Ostin vähälle aikaa kolme meikkivoide uutuutta, L'orealin Infallible Matte, Rimmel Lasting Finish serum ja Maybelline Dream Wonder.
Lorkun mattaisuutta epäilin , mutta turhaan, tähän ei tarvitse puuteria, eikä iltapäivästäkään kiillä nenä. Sopivan peittävää ja toimii pintakuivassa ihossa, en ole kuivaläikkiä havainnut. Mulla on kaikki Lorkun meikkivoiteen sävyt rose jotain..otin tänkin sokkona - hyvin sopii.
Rimmelin meikkivoiteita en ole koskaan kokeillut, mutta viidakkorumpu kertoi tän olevan loistavaa ja niin se onkin. Peittävyys hyvä, levittyvyys hyvä, tähän tarvii puuterin kaveriksi ja nenäkin hieman kiiltää iltapäivästä, mutta pohja ei ole kuitenkaan kulunut. Kiva pumppupullo ja sävykin osui nappiin, otin toiseksi vaaleimman. Oon levittänyt sekä sormilla-että siveltimellä.
Maybellinen otin koska kaipasin jotain kevyttä meikkivoidetta, oon tykännyt Lorkun Lumi maqiguesta, tää on vieläkin ohkaisempaa. Ei periaatteessa peitä mitään ja en ihan ymmärrä mitä sillä korkin päässä olevalla "annostelijalla" tehdään, mutta tykännyt silti olen. Levitän sormilla, turhan ohutta siveltimeen.