Kirjoittaja Aihe: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet  (Luettu 182880 kertaa)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet
« Vastaus #300 : 24.01.11 - klo:21:29 »
^

Ahaa, en mä kyllä tuolla tavalla ole tajunnutkaan etsiä! Olen vain laittanut aina suoraan hakusanan, kuten vaikka reconstructor, ja hakutuloksia tulee niin aika paljon vähemmän. Kiitti vinkistä!

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 24.01.11 - klo:21:55 »
Eikös tuo Mill Creekin rekku ole nyt tuolla IHerbissä?

Olen harkinnut omani myyntiä, mutta toisaalta postimaksut Suomessa on niin järkyttävät että on plusmiinus tasan nolla jos alkaa säätämään myymistä. Kyllähän tuo menee Joicon rekun seassa tai muissa sekoituksissa etenkin jos heittää öljyjä mukaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #302 : 24.01.11 - klo:21:58 »
Kyllä mill creekin rekkua nyt löytyy! Sain itse tilattua 2 pulloa juuri äsken :D Jesh, mutta ihan kuin hinnat olisivat nousseet, vai muistelenko omiani  ::)
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #303 : 24.01.11 - klo:22:39 »
^ Mä oon tilannut omani viime vuoden toukokuussa ja ainakin silloin hinta on ollut sama kuin nytkin. Mä en edes tiennyt moisen hoitiksen olemassaolosta ennenkuin iHerbistä sen bongasin, toki juuresten vihjeen perusteella ;D

Caudealis, kiva että kommentista oli apua! :)
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 24.01.11 - klo:22:45 »

Olen harkinnut omani myyntiä, mutta toisaalta postimaksut Suomessa on niin järkyttävät että on plusmiinus tasan nolla jos alkaa säätämään myymistä. Kyllähän tuo menee Joicon rekun seassa tai muissa sekoituksissa etenkin jos heittää öljyjä mukaan.

Mikä vika Mill creekissä? Mä just sorruin tilaamaan sitä, kun tuntuu olevan niin vaikeasti saatavakin. Mulla on kylläkin joicon rekkua ja O&H:ta jäljellä varmaan 1,5 litraa  ::)

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #305 : 24.01.11 - klo:23:39 »
Sainpas minäkin tuon viimein. Hintaakin jäi huimat $0.39 ensitilaajan alen kanssa. Ei paljon haittaa vaikkei niin täydellistä olisikaan. :) Tähän tukkakatastrofiin menee varmaan kyllä rekku kuin rekku, kun en mitään semmoista vielä omista...  ::)

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #306 : 25.01.11 - klo:06:21 »

Mikä vika Mill creekissä? Mä just sorruin tilaamaan sitä, kun tuntuu olevan niin vaikeasti saatavakin. Mulla on kylläkin joicon rekkua ja O&H:ta jäljellä varmaan 1,5 litraa  ::)

Tuntuu takuttavan ja hiukset jää jotenkin narskuvaksi. Joicon rekkuun verrattuna, joka jättää hiukset niin pehmeiksi, tämä ei ole kauhean hyvää. Sekoituksissa menee, mutta vaatii sekoitukseenkin toiselta hoitoaineelta "paljon enemmän".
En oikein tiedä miksi tämä näin minulle tekee.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 25.01.11 - klo:06:40 »

Kannattaa muuten kokeilla mun lempparimuhitusta: Mill Creekiä, O&H:ta (ja tilkka jotain öljyä ja glyseriiniä) sekaisin, anna olla tunti päässä. Käytän tuota sekoitusta joka pesun yhteydessä, ja on muuten parhain lopputulos ikinä!
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #308 : 25.01.11 - klo:10:35 »
Tuntuu takuttavan ja hiukset jää jotenkin narskuvaksi. Joicon rekkuun verrattuna, joka jättää hiukset niin pehmeiksi, tämä ei ole kauhean hyvää. Sekoituksissa menee, mutta vaatii sekoitukseenkin toiselta hoitoaineelta "paljon enemmän".
En oikein tiedä miksi tämä näin minulle tekee.

Musta kanssa tuntuu että tätä saa olla sekoituksessa alle puolet, jotta lopputulos olisi oikein hyvä. Jos Mill Creekiä laittaa liikaa, hiukset tuntuvat nimenomaan takkuuntuvammilta ja karheammilta, hauraammilta latvoista... Jos sitä on n. 1/4-1/3 ja loput OH:ta ja muuta niin sitten pelittää pelkkiä OH-seoksia paremmin.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #309 : 25.01.11 - klo:11:05 »
Jep jep, arvatkaa vaan, oliko se mulla jo ostoskorissa, kun ruudulle pongahti teksti, että minulla on korissa out-of-stock tuotteita. Tämä siis sillä välin, kun vilkaisin maksuvaihtoehtoja yms. Miten voi edes käydä näin  ;D No, jostain syystä tukka tuntuu edellisen sävyteshampoon ansiosta ihan hyvältä ja tummempana ei näytä niin huonokuntoiselta, joten ei tässä nyt sellaista hätää ole, lähinnä vaan huvittaa.  ::)
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 25.01.11 - klo:11:09 »
^ Näyttäisi tuota Mill Creekiä olevan taas saatavilla, että josko nyt onnistaisi.  :)

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #311 : 25.01.11 - klo:11:13 »
^ Minä sain tilattua sitä juuri äsken, ja kamalalla kiireella piti näpytellä Visan numerot ym., jottei tuote vaan loppuisi ennen kuin saan tilaukseni päätkökseen. Onneksi ennätin!  :D
2c M i

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 25.01.11 - klo:11:36 »
Aijoo, minuutin välein vaihtelee noi tiedot :D Mutta kuitenkin, äsken surffasin taas kauhealla kiireellä iherbille ja silmät voitonriemusta kiiluen näpyttellin kortin numerot sun muut ruudulle ja kappas, korttini ei käykään maksuun iherbillä. En ymmärrä, olen ennenkin netistä tilannut. Ilmeisesti kaikki electronit ei sitten vaan käy tonne. No, ehkä joku suostuu tilaan sen mun puolesta ja muutenkin käyn tänään pankissa joten voin asiaa kysäistä. Naurattaa tää mun sekoilu yhdestä hoitoaineesta :D Tässä on nyt kohtalolla sormensa pelissä, selvästi.

Muah, no nyt sain sen tilattua. Parasta olla kaiken sen vaivan arvoista. Samalla tulee myös mustakuminaöljy.

Edit. Peräkkäiset viestit yhdistetty.
« Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:15:15 kirjoittanut Chaos »
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 25.01.11 - klo:13:05 »
^Huh, onnittelut! Huvittaa tuo kun sun avakin sopii niin hyvin tohon tilanteeseen.
Onko toi Mill Creek nyt siis oikeasti hyvää jos vertaa joicoon? Ootteko käyttäneet sen jälkeen mitään muuta hoitista kuten joicon rekun jälkeen käytetään usein IH:ta? Vähän harmittaa pullon iso koko ja epäilyttää vähän noin halpa hoitis, mutta eipähän ainakaan montaa euroa hukkaan mene jos ei olekaan hyvää, kunhan sais sit kierrätettyä. Onko kellään toiminut vaalennettuun tukkaan?

Poissa Susanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #314 : 25.01.11 - klo:14:48 »
^ tosiaan osuva avatar! hihih ;D  Mut kiva kuulla et vihdoin sait tilattua sitä! :)  Toivotaan et on kans hyvää, itekään en oo viel päässy testaileen..