Kirjoittaja Aihe: Värinhaalistusvinkkejä  (Luettu 456869 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Värinhaalistusvinkkejä
« Vastaus #420 : 02.02.11 - klo:17:02 »
Veikkaan, että tämän tuotteen kehittäjä käärii kyllä todennäköisesti hyvät rahat.

Tai siis se, joka toi pelkistävän värinpoiston ensimmäiseksi kuluttajien saataville. ;)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 02.02.11 - klo:17:42 »
Tai siis se, joka toi pelkistävän värinpoiston ensimmäiseksi kuluttajien saataville. ;)

Tiedä hänestä. En muista koskaan lukeneeni yhtä paljon mistään hiusuutuudesta kuin tästä tuotteesta eri maiden tukkafoorumeilta. Viittaisi siihen, että markkinointi harvinaisen kohdallaan :)

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #422 : 03.02.11 - klo:17:30 »
Nyt kyllä kiinnostus vain nousee, kun täällä on niin hyviä kokemuksia tuotteesta!
Mulla on tummanruskeat hiukset, jotka vetää aina ihan mustiksi, kun laittaa vaikka vain jotain keskiruskeeta...mutta kun ei ikinä opi...
Mua hiukan häirii vain se, että mulla on punapigmenttiä mun oikeasti siis maantienvärisissä hiuksissa ja jos hiuksia vaalennetaan tai otan vaaleita raitoja, niin nehän vetää aivan kuparisiksi, jollen ole varottanut kampaajaa ja pyytänyt taittamaan väriä tuhkaan.
Sama myös ruskeissa, joko tuloksena on punertavanruskeat hiukset tai aivan mustat!
Joten, jos mä nyt pläjäytän Color B4:n tähän monesti ruskealla värjättyyn hiuksistoon, niin mikäköhän on lopputulos?? Latvat edelleen tummat ja juuret punertavan maantienväriset? Luon tässä itselleni oikein kauhukuvia... ::)
Please...rohkaisua anybody?  ;)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #423 : 03.02.11 - klo:21:00 »
Choko, hapetevärjätessä tummemmaksikin värin hapete vaalentaa hiuksen luonnollista väriä, jonka vuoksi tämän käsittelyn jälkeen (joka siis poistaa sitä keinopigmenttiä pelkästään) hiuksista voi paljastua paljonkin punaista. En tahdo pelotella, mutta lopputulos voi olla aika punerva. Tai sitten ei, sitäpä ei tiedä ennen kuin kokeilee. Toiset hiukset vaalenee tosi paljon, toisille ei taas tapahdu yhtikäs mitään. Tämä käsittely ei kuitenkaan missään tapausessa ole yhtä tuju käsittely kuin valkaisu, joten kannattaa siinä mielessä kokeilla.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #424 : 03.02.11 - klo:21:12 »
Pöh, mun paikkakunnalla ei vieläkään ole herätty ton B4:n hankkimiseen. Tsekkasin sokoksen ja prisman. No, nyt on juurikasvussa rialia  ;D kun piti se joka tapauksessa vaalentaa suoraväriä varten. Mut pituudet olis kiva koittaa tolla B nelosella.
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #425 : 03.02.11 - klo:23:14 »
Kiitos Salamanteri85! Kai sitä pitää sitte vaan kokeilla.  ;)

Kävin jo hiplaamassa pakettia Cittarissa. Siinä sanottiin, että päälle voi värjätä välittömästi, mutta jos en ihan väärin muista, niin täällä varoteltiin tekemästä niin. Vai koskiko se vain kestovärejä? Eli kevytvärinkö vois vetästä heti ton B4:n jälkeen?  ...jos siis käykin niin, että oon ihan strawberryblond ton käsittelyn jälkeen... ::) (Sopii monelle, mutta mulle kauhistus...)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #426 : 04.02.11 - klo:13:11 »
Voi laittaa, mutta ainakin astetta vaaleampi väri pitää ostaa kuin haluamasi lopputulos, vetäisee melkeinpä poikkeuksetta tummemmaksi jos heti perään värjää!
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Choko

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #427 : 04.02.11 - klo:14:52 »
^ Kiiitos varoituksen sanasta! Muuten oliskin voinut käydä nolosti, mustasta mustaan... ;D

Näkyi muuten maksavan Citymarketissa 15.95€ ja Emotionissa 16.90€.
Nimim. Emmä mikään pihi ole, kunhan tsekkailen... :3

Kunis

• Vieras
« Vastaus #428 : 12.02.11 - klo:23:50 »
Tänään on ollut lotrauspäivä.

Ensin mustanruskeaksi vetänyt garnier nutrisse 4 (joko opin!) veke B4 Ultralla. Huuhtelin sitä jokusen tunnin ja pesin samalla vuoronperään c-nesteellä ja Herbinan syväputsarilla. Iskin heti perään punertavan suoravärin tasoittamaan sävyjä, ja pään kuivuttua päätin vielä samana päivänä laittaa kutossävyn päälle. Näiden jäljiltä en haista enää oksennusviemäriä.

B4 ei tehnyt mitään haperoille latvoilleni, mutta onnekseni tuo päälaelle laittamani väri jumahti juurikin saman sävyiseksi kuin mitä latvat on. En ole suinkan ylpeä latvoistani, mutta ne saa hyvin aisoihin hennauksella, jota nyt hyvinkin omansävyisenä jatkan, ja öljyillä ja kohta nekin saa hissukseen napsittua pois. Muuhun päähän B4 tehosi mainiosti. Jännäsin vähän kun on tässä taustalla monta vaalennus-mustanruskea-vaalennus-jne rundia, ja ilmeisen lähelle edellistä vaalennuskertaa tuo palautti.

