Moikka,
löytyisköhän täältä apu mun pieneen ongelmaan? Lueskelin tätä topicia, mutten löytänyt tähän vastausta, jospa joku voisi minua auttaa.

Eli vaalensin hiukseni mustista vaaleiksi tuossa reilu kuukausi sitten (tai no, vähitellen, mutta tuolloin olivat oikeasti vaaleat). Alahiuksiin on tehty vain kaksi käsittely, muihin enemmän, joten ovat punertavanruskeat, melko vaaleat tosin. Tummanvaaleaa juurikasvua on reilu sentti, siitä sitten n. neljä senttiä on ihan platinaa (jollaiseksi haluaisin kaikki hiukseni) ja sen jälkeen lähtee melko kellertävä sävy. En viitsi vaalentaa näitä pitkään aikaan kuivuuden takia (tosin ajattelin laittaa pari raitaa pahimpiin oransseihin kohtiin samalla kun laitan äidille raitoja

). Oon yrittänyt keltasuutta poistaa tuolla L´oréal Paris Elvital Color Mask Color Refresh:illä, ja vähän keltasuus on häipynytkin, muttei kokonaan. Tuota kun en viitsi kovin usein käyttää.
Joten olisiko jollain vinkkejä, miten saisin värin haalistumaan varsinkin alahiuksista, sekä keltaisuuden?

Hopeashampoota olen miettinyt tuohon keltaiseen osaan, auttaisikohan..? Kiitos, jos joku vastaa!