Kirjoittaja Aihe: Markettiripsivärit  (Luettu 182326 kertaa)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #690 : 13.08.19 - klo:12:56 »
^Muistatko minkä värisiä ovat ne kaksi? Vai onko kaikki massaltaan samanlaisia, ainoastaan harjat erilaisia?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Neve

• HAIRahtanut
Vs: Markettiripsivärit
« Vastaus #691 : 03.04.20 - klo:17:39 »
Oisko kellään suosituksia hyvistä taivuttavista ripsiväreistä? Jälki saisi olla erottelevaa ja pidentävää, eikä tuuheuskaan haittaisi. Vesiliukoinen tai 38.

Olen siirtynyt vuosien vedenkestävien ripsareiden jälkeen vesiliukoisiin ja samalla jättänyt ripsien taivutuksen pois. Olen käyttänyt monta putkiloa Essencen super curl volume mascara eye-opening-ripsaria ja se toimii: Kaartaa mun ohuet ripset nätisti, erottelee, pidentää ja on helppo pestä pois. Huono puoli kuitenkin on, että ei kestä kauaa hyvänä, alkaa pian kökkööntyminen ja ripsistä tulee röpelöiset. Käyttö on muutenkin aika hidasta ja työlästä, tarvitsee monta kerrosta ennenkuin ripsissä alkaa huomaamaan mitään eroa. Jotain nopeammin työstettävää ja pidempikestoisempaa siis kaipaisin.

edit. Testissä ollut muutaman päivän ajan Maybelline Falsies Lash Lift Mascara. Tämä lupaa kohotusta, pituutta, sekä tuuheutta ilman paakkuja, tahraamista, sekä varisemista. Muuuten pitää paikkansa, mutta kyllä tämä mulla suttaa, eikä pysy koko päivää tahraamatta. Tummaa alkaa kertyä alaluomelle jossain vaiheessa päivää (enkä käytä onnettomiin alaripsiini edes ripsaria). Tahraaminen ei kuitenkaan ole mitään dramaattista ja on helppo pyyhkäistä pois. Tämä ei varise, mitä taas tuo essencen super curl teki. Paakkuja alkaa syntyä vasta runsaamman kerrostamisen jälkeen. Parilla kerroksella saa nätit ja luonnolliset ripset, jotka kaartuu nätisti ilman ripsentaivutinta. Arkikäyttöön sopiva ripsari, jolla kiireisenäkin aamuna saa sievät räpsyt. Iltarientoihin tätä en laittaisi juurikin tuon suttaamisen takia. Peseytyy dermosilin puolukkapuhdistusöljyllä ja lämpimällä vedellä hyvin.
« Viimeksi muokattu: 09.04.20 - klo:20:17 kirjoittanut Neve »