Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268981 kertaa)

Poissa Louna

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #1020 : 11.10.14 - klo:21:36 »
Mulla tuo Fit Me-meikkivoide taas ei toimi :D Naama näyttää todella, todella rasvaiselta ja meikki ns. liukuu pitkin kasvoja, sillä se ei jotenkaan asetu, vaikka puuteroisin. Ihanan edullinen ja ihanan vaaleita sävyjä, mutta koostumus on oma inhokkini, ehkä toimii paremmin kuivalla iholla?

Mulla testailut tietysti loppui aika lyhyeen oireiden vuoksi, mutta ihoni on lähinnä sekaiho ja jossain kohdin vaivaa kovastikin kuivuus ja jossain taas rasvoittuminen (ihanaa...). Ehkä tällä hetkellä pintakuiva on tällä hetkellä kuitenkin kuvaavin valinta.

Nyt mulla on testissä pieni puteli Benefitin Hello flawless oxygen wow -meikkivoidetta, ja se on kirinyt nyt ihan suosikiksi. Tämä tuntuu iholla samalla tavalla kevyeltä ja huomaamattomalta kuin IsaDoran Wake up make-up, mutta sävyvalikoima on parempi, eikä hintakaan ole paha, ehkä kolmisen kymppiä normaalikokoisena. Tekisi kuitenkin mieli testata vielä esim. Paula's Choicen meikkipohjia, ennen kuin päätän, mitä hankin  :) Tietysti esim. Mac, MUFE, Bobbi Brown ym. kiinnostaisi, mutta niistä ei oikein taida olla tilattavissa mitään näytteitä, eikä lähistöllä ole noita myyviä liikkeitä. Selektiivisten merkkien meikkivoiteet taitavat olla yleensä hajustettuja?
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1021 : 11.10.14 - klo:22:52 »
^Clinique on hajustamaton, ja semiselektiivisistä IsaDora.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #1022 : 11.10.14 - klo:23:20 »
^ Hei kiitos! Olinkin ihan unohtanut Cliniquen olemassaolon, ja sitä pitäisi olla saatavilla täällä takapajulassakin  ;D Pitääkin tutustua myös siihen  :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #1023 : 04.11.14 - klo:21:39 »
Kävin ihan ronskisti pyytämässä Stockan Chanelilta näytteen Perfection Lumière Velvet -meikkivoiteesta ja vaikuttaa kyllä yhden kokeilun jälkeen todella hyvältä! Koostumus on todella ohut ja juokseva, mutta peittää kuitenkin yllättävän hyvin ja ennen kaikkea jättää ihon pinnan jotenkin tosi sileän ja kuulaan näköiseksi. Puuteria ei kannata käyttää paljoa tämän kanssa, koska lopputulos saattaa ainakin omaan makuuni olla silloin jo liiankin matta. Sävyvalikoima on Chanelille tyypillisesti suppea, mutta ainakaan meikäläisen naamassa voide ei oksidoitunut tummemmaksi. Kokeilin sävyä B30, mutta B20 olisi varmaan lähempänä oikeaa.

Pakko tuo on varmaan kotiuttaa ;D Vaikka pirun kallis onkin.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1024 : 08.11.14 - klo:17:12 »
Ostin tuossa syksyllä Yvekseltä meikkivoiteen, joka on aavistuksen liian tumma ja kellertävä. Olisi ehkä pitänyt sittenkin ostaa viileäsävyinen vaalein.

Olisiko ehdottaa jotain edullista tosi vaaleaa meikkivoidetta, jolla tuota voisi vaalentaa? Itsehän olen tosi vaaleaihoinen, mutta en vaaleista vaalein.

edit. nevermind. Voide vaalenikin iholla sopivaksi, mutta sain siitä allergisen reaktion.  ::)
« Viimeksi muokattu: 11.11.14 - klo:17:15 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1025 : 18.02.15 - klo:10:19 »
L'orealin uutuus Infallible matte osoittautui niin toimivaksi sekaihon meikkivoiteeksi lehden mukana tulleen näytteen perusteella, että menin ja ostin tuubin Anttilasta jossa olikin sopivasti lorkun meikit alennuksessa plussakortilla :) Pidän erityisesti voiteen kevyestä ja ihoon sulautuvasta koostumuksesta sekä silkkisestä ja hyvin luonnollisen näköisestä mattapinnasta, joka ei edes vaadi puuterointia muualla kuin nenän ja otsan alueella. Lisäksi voiteen poispesuun ei tarvita tehoputsaria ja pitkää jynssäämistä mitä monet pitkäkestoiset meikkituotteet ikävä kyllä vaativat. Oli iloinen yllätys löytää sopiva meikkivoide näin helposti, yleensä sellaisen metsästäminen on tuskanhikeä kirvoittava kokemus :D

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1026 : 18.02.15 - klo:12:18 »
Tuo L'orealin Infallible Matte kiinnostaisi minuakin, mutta koska ihoni on ajoittain niin pintakuiva että se jopa hilseilee, en ole uskaltautunut ostamaan tuota. Osaisitko rosmarin (tai joku muu jos jollain on kokemusta) sanoa/arvioida miten tuo meikkivoiden käyttäytyy pintakuivalla iholla? Ihoni on pintakuivuudestaan huolimatta todella rasvoittuvaa sorttia, joten pitkäkestoinen meikkivoide on tarpeen, ja lisäksi voiteesta tulisi löytyä kunnolla vaalea sävy (Lumenen 0 on melko hyvä minulle). Kaikki nämä yhdistettynä yleensä takaavat sen että sopivan meikkivoiteen löytäminen on työn ja tuskan takana  :P
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1027 : 19.02.15 - klo:10:00 »
^Ihoni on juuri nyt melko pintakuiva mutta Infallible matte käyttäytyy ja asettuu nätisti siitä huolimatta. Eli kunhan muistan levittää voidetta kevyellä kädellä ja laittaa meikkipohjan alle kosteuttavan seerumin.

