Kirjoittaja Aihe: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet  (Luettu 183010 kertaa)

Poissa Horros

• Tukkaguru
Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet
« Vastaus #270 : 10.10.10 - klo:23:31 »
Elämäni ensimmäinen rekkumuhitus on ohi, syväputsarin jälkeen laitoin Joicon Deep-penetratingia, intense hydratoria ja Tigi O&H:ta sekaisin. Pois pestessä tuntuva oli jokseenkin narskuva ja karhea, mutta pyyhekuiviin hiuksiin laitoin sitten Let it Be-jätettävää pyyheturbaanin alle vähäksi aikaa. Nyt kun hiukset ovat kuivuneet hieman, ne tuntuvat jämäkiltä ja sileiltä aivan kuin joskus silloin muinoin kun värjäsin mustiksi!
Toivottavasti ei ole plaseboa kun aina sitä pelkään, pitää arvioida vielä huomenna kun ovat kunnolla kuivuneet.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 23.11.10 - klo:11:23 »
No, Horros, miltä tuntui rekutus?

Olen käyttänyt nyt Mill Creekin rekkua aika kuuriluontoisesti, kolme viikkoa putkeen jokaisella pesulla.
Kyllä, tämä paikkaa hiuksia ja on aivan mahtava rekku mutta nyt tulee tähän se kuuluisa mutta.
Joku mainitsi takuttavuudesta tämän rekun kanssa ja täytyy sanoa, että itse voin peesata tätä. Joudun aina sotkemaan tämän kanssa kosteuttavaa ja hieman silikonista hoitista.

Olen miettinyt johtuuko tämä jostain muusta erosta, koska minulla tulee Joicon rekusta pelkästään aivan mahtavan ihanat ja pehmeät hiukset. Päädyin siihen lopputulokseen että tätä Mill Creekiä voikin tursauttaa Joicon rekun joukkoon antamaan oman lisänsä, niin saan sen lopputuloksen mitä tavoittelen.

Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 23.11.10 - klo:13:35 »
^ Joicon rekussahan on ainakin mineraaliöljyä incin alkupäässä, joka kyllä pehmentää. Mun täytyy myöntää, että aiemmin Joicoa käyttäneenä olin jopa hitusen pettynyt tuon Mill Creekin rekun antamaan lopputulokseen. Jäin kaipaamaan juurikin pehmeyttä ja selvittävyyttä. Arvelen tuon johtuvan mineraaliöljyn puuttumisesta, niin tyhmältä kuin se edelleen tuntuukin, koska olisin niin toivonut luonnonöljyjen ajavan saman asian (ja niitähän tuosta Mill Creekin rekustakin löytyy). Kun sitten sekoitin Mill Creekiin sellaista hoitsikkaa, jossa paraffinum liquidum on incin alkupäässä, niin johan muuttui lopputulos toivomaani suuntaan! Nykyisin sekoittelenkin tuota Mill Creekiä aina johonkin muuhun hoitikseen. Myös glyseriini toimii jostain syystä hyvin siihen yhdistettynä. Noin yleisesti ottaen olen kuitenkin joutunut toteamaan, että mulle ei sovi sellaiset luomuhoitikset, joissa on paljon öljyjä.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 23.11.10 - klo:13:37 »
Itse käytän Mill Creekin rekkua sekoituksissa: sitä, O&H:ta, glyseriiniä ja tippanen jotain manteliöljyä vaikka sekaisin, niin aijai! Hiukset on reippaan kuohkeat, kosteutetut ja sileät (mutta ei lättänät) joka pesun jälkeen!
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 23.11.10 - klo:14:07 »
En nyt enää oikein muista, miltä tuo Joico-rekutus tuntui, mutta Giovannin Nutrafixin jälkeen en kyllä huomaa oikein mitään, ainakaan positiiviseen suuntaan. Aika mitäänsanomaton tuote, vaikka uskomattoman kiinteä koostumus onkin ihan hupaisaa käsissä ja tuoksu on mieto ja raikas.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #275 : 23.11.10 - klo:19:20 »
Mä oon ihan rakastunut Mill Creekin rekkuun ensimmäisen muhituksen perusteella  :l Mulla on ollut hiuksissa jo pitkään pari sitkeää takkuraitaa/-pesäkettä, jotka tulevaat aina esiin pesun yhteydessä. Selvittäminen on aina ollut yhtä itkua ja jätettävää on kulunut, mutta mikään ei ole parantanut tilannetta - auttanut vain selvittämään katastrofin. Nyt muhitin rekkua Tigin OH:n kanssa n. puolitoista tuntia ja takkupallot olivat täysin kadonneet!  :o Olen pessyt hiukseni nyt kerran tuon rekkukäsittelyn jälkeen, eikä takkuongelma ole palautunut.  <3
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 12.12.10 - klo:17:16 »
Olisko tuo Mill Creekin rekku hyvä pitkiin, vaalennettuihin hiuksiin, jotka siis katkeilevat ja ovat karheat? Ainakin sitä on näemmä kehuttu ja hintakin tosi edullinen. Onko se siis tuo iHerbistä saatava Mill Creekin keratin conditioner, repair formula? Tuleeko tilaukset ehjinä ja hyvin perille? Huomasin tässä vähän aikaa sitten, että todella tarttisin nyt sen rakennepaikkaavan :D
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #277 : 12.12.10 - klo:17:55 »
^ IHerb on todella suosittu juurestenkin keskuudessa ja luotettava kauppa. Pakettien tuleminen saattaa kestää viikosta pariin ja ne ovat aina olleet ehjinä, ainakin mulla ovat olleet. Ja se suosittu Mill Creekin rekku on just toi Mill Creek Keratin Conditioner Repair Formula. Suosittelen kyllä todella lämpimästi kemiallisesti käsitellyille hiuksille, on todella hyvää tavaraa :D .