Olen tyytyväinen kokeiluun. Sain haluamani lopputuloksen vaikka en oikeen osannut odottaa mitään aiemman käsittelyhistorian vuoksi. Sain vaalennusta muutaman asteen, ja aineessa olisi ollut ytyä vielä enempäänkin. Yllättävän kivuton juttu, ja helppo kun luki ohjeet ajatuksella edellisenä päivänä ajatuksella. Ei tuo hintakaan tunnu yhtään pahalta enää näin hyvä lopputulos päässä ajatellen : )

Poissa eivor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #429 : 13.02.11 - klo:09:40 »
Ooh, tällaisesta B4:sta en ole kuullutkaan. Tavoitteena mulla on siis vaalentua muutamalla asteella tummanruskeasta... Värjäsin vuodenvaihteessa Garnier Color Glossin samettinen eebenpuu-sävyllä, jolloin lopputulos oli aika musta, mutta nyt on haalentunut jo tummanruskeaan.
Tätä B4:sta on pakko kokeilla! Tavallista värinpoistoa en enää tahtois laittaa...

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #430 : 13.02.11 - klo:11:42 »
^Kannattaa ehdottomasti kokeilla, toi on just hyvä tuollaisiin muutaman asteen vaalennuksiin. :)

Tosin mulla saattaa edelleen ihan pikkiriikkisen haiskahtaa tuo viemärinhaju hiuksissa, jos ne on märkiä ja olen käyttänyt jotain rakennepaikkaavaa hoitoainetta. :-[ Käsittelyistä on kuitenkin vissiin jo kolmisen viikkoa, ja sen jälkeen olen ehtinyt myös normi värinpoistolla tehdä 2x raidat. Miten toi haju jäi mun hiuksiin noin??

Kunis

• Vieras
« Vastaus #431 : 13.02.11 - klo:15:17 »
^^kehujajoukko kasvaa, kokeile ihmeessä.

^voih, toivottavasti se kohta lähtee. Täytyy toivoa ettei se itelle puske seuraavien kasteluiden yhteydessä kanssa läpi.

Mä olin varautunut olemaan joitain viikkoja pelkällä suoravärillä, ohjeessakin kun peloteltiin neljää viikkoa ennen 2- tai 3-asteen värjäyksiä. Mutta koska haperot latvat jäi omanvärisiksi, niin uskaltauduin laittamaan parempilaatuisiin melko vähänkäsiteltyihin päälaen hiuksiin samantien kestovärin. Niihin se tarttuikin ihan hyvin, eikä B4 tosiaan vienyt kuntoa mistään. Parit öljyttelyt ja tehikset menee tässä lähiviikkoina (ja just nyt), niin kaikki on taas hyvin.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #432 : 15.02.11 - klo:20:50 »
Mistä ihmeen viemärinhajusta te puhutte  :o  En haluis kurssilleni mennä viemärinhajusena, siel on muutenki ollu vähän ongelmia   :D

Toi B4 kuulostaa kyllä ihan sellaselta jutulta mitä tosiaan pitäis kokeilla pariin kertaan kesään mennessä ja sit laittaa vaikka vaalennusraidat.

Kuin vaikeeta sitä on laittaa hiuksiin pelkästään pituuksiin koska tyvi mulla on jo parin sentin pituudelta omaa maantienväristä,

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #433 : 18.02.11 - klo:14:56 »
^Ei haittaa vaikka menisi omanväriseen tyveenkin, ei poista siitä väriä. B4 poistaa vain kemiallista väriä hiuksesta. Minulla ainakin toimi niin kuin pitikin, eikä tehnyt mitään juurikasvulle, vaikka sitä sinne menikin.

Ja se aine haisee aika kamalalle, mutta ainakin multa lähti parissa pesussa pois. Eikä myöskään kuivana haissut hiuksissa erityisemmin edes heti käsittelyn jälkeen. Tuo haju on vähän mielipidejuttu, mun mielestä oli aikamoinen löyhkä, mutta jotkut eivät ole niin moksiskaan..  :P
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #434 : 18.02.11 - klo:15:40 »
Mitäs arvelette, onnistuisikohan tuolla Color B4:illa tasoittamaan väriä? Tilanne on siis se, että raidottelen hiuksiani, mutta en kuitenkaan haluaisi raitaisia hiuksia - haluan siis tasaisemman värin jota sitten voisi taittaa kylmemmäksi. Hiuksissa on edelleen siis tummaa väriä paikottain.

Itse päättelin, että jos tähän raitapehkoon nyt laittaisi tuon pelkistävän värinpoiston, niin se pilkkoisi noita värimolekyylejä, joita kuitenkin juuttuisi raitakohtiin kun ovat niin hamppuisia -> raitakohdat tummuisivat kun ilman happi taas hapettaa ne pilkkoutuneet värimolekyylit.

Toivottavasti tuosta saa jotain selvää. ;D

En nimittän haluaisi mitään väriä iskeä päähän, koska ne käyttäytyvät aina odottamattomasti vaalennetussa hiuksessa, ja onnistun kuitenkin saamaan ne super tummiksi taas ja sitten ollaankin back to square one... ::)