Lisää kokemuksia tästä uudesta rekusta eli Mill Creek Keratin Conditionerista. Eikö kellään muulla hiukset jää takkuun tuosta? Nimittäin mulla jää, vaikka oon nyt käyttänyt sitä Oatmeal & Honeyn kanssa sekaisin. No joka tapauksessa tulos on kyllä hyvä, kunhan hiukset selvittää. En tiedä, johtuisiko tuo takkuisuus silikonin puutteesta, siis tuossahan ei siis ollut silikonia lainkaan, mikäli nyt olen oikein ymmärtänyt. Joicon ja Lanzan rekkujen kanssa ei kyllä hiukset ole jääneet takkuun, joten siitä kyllä tulee miinus tälle muuten hyvälle tuotteelle.
En tiedä onko tämä ihmeaine nyt lopullisesti syrjäyttämässä legendaarista joicon rekkua ja lanzankin?!

Plussaa tulee ainakin ihanasta tuoksusta, ei tarvitse enää kärsiä joicon karmeasta hajusta!! Myös riittoisampaa kuin joico, sillä tää ei ole mitään vettä toisin kuin joico. Myös suorastaan naurettavan halpa hinta on plussaa, ainoa ongelma mulla oli tossa iherbiltä tilatessa, että DHL, joka kuljetti tän paketin, ei suostu antaa pakettia muuten kuin mun käteen, eli piti olla kotona ja sopia moneen kertaan aikoja, millon toisivat.