edit: kirjoitusvirhe pois
« Viimeksi muokattu: 12.12.10 - klo:17:58 kirjoittanut ellen »

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #278 : 13.12.10 - klo:19:26 »
^
Tuo on parantanut huomattavasti myös minun hiusteni kuntoa. ;) Blondatut takkuraidat ovat silinneet kilteiksi muiden hiusten joukkoon. :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 13.12.10 - klo:20:09 »
Tästä olen ennenkin kertonut, mutta tuo Mill Creek sopii niin hyvin sekoituksiin. Vähän jotain kosteuttavaa glyseriiniä ja pari tippaa vaikkapa öljyä sekaan ja päähän tunniksi tahi pariksi, niin aijai. Kosteutta ja jämäkkyyttä samassa paketissa.  <3 Toimii kyllä mainiosti yksikseenkin.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #280 : 14.12.10 - klo:11:12 »
Kannattaa tutustua seuraavaan englanninkieliseen tukkablogiin, jota pitää ilmeisesti afrohiuksinen kemisti. Täällä on tosi hyvin, lähteisiin pohjautuen selitetty hiustenhoidon kemiaa, mm. öljyjen vaikutusta hiustenhoidossa: Kookos- ja oliiviöljy ovat sivuston mukaan ne öljyt, jotka tosiaan imeytyy hiukseen myös suomukerroksen alle, sen takia kookosöljy siis todella hyvä.

http://thenaturalhaven.blogspot.com/
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 14.12.10 - klo:12:25 »
Onko tuota Mill Creekin Keratin conditioneria kokeillut joku paksun ja karhean hiuslaadun omaava? Ja millaisin tuloksin? Haluaisin kokeilla tuota (se on kyllä lähes aina out-of-stock..) mutta epäilyttää olisiko siitä apua vai pörröyttääkö karheaa hiuslaatua entisestään.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 15.12.10 - klo:22:12 »
^Mä taidan vastata kuvaustasi ja kokeilin tuota Mill Creekiä, mutta lahjoitin parin kerran jälkeen pullon eteenpäin, ei tehnyt mun mielestä mitään hiuksilleni. Käytin sitä kyllä vaan pikahoitiksena, syy voi olla siinä.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #283 : 20.12.10 - klo:18:49 »
Jep, laitan nyt sitten iHerbiin tilauksen, kunhan saan jonkun jolla on luottokortti suostumaan maksumieheksi :D harmi, kun electron ei useinkaan käy noihin.

Ja mulla on myös siis paksut ja karheat hiukset, tosin nyt käsittelyn haurastuttamat.
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 20.12.10 - klo:19:02 »
^ Mutta käyhän Electron iHerbiin, ainakin minun Electron käy.