Mä sain Macin ständillä näytteen NC15, mikä vähän mietityttää mua. Se katoaa kyllä äkkiseltään katottuna upeasti kaulan ja dekolteen iholle ja tummuusaste on hämmentävän oikea, vaikka olen selkeesti keskivertosuomalaista tummempi. Odotin tummuusastetta 20. Musta kuitenkin tuntuu, että kun oon meikannut tuolla, etenkin leuka on punakampi kuin kaula, dekoltee/olkapäät tai kädet. Mulla on etenkin vartalon iho vahvasti keltainen pohjaltaan. En tiedä ilkeänkö ostaa koko putelia, jos sävy kuitenkin on liian punapohjainen. Toisaalta pelkään, että NW15 olis liian oranssi.
Edit. No ni, luin MAC-ketjua ja asia selvisi. Ehkä mun sitten pitäisi kysyä, löytyiskö ihan C-sävyä kokeiltavaksi. Ja ylipäänsä mennä juttelemaan tosta fiiliksestä ständille. Toi vaaleusaste myös mietityttää, koska oikeesti oon tosi tumma. Kesällä ainakin pitäis olla tummepi sävy, tai sitten yrittäisin pärjätä jollain muulla tuotteella kesän. (Lorealin True Match W5 oli aika passeli vahvasti ruskettuneena.) Lisäksi aattelin pyytää näytettä sopivasta concealerista, etenkin silmänalusille hakusessa. Ehkä se vaan on niin, että kantsii panostaa sit kerralla kalliiseen joka toimii, eikä laittaa usein pienehköjä summia tuotteisiin, jotka "toimii".