Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268441 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #1065 : 09.01.16 - klo:20:57 »
Muakin kiinnostaa toi Double Wear Light, mutta vaaleat sävyt näyttävät ainakin nettikuvissa liian keltaisilta mulle.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1066 : 09.01.16 - klo:23:49 »
Millä tavalla te muut levitätte Diorin Star -meikkivoiteen? Sienellä, siveltimellä, sormin..? Mulla on hieman vaikeuksia saada sitä levittymään ihan tasaisesti ja hyvin joka puolelle vaikka olen kokeillut eri tavoin enkä nyt ole ihan varma johtuuko tämä meikkivoiteesta, väärästä levitystavasta vai siitä yksinkertaisesta seikasta että mun iho usein pakkasella tai kipeänä ollessa jotenkin ei vain "toimi" meikkivoiteen kanssa ja lopputulos on normaalia huonompi.  :P
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 10.01.16 - klo:09:52 »
Muakin kiinnostaa toi Double Wear Light, mutta vaaleat sävyt näyttävät ainakin nettikuvissa liian keltaisilta mulle.

Estee lauderin light versiossa 1.0 sävy on mun mielestä aika neutraali sävy, joka sopii monelle, jos muuten vain natsaa. 0.5 menee taas aivan liian vaaleaksi mun iholla.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1068 : 10.01.16 - klo:11:58 »
^^Mulla on Diorin Star ja hyvin haastava, rasvainen mutta erittäin pintakuiva ja hilsehtivä iho. Oon nyt viime aikoina levittänyt sitä joko sormin tai beautyblenderillä, sivellin jotenkin tuo kaikki iho-ongelmat kuten hilseilyn oikein pintaan. Sotken aina Stariin vähän jotain tummempaa meikkivoidetta kämmenellä, nyt on toiminut hyvin Lumenen Nude Perfection Glow.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1069 : 14.01.16 - klo:18:03 »
Vilkaisin tänään Baremineralsin nestemäistä meikkivoidetta, sävy 4 Bare cream oli keltaisin meikkivoide, jonka oon varmaan koskaan nähnyt. Onko täällä kokemuksia? Jäin mietiskelemään, olisiko toi liian tumma / tunkkainen mulle.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1070 : 26.01.16 - klo:13:04 »
Pitääpä tulla kehumaan uusinta meikkivoideostosta. Ostin Sokoksen tarjouksesta Guerlain Lingerie De Peaun, johon oon tykästynyt tosi paljon! Alkuun ajattelin, että onkohan tämä liian kevyttä mulle kun tarvitsen kuitenkin jonkin verran peittävyyttä noille satunnaisille näpyille ja punoitukselle. Mutta tämä onkin osoittautunut ihan riittävän hyväksi, koska tätä voi kerrostaa helposti. Tunne iholla on melko jännä, sellainen ettei olisi meikkiä ollenkaan. Päivän päätteeksi kun pesee meikit pois niin iho myös tuntuu tosi hyvältä, sellaiselta miellyttävältä. Vähän vaikea selittää, mutta tuntuu ikään kuin tässä olisi myös jotain hoitavia ainesosia. Iho ei ole ärsyyntynyt tästä meikkivoiteesta lainkaan, päinvastoin kunto on parantunut mikä on kyllä ollut iso plussa ja melkoinen yllätys.

Mulla on osittain pintakuiva iho, joka kuitenkin rasvoittuu T-alueelta varsin nopsaan. Olen yllättynyt siitäkin miten hyvä kestävyys tällä meikkivoiteella on. T-alue ainoastaan on liikahtanut hieman n.6-7h jälkeen, mutta sama ilmiö tapahtuu kaikilla meikkivoiteilla tuon rasvaisuuden vuoksi. Mutta tämä pysyy muuten todella hyvin kasvoilla, vaikka joudun niistämään päivittäin melko paljon (ympärivuotinen nuha) niin ei ole meikkivoiteet heti paperissa ja se kertoo kyllä kestävyydestä aika paljon. Tästä nyt tuli ihan hypetyspostaus, mutta mä en oikeesti keksi tästä mitään huonoa sanottavaa. Talvikäyttöön tää sopii mun vaativalle iholle loistavasti.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #1071 : 06.02.16 - klo:21:53 »
Millä tavalla te muut levitätte Diorin Star -meikkivoiteen? Sienellä, siveltimellä, sormin..?
Aina sormin, musta toi on ollut helposti levittyvä tuote. Hmm.

----

En ole käyttänyt Lancômen meikkivoiteita aikoihin enkä enää muista Teint Idole Ultran peitävyyttä. Osaako joku vertailla Diorin Foreveriin, onko samaa luokkaa?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1072 : 06.02.16 - klo:22:11 »
Kiitos vastauksista kaikille! Olen nyt levittänyt tuon Diorin Starin sormin ja se yhdistettynä ilmeisesti ihon parempaan kuntoon on tepsinyt, meikkivoide levittyy nätisti ja näyttää hyvältä.  :ts
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1073 : 29.02.16 - klo:17:34 »
Jos nyt lopultakin oisin löytänyt meikkivoiteen, joka oikeesti sopii mulle! Kyseessä siis Bourjoisin Healthy Mix Serum -geelimeikkivoide. Sävy on numero 52 Vanille, joka on keltapohjainen vaaleahko. Sävyvalikoimassa on vielä yksi vaaleampi vaihtoehto kyllä. Koostumuksessa en nähnyt oikeastaan juuri eroa alkuperäiseen Healthy Mixiin, mutta levittäminen oli kyllä mukavan helppoa. Sävy on tosi hyvä mulle, kasvot on hyvin samanväriset kaulan kanssa. Mä siis olen aika vahvasti keltapohjainen, mutta ihossa on punoitusta, jonka neutralointiin kyllä tarvii peittaria, jos haluaa ihan täydellisen lopputuloksen. Pitää nyt vielä katsoa, ettei tää meikkivoide hapetu oranssiksi ajan kanssa. Niin ja tän tuoksu on ihan omaa luokkaansa. <3 Tuoksuu oikeilta hedelmiltä, ei esanssilta.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1074 : 01.03.16 - klo:08:51 »
Iiris: Mun mielestä noiden peittävyys on samaa luokkaa.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1075 : 02.03.16 - klo:09:35 »
Loreal Cushion meikkivoide on nopea käyttää. Tämä on se uutuus, jossa meikkivoide on imeytetty sieneen. Ensin mietin pidempään, viitsinkö ostaa tätä, koska tämä on mielestäni aika kallis (n.20 e). Olen käyttänyt korealaisia meikkivoiteita, joissa on todella hyvä hinta-laatusuhde. Osasinkin odottaa, että ei tämä sen parempi