Vau, olenpa kerännyt yleisöä!

Tästä siis lähdettiin
ensimmäinen käsittely

itse kuitenkin miellän värin enemmän tällaiseksi (kamera saattaa vääristää tuota toista kuvaa)
Tässä on kuvia ekasta vaiheesta, ensi viikolla vaalenee vielä hieman. Ajattelin kuitenkin jakaa vähän kokemuksia jo nyt.

Eli väriä irtosi jopa enemmän kuin olin odottanut, tällä hetkellä hiukset ovat todella kauniin punakupariset, ja mikä parasta, väri on yllättävän tasainen! Ei siis tullut sellasta kirjavaa, juuresta valkoista ja keltasesta oranssiin ja ruskeaan menevää sekasotkua, vaan ihan kun olisi laitettu jokin väri päähän. Tästä ainakin multa toooosi isot plussat - värinpoistot tuntuu menevän vähän hukkaan, jos pitää heti heittää päälle joku väri ja riskeerata, että vetää taas liian tummaksi.
Hajukin oli yllättävän siedettävä, itse kun olin vedenpuhdistamolla kesätöissä, niin pelkäsin jo jotain sen tapaista dunkkua.

Ei tuo mikään tuoksuelämys ole, mutta ei sen takia tarvi epäröidä tuotteen ostamista, niinkuin minä.
Varoitus kuitenkin siitä, että haju jää todella pahasti hiuksiin. Olen pessyt syväpuhdistavalla 2 kertaa (ekan kerran annoin vaikuttaa hetken) ja 2 kertaa normaalilla shampoolla. Väliin mahtuu myös muhitteluja voimakkaan hajuisilla hoitoaineilla (esim. TiGi Sleek Miystique), ja monta kymmentä hajuvesisuihkausta suoraan hiuksiin. Haisen edelleen viemärille

En siis suosittele, että tuon Color B4 lätkäisee hiuksiin, jos lähitulevaisuudessa on menoa talon ulkopuolelle. Mä haisen nyt sitten koulussa huomenna ihan järkyttävälle, yyh..
Tuota Color B4 pidin 20 min suihkumyssyn ja pipon alla - paketissa nimittäin lukee, että kylmä ilma saattaa heikentää pilkkoutumisen tehoa, joten ajattelin pelata varman päälle. Huuhteluvaiheessa hiukset kuivuvat jonkin verran, mutta tuo kuivuminen ei ole läheskään yhtä paha kuin normaalien värinpoistojen aiheuttamat vauriot ja rösöisyys. Ja nyt kuivina hiukset kiiltää eikä pintakerros rösötä.
Ensi viikolla (toivottavasti, saa nähdä löytyykö vapaapäiviä tarpeeksi...) laitan vielä toisen satsin hiuksiin, kuvia siitä sitten myöhemmin!

Niin ja arviota siitä, kuinka kauan tuo dunkku aikoo hiuksissa pysyä...

Edit. Noniin, haju lähti aikalailla kun muhittelin syväpuhdistavaa noin puolisen tuntia ja föönasin kuivaksi. Niin ja siis väriä huuhtelin pois 20min ajan, joten aika tiukkaan tuo haju kyllä jäi!