Nyt tuli joku tyhmyyskohtaus

ja unohtu osittain, että mitäs ne rakennepaikkaavat ainesosat olikaan, oliko mm. proteiinit niitä ? Mietin tuossa että kun esim. Mopin Hydrating hoitiksessa ja Tigin O&H hoitiksessa on heti incin alkupäässä runsaasti erinimisiä proteiineja tai mitä ne nyt on, niin kun mulle ei Joicon K-Pakit sovi tippaakaan niiden rakennepaikkaavuutensa vuoksi, niin aattelin että oisko tuossa sitten jotain syytä miksei mulle oikein Mopit ja O&H:kaan meinaa sopia...
Sitten mä mietin että kummissakin tuntuu olevan kaikenmaailman yrtti, kukka ja hedelmä "juttuja", että mitä ne on ja mitä tarkoitusta niillä on...
Oisko noissa kaikissa joku sama tekijä (paljon saman tyyppisiä ainesosia) miksei ne meinaa mun tukalle sopia, jotenkin vähän siltä tuntuu kun vertailen muihin käyttämiini tuotteisiin jotka on ihan erilaisia.
Ei nyt tietysti voi verratakkaan, älkää luulko

, mutta siis ihan tulee mieleen Fructickset ja maailman surkein shampoo ja hoitis nimeltään Danielle, jotka kummatkin sisältää jotain kaikenmaailman hedelmä ja yrtti yms. uutteita vai mitä lie

...Eikä nekään ole hyviä.
Enkä ole tuotteita mitenkään tuomitsemassa, enkä luovuttamassa niiden toimivuuden suhteen vielä, vaan ihan vain pohdiskelen noin yleensä

!