Voi olla että mulla on aina ollu, mutta oon pessy pään niin usein ettei sitä oo ehtiny huomata. (Ku jossai sanottiin et hilseen saa pois millä tahansa shampoolla) Ja nyt ku oon harventanu, se on tullu esiin.
En ole oikeastaan miettinyt, onko mulla hilsettä vai ei. (Paitsi tossa aiemmin, mutta se selvis ku mä olin lyöny pään -> haava -> rupi.) Se on aika selvää, kun noita hiutaleita ja "pölypalloja" löytyy.
Edit. Ajattelin nyt laittaa sitä öljyä päähän. Kuinka paljon sitä laitetaan, pitääkö sitä laittaa hiuksiin (tai no siis kyllähän sitä pakosti menee vähän ainakin juuriin) ja mihin kohtaan sitä pitäis laittaa? Laitanko vaan jakauksen kohdalle vai miten? D:
Okei, en saanut vastausta (nojoo, en tietenkään näin lyhyellä varoitusajalla) joten taidan vaan mennä ja lorauttaa päähän öljyä

Nukun sit pyyhkeen päällä. Huii... mitäköhän tästä tulee ^^D
Edit. No tää oli kyllä viimenen kerta ku laitan öljyä päähän .__. Pesin vauvasaippualla kerran (vaatii 2 vaahdotuskertaa) ja sit se loppui, tai siis on sitä viel pieni pala mut se on niin pikkunen että mulla meni hermot siihen. Sitte pesin kerran Ole hyvä -shampoolla (vaatii yhden vaahdotuskerran) eli pesin enemmän kuin mitä tarttis. SILTI tukka oli ja on edelleen tosi öljyinen edestä ja päälaelta (eikä päänahka oo yhtään parempi). Onneks sivut ja takatukka on normaalit, niin tällänen emäntä-tyylinen huivi pelasti mut.
Edit. Ton öljyhässäkän jälkeen mun päänahkaa on alkanut kutittaa vielä pahemmin. Tänään koulussa kutitti niin vietävästi, että melkein tuli vedet silmiin kun teki niin mieli raapia, mutta ei viitsinyt kun tyypit rupeis ihmettelemään. En mä halua julkisesti raapia. D: Satunnaisesti voi vähän käyttää kättä päässä, mutta ei jatkuvasti.
Argh! Tuon öljyhässäkän jälkeen päänahan kunto on vaan huonontunut. Sitä kutittaa nykyään paljon enemmän kuin ennen ja hilsettäkin tulee enemmän. Mulla oli tänään musta paita ja se oli ihan täynnä valkoisia hiutaleita

Vaihdoin paidan, nyt on vaaleansininen - ei näy hilse. Mutta oikeesti, mitä mä teen? En kokeile ainakaan öljyä. Tai no, oisko se vaan siitä kun mä käytin oliiviöljyä? Voiskohan joku toinen öljy toimia...
/ oho, olin kirjoittanut ekan lauseen melkein sanasta sanaan tuohon ed. viestiin