Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268860 kertaa)

Poissa enna

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #1050 : 03.12.15 - klo:20:52 »
^Pitääkin lueskella tuosta Isadoran voiteesta käyttökokemuksia, kuulostaa hyvältä!

Paikalla keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1051 : 30.12.15 - klo:13:09 »
Ostin vastikään Loreal Infallible 24H Stay Fresh -meikkivoiteen. Otin hieman vaaleamman sävyn kuin yleensä, mutta tää muuttuu joka tapauksessa mun kasvoilla paljon tummemmaksi kuin purkissa. Melkeinpä asteen verran. Onneksi en siis nyt ottanut "normaalia" sävyä, tosin tää on jotenkin silti liian tummaa kun olisin tarvinnut nyt talveksi hieman vaaleamman meikkivoiteen. Koostumus myös on tosi jännää, purkista kädelle otettuna tuote on tosi kevyttä ja nestemäistä, mutta kasvoilla se muuttuu mataksi ja oikein jämähtää kiinni. Tästä yllättyneenä laitoin varmaankin tätä liikaa kasvoille, koska nyt lopputulos näyttää melko pakkeloidulta. ::) Äh. Tämä olisi varmasti tosi sopiva rasvoittuvalle kesäiholleni. Nyt talveen kaipaisin kuitenkin jotain joka olisi hieman kosteuttava mutta kuitenkin peittävä.

edit. Tuoksu tässä on kyllä hyvä, sellainen raikas ja kukkainen. ;D
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1052 : 06.01.16 - klo:12:17 »
Olen nyt piiitkästä aikaa ostamassa nestemäistä meikkivoidetta ja päädyin arviointien perusteella Estee Lauderin Double Wear Stay in Place meikkivoiteeseen joko light versiona tai normi.
Olen ennen käyttänyt meikkipuutereita ja ajattelin kokeilla välillä jotain muuta.
Omaan rasvaisen, aikuisen naisen ihon, joka on pintakuiva. Kumpi noista olisi parempi ja kertokaa ihmeessä kokemuksia kyseisestä meikkivoiteesta? Voi toki ehdottaa muitakin meikkivoiteita, jotka kestää rasvaisella aikuisella iholla.
Yleensä ostan Emotionista/Kicksistä.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1053 : 06.01.16 - klo:12:26 »
^ Mulla on toi normiversio Double wearista ja oman kokemuksen perusteella ei sovi pintakuivalle iholle, jos on yhtään taipumusta kuivaan hilseilyyn. Tuote nappaa tosi tiukasti ihoon kiinni ja valitettavasti se korostaa kuivia kohtia, eikä muutenkaan näytä hyvältä, jos ihon pinta on kuiva. Kostealla iholla toi taas on tosi kaunis ja silloin, kun pimtakuivuutta ei ole, niin toi on kyllä hyvä.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1054 : 06.01.16 - klo:12:38 »
Kiitos, niin vähän ajattelinkin, se voisi light versiona olla kevyempi ja levittyä paremmin.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa verkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #1055 : 06.01.16 - klo:12:54 »
Minun mielestä estee lauderin double wear light ja lumenen matt controll on aika samanlaisia. Kumpikin jättää mattapinnan joka  kuitenkin "hehkuu" vähän ja kestää tosi kauan naamassa. Peittävät tosi hyvin.
 Teen 11 tunnin työpäiviä, ja estee lauder kestää ihan inauksen parempana, meikki on illlalla vielä ihan kuosissaan.
Käytän estee lauderista 0.5 sävyä, ja se vaatii pari itserusketuskertaa.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1056 : 08.01.16 - klo:15:24 »
Sain myyjältä pari testeriä Ester LAUDERIN meikkivoiteesta Light versiosta ja aamulla laitoin sävyä intense 1.0 ja täytyy myöntää et aika nappisävy ja sitä myyjä mulle ehdottikin, itse vaan pähkäilin sävyä 0,5 ja ihana meikkivoide! Kestää hyvin rasvaisella iholla, ei jätä tunnkaiseksi ja tuntuu kevyellä. Toinen myyjä ehdotti mulle Clarinsin everlasting meiikivoidetta, mutta en hoksannut pyytää näytettä. Ainakin LAUDERIN meikkivoide natsaa hyvin ja tuntuu upealta. Nyt vaan pieni arpominen oisko kellään kokemusta Clarinsin everlasting meikkivoiteesta. SORI kirjoitusvirheet,kirjoitin pojan tabletilla