Vaalein tarjolla oleva sävy on muuten tosi vaalea ja neutraali, kannattaa tsekata. Uskoisin sen sopivan "Lumikki-tyypille". Ostin toiseksi vaaleimman version ja se on ihan täydellinen talvikalpealle iholleni. Kesällä saattaa joutua hankkimaan astetta tummemman sävyn, mutta voipahan sitten miksailla näitä kahta tarpeen ja vuodenajan mukaan.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #1028 : 19.02.15 - klo:14:53 »
Kiitos rosmarin, tuo Infalliblehan kuulostaa sitten tosi hyvältä!
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1029 : 13.03.15 - klo:09:21 »
Totesin tän aamun auringonvalossa, että toi Lumenen mineraalimeikkivoiteen sävy 1, inkiväärikerma, ei ole riittävän keltainen mulle. Onko markettivalikoimissa yhtään meikkivoidetta, josta löytyisi oikeasti keltapohjainen sävy?

Helposti tietty on oranssisuudenkin vaara, musta tuntuu että mun on mahdotonta löytää meikkivoidetta, joka olisi keltainen ja jotenkin _raikas_. Kylmäpohjaisella meikillä näytän kummalliselta, punoittavalta, Lumenen meikkivoiteet taas muuttuvat jotenkin oransseiksi. Että onkin vaikean värinen iho...
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #1030 : 16.03.15 - klo:09:51 »
Totesin tän aamun auringonvalossa, että toi Lumenen mineraalimeikkivoiteen sävy 1, inkiväärikerma, ei ole riittävän keltainen mulle. Onko markettivalikoimissa yhtään meikkivoidetta, josta löytyisi oikeasti keltapohjainen sävy?

Helposti tietty on oranssisuudenkin vaara, musta tuntuu että mun on mahdotonta löytää meikkivoidetta, joka olisi keltainen ja jotenkin _raikas_. Kylmäpohjaisella meikillä näytän kummalliselta, punoittavalta, Lumenen meikkivoiteet taas muuttuvat jotenkin oransseiksi. Että onkin vaikean värinen iho...

Tätä ei Suomesta löydy marketeista, mutta Bourjois healthy mix serum gel foundationissa on hyvä sävy. Mulla on myös vaalea ja keltapohjaineniho ja tuo on sopinut todella hyvin. Mulla on siis käytössä tuo vaalein sävy.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1031 : 16.03.15 - klo:13:06 »

Mulla on Lorealin True Match sävy W1, joka on mielestäni todella keltainen :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa cilla

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1032 : 16.03.15 - klo:20:32 »

Mullakin on todella kumman kellertävä ihonsävy  :D Ruskettuneena ihan täydellinen sävy on True Match W4, mutta hyvää talvisävyä en ole vieläkään löytänyt. Macin NC20 on ihan ok sävy, mutta en oo muuten innostunut macin meikkivoiteista.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1033 : 17.03.15 - klo:18:04 »
^ & ^^ Jes, kiitti! :) Tsekkaan Lorealin seuraaval kerralla kun käyn kaupoilla. Mulla onki ollut Lorkun True Match -puuteri (on loput edelleen), joka oli W4 just ruskettuneena hyvä, mut vielä en oo niin tumma. Pitääpä ostaa ehkä sekä W1 että W4 jos sävy on sopiva ja sekoitella!
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1034 : 21.03.15 - klo:16:04 »
Ostin vähälle aikaa kolme meikkivoide uutuutta, L'orealin Infallible Matte, Rimmel Lasting Finish serum ja Maybelline Dream Wonder.

Lorkun mattaisuutta epäilin , mutta turhaan, tähän ei tarvitse puuteria, eikä iltapäivästäkään kiillä nenä. Sopivan peittävää ja toimii pintakuivassa ihossa, en ole kuivaläikkiä havainnut. Mulla on kaikki Lorkun meikkivoiteen sävyt rose jotain..otin tänkin sokkona - hyvin sopii.

Rimmelin meikkivoiteita en ole koskaan kokeillut, mutta viidakkorumpu kertoi tän olevan loistavaa ja niin se onkin. Peittävyys hyvä, levittyvyys hyvä, tähän tarvii puuterin kaveriksi ja nenäkin hieman kiiltää iltapäivästä, mutta pohja ei ole kuitenkaan kulunut. Kiva pumppupullo ja sävykin osui nappiin, otin toiseksi vaaleimman. Oon levittänyt sekä sormilla-että siveltimellä.

Maybellinen otin koska kaipasin jotain kevyttä meikkivoidetta, oon tykännyt Lorkun Lumi maqiguesta, tää on vieläkin ohkaisempaa. Ei periaatteessa peitä mitään ja en ihan ymmärrä mitä sillä korkin päässä olevalla "annostelijalla" tehdään, mutta tykännyt silti olen. Levitän sormilla, turhan ohutta siveltimeen.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”