Kirjoittaja Aihe: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet  (Luettu 178362 kertaa)

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
Vs: Rekut eli reconstructorit eli korjaavat hoitoaineet
« Vastaus #120 : 09.06.08 - klo:21:11 »
Osaisko kukaan sanua kohtuu hintasta hyvää rakennepaikkaavaa hoitista?

Lukemalla ketju läpi löytyy varmasti vinkkejä rekuista, ja hinnoistakin on paljon keskustelua. :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 17.06.08 - klo:16:19 »
Neuvokaa nyt noviisia eli tuoko kaikki rekut hiuksiin volyymiä? Mulla on todella kuivat latvat (monien värjäysten jäljiltä) ja todella paksu tukka. Oon yrittänyt kosteuttaa, mutta ensi kertaa ajattelin kokeilla korjaavia tuotteita kosteutuksen lisäksi. Pelkään kuitenkin, että hiukset tuntuu hoidon jälkeen vielä paksummilta, kun sitä en todellakaan kaipaa. Jostain ketjun viesteistä käsitin, että hiukset tuntuisi rekkujen jäljiltä kuohkeilta. Ymmärsiköhän kukaan tästä mitään ... ::)
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #122 : 17.06.08 - klo:16:38 »
^ Mulla ainakin rekut tuovat jämäkkyyttä ja sellaista kivaa kuohkeutta hiuksiin, mutta se ei tarkoita, että rekut toimisivat samalla tavalla sun hiuksissasi, enkä usko, että rekut edes toimivat volyymituotteiden tavalla kuitenkaan, vaikka ne hiukan kuohkeuttavatkin. Kannattaa ehdottomasti kokeilla miten rekut vaikuttavat sun hiuksiisi, varsinkin jos latvat ovat rakennepaikkauksen tarpeessa.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #123 : 17.06.08 - klo:19:49 »
^Joo laitan yhden rekun tilaukseen, mutta otan varman päälle enkä osta mitään kamalan kallista...jos vaikka en tykkääkkään.
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 27.07.08 - klo:13:27 »
Mun pitäisi hankkia rakennepaikkaava. Aika paljon on hehkutettu Lánzaa ja Joicoa. Mulle kampaaja suositteli jotain Schwarzkopfin tuotteita mutta silloin ei ollut rahaa ostaa. Taidan käydä kuitenki hakemassa Joicon rekun.  :)

Poissa Katjes

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 27.07.08 - klo:15:55 »
^Jep, kampaajilla on pakkomielle suositella jotain halpoja keskitason tuotteita. Osta vaan sitä Joicoa :)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 29.07.08 - klo:22:24 »
Tänään saapui Joicon rekku ja IHT. Niistä tein sekotuksen jossa vähän enemmän IHT:ta. Hiukset on vielä märät, mutta en oikeesti olisi uskonut, että huomaan näin ison eron tässä kuontalossa. Hiukset on selvästi tukevamman tuntuiset, semmoset jämäkät. Mutta kuitenkin tosi kosteutetun oloiset, varmaankin IHT:n ansiota.
Katotaan miltä tuntuu kunhan nää kuivaa ;)

muru

• Vieras
« Vastaus #127 : 30.07.08 - klo:19:38 »
siis, mitä tääniinkun tekee tukalle?
Mulla on olkapäämittainen KUIVA, hieman hamppuinen ja vaurioitunut tukka. Mulle suositeltiin rakennepaikkaavaa... Parantaako se muka hiuksen kuntoa jotenkin? Hiushan on kuollutta ainetta, johon ei voi vaikuttaa ku pintapuolisesti  ???

Jos tämä kuitenkin korjaa vaurioitunutta hiusta niin haluan... Käyttäisin kuivuuden takia sen jälkeen kosteuttavia hoitiksia. Auttakaaa, kannattaako ostaa ja mitä tää oikeasti tekee?

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #128 : 31.07.08 - klo:10:29 »
^ Luitko jo tämän ketjun? Lisäksi suosittelen lukaisemaan Rakennepaikkausta vai kosteutusta? -ketjun (s.7)  :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 31.07.08 - klo:10:52 »
Neuvokaa nyt noviisia eli tuoko kaikki rekut hiuksiin volyymiä?

Mulla on L´anzan ja Joicon rekut ja ei ne kyllä mitään volyymia tuo minulle. Saavat hiukset vain kiiltäviksi ja terveen tuntuisiksi. Hiukseni on suoristettu, vaalennettu ja värjätty, joten rekun tarvetta on.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 01.08.08 - klo:16:07 »
Minulla taas Joicon rekku tekee kuohkeat ja jämäkät hiukset. Itselläni on siis hennot hiukset, jotka käsittelyt, etenkin vaalentaminen, tekevät ohuemman näköisiksi kuluttaessaan hiuksia. Rekku tuntuu joksikin aikaa palauttavan hiukseni sen kaltaisiksi mitä ne olivat ennen käsittelyjä. Ehkä tuuheutusefekti tulee helpommin hentoon hiuslaatun kuin luonnostaan karheaan hiukseen, en tiedä. Ei nyt ainakaan kannata jättää käyttämättä rekkuja liian tuuheutuksen pelossa!  :D
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa naanna

• Tukkaguru
  • 3B M ii
« Vastaus #131 : 01.08.08 - klo:18:49 »
Mulle L'anzan rekku tuo aivan uskomattoman tuuheusefektin. Eilen juuri muhittelin ja tänään tukka on n. 3 kertaa "suurempi", mitä yleensä. Osaksi johtuu tietysti siitä, että rekun jälkeen mun tukka myös kihartuu normaalia enemmän, mutta selvää tuuheutta on myöskin havaittavissa.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 01.08.08 - klo:19:45 »
Mulla ei kyllä tuuheuttanut yhtään. Käytin kylläkin IHT:n kanssa.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #133 : 01.08.08 - klo:19:50 »
^ IH kyllä latistaa hiuksia todella tehokkaasti suuren silikonipitoisuutensa takia.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 02.08.08 - klo:00:53 »
Ahaa, okei. Olin jotenkin siinä uskossa, että se olisi vähäsilikonista.

Muoks. Lueskelin tota putelin INCIä eikä siinä minusta oo paljoa silikonia  ??? Oonko ihan väärässä?

Toinen muoks. Mä tässä tutkailin ja ilmeisesti toi ei olekaan IHT:a vaan IH:a... Jostain syystä lähettäneet tuota nettikaupasta. No samapa tuo, kelpaa mulle  ;D Eli en osaa siitä IHT:n koostumuksesta sanoa mitää  :P
« Viimeksi muokattu: 02.08.08 - klo:14:24 kirjoittanut Tease »