle pikahoitiksen, koska oma pää tarttee vähän silikonia. Oma tukka kaipaa kyllä enemmän kosteutusta kuin rakennepaikkausta, siksipä tuo sekoitus toimii ainakin minulla parhaiten.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 16.05.10 - klo:19:11 »
Okei, täytyy kai se sitten tilanteen vaatimasta pakosta hankkia  ;D (voi luoja mun kanssa, Joicon rekkuakin on litra jemmassa)
Rekkumuhitukset tekee hyvää mun hiuksille. Erilaiset rekut on jees.
Hinnankaan puolesta ei päätä paljoa palella ja kyllä se mahtuu mukaan kun pitäisi Aloe Vera geeliä tilata lisää.. Eikä sitä virhettä voi tehdä että tilaisi vain yhden tuotteen..
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #246 : 19.05.10 - klo:21:36 »

Minä tosiaan tilasin tämän iHerbistä ja voin sanoa, että erinomaista ainetta. Ei tuoksu paljon miltään, levittyy hyvin, on sopivan paksua ja sekoituksissa taatusti toimiva!

Toi Mill Creekin rekku on kyllä hyvää tavaraa, tekee hiukset todella sileiksi, jämäköiksi ja kiiltäviksi. Tuoksuu mun mielestä herkullisen hedelmäiseltä, ja melko lirun koostumuksensa takia levittyy hiuksiin todella hyvin ja helposti. Pesee kyllä kalliimmat L'anzan ja Joicon rekut mennen tullen hintansa ja INCI:nsä puolesta.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 19.05.10 - klo:23:30 »
Mullekin saapui juuri Mill Creekin rekku, mutten ole ehtinyt vielä kokeilla. Millaisilla vaikutusajoilla olette esim. ellen ja kleio tuota käyttäneet? Pikahoitiksena vai pidemmillä vaikutusajoilla?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 20.05.10 - klo:07:18 »
Mä käytin sitä Mill Creekiä päässä ehkä puolen tunnin ajan. En usko että se ainakaan mun tukalle tekisi ihmeitä pikahoitiksena, kun siinä ei ole silikonia tai mitään nopeavaikutteista tasoittajaa (hiukseni tarvitsevat sen kevyen silikonin suojaksi). Tuon muhittelun jälkeen vielä laitoin pikahoitiksena EHS:n mustikkaa. Uskon että toimii hyvin lyhyemmissäkin muhitteluissa, esim 15 min.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #249 : 20.05.10 - klo:09:23 »
Mie oon käyttänyt Mill Creekin rekkua muhituksessa n. parin tunnin vaikutusajalla sekä ihan pikahoitiksena suihkussa n. parin minuutin vaikutusajalla. Molemmat vaikutusajat ovat tehneet hiuksista sileät, kiiltävät ja jämäkät. Tuntuu selvittävän ihan hyvin mun latvat pikahoitiksenakin.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #250 : 20.05.10 - klo:13:35 »
Seuraavaksi voisikin kokeilla tuota Mill creekiä! Tilasin iHerbistä ellenin suositusten perusteella Giovannin Nutrifixin ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Siitä ei jää yhtään rekkujen korppumaisuutta hiuksiin, vaan voi käyttää ihan pikahoitiksenakin. Olenkin aika ahkeraan käytellyt sitä ja se alkaa jo vedellä viimeisiään. Mill Creek siirtyy wish listille!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #251 : 26.05.10 - klo:13:07 »
Mä olen nyt muutaman kerran käyttänyt Mill Creek'n Keratin hoitista. 2 ensimmäistä kertaa pikahoitiksena ja tänään sitten muhittelin puolisentoista tuntia. Aiemmista muhitteluista (muilla hoitiksilla) opin, että mun hiuksistolle paras tapa käyttää hoitista on runsas määrä ja kohtuullisen lyhyt aika (ihan maks 30min). Mulla ei ole aiempaa kokemusta rekuista, joten vertailua en pysty tekemään, mutta tulos on tällä sangen miellyttävä. Hiukset jäi tuuhean ja jäntevän tuntuisiksi - mikä on hassua sinänsä, koska huuhteluvaiheessa tuntui hiuksia olevan normiakin vähemmän. Joka tapauksessa tämä hoitis tulee suurella todennäköisyydellä kuulumaan vakiokalusteisiin kylppärissä, koska toimii selvästi sekä pikana että muhittelussa! :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 26.05.10 - klo:23:23 »
Laiskana tyttönä kysäisen pikaisesti että muistaako kukaan onko Joicon K-Pak IHT:ssä rakennepaikkaavia ominaisuuksia vai oliko puhtaasti kosteuttava tapaus?

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 26.05.10 - klo:23:42 »
^Jos näin äkkiseltään sanotaan, niin kyllä siinäkin on vähän niitä rekuttavia ominaisuuksia. :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 27.05.10 - klo:07:51 »
^okei, no hyvä sitten :) Tilasin tuota litran pönikän ja toimii mainiosti, ja tukka tarvitsee hieman rekutustakin.