Tässä tulee pitkän aikavälin kokemuksia Mill Creekistä, kerroin jo täällä (tai jossain) aiemmin, että rekku tuntuu olevan muuten hyvä, mutta takuttaa.
Eli nyt olen 2 putelia käyttänyt ja itse tykkään sata kertaa enemmän kuin JOicosta, sillä mulla joicon rekku on aina ihan vesimäistä, jota saa läträtä ihan hirveästi, kun valuu käsistä pois. No Mill Creekin rekku ei ole näin vetistä, on kyllä lirua, mutta ei liian. Voisi toki olla vähän jämäkämpää. Sitten tuoksu on minusta tosi hyvä ja raikas, vaikea kuvailla, sellainen ehkä hedelmäinen ? Hakkaa joicon kuusi nolla.
Olen kokeillut yksinään, jolloin tuntuu, että mun vaalennettu tukka jää aika takkuiseksi. Kuitenkin tulos muuten on hyvä, eli tukka tuntuu jämäkältä ja paksulta. Kuitenkin koska tuo takkuisuus ja sen selvittäminen pilaavat kuitenkin osaltaan tulosta (silikonithan puuttuvat tästä), niin parhaimmaksi olen todennut, että rekkuun sekoittaa jotain kosteuttavaa hoitista, yleensä laitan 50-50, jolloin tukka on aivan ihaana

Ei voi kuin suositella ja kannattaa sekoittaa kosteuttavaa sekaan, jos ei muuten toimi.