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1057 : 08.01.16 - klo:16:01 »
No, jatkan vielä ;D. Taidan päätyä Estee Lauderin light meikkivoiteeseen ja oletteko levittäneet nestemäiset meikkivoiteet ihan sormin vai beauty blenderillä tai sitten siveltimellä? Millä saa parhaimman kestävämmän lopputuloksen?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1058 : 08.01.16 - klo:20:40 »
Mulla oli Clarinsin Everlasting meikkivoide, mutta mun oli pakko myydä se pois koska se ei sopinut mun (todella)pintakuivalle iholle.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1059 : 08.01.16 - klo:20:51 »
Kiitos pinkpepper. Vakuutuin nyt täysin että päädyn Estee Lauderiin light versiossa. Huomenna vielä testaan sen 0.5 sävyn, meneekö liian vaaleaksi ja käyn sitten ostamassa kyseisen meikkivoiteen.
Ensimmäisen päivän jälkeen voin sanoa, että lupaavalta vaikuttaa. Ei tummunut, eikä iho muuttunut rasvaiseksi/tunkkaiseksi ja kesti hyvin koko päivän. Olen taitanut löytää sen omani <3.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1060 : 08.01.16 - klo:21:20 »
^Mäkin tykkään tuosta Double Wear Lightista tosi paljon. Mulla on myös normi DW, mutta sillä en saa yhtä kaunista lopputulosta vaan se on enemmän maskimainen ja tunkkainen. Peittokyky on noissa muuten yllättävän samanlainen, vaikka Estee Lauderin sivuilla Lightia kuvaillaan sanoin "sheer to medium coverage". Ainakin mun riemunkirjavalle ja helposti punoittavalle iholle Lightin peittokyky on ihan tarpeeksi. Kesto on myös ihan huippuluokkaa ja meikkipohja todellakin kestää kauniina yöhön saakka, testattu on. ;D

Mä itse asiassa ostin omani jostain lopettavan liikkeen mega-alesta ja maksoin tuosta meikkivoiteesta reilun kympin. Kokeiltuani sitä kasvoille, piti mennä ostamaan vielä toinenkin kappale. :D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1061 : 09.01.16 - klo:09:34 »
Toimiiko tuo Estee Lauder Double Wear Light pintakuivalla iholla? Oon nyt tykännyt Lumenen cc-voiteesta, mutta nenä rasvoittuu ehkä vähän turhan nopeasti.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #1062 : 09.01.16 - klo:10:24 »
^Mulla ainakin toimii. En tiedä, onko levitystekniikalla suurta merkitystä, mutta mä olen tykännyt käyttää Beautyblenderiä tuon kanssa. Primerina mulla on L'orealin Studio Secrets.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1063 : 09.01.16 - klo:15:27 »
Toimii hyvin pintakuivalla iholla. Ostin sävyn 1.0 , joka natsasi kyllä täysin :l.
Ostin myös Kicksin BB cream siveltimen :3. Beauty blenderia ei ollut, mutta aloitan nyt siveltimellä ja kokeilen onko minun juttu.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1064 : 09.01.16 - klo:15:35 »
Mulla on toi Kicksin BB-sivellin ja olen kyllä tykännyt sillä levittää meikkivoiteen. Sillä saa peittävän pohjan, mutta tarvittaessa myös ohuen. Useimmiten levitän kuitenkin sormin, mutta meikin kestoon en huomaa levitystavan vaikuttavan.

Mullakin himottelis nyt toi light-versio :D olen aina ajatellut että se ei ole tarpeeksi peittävä, mutta voishan siitä näytteen hakea joskus  :)
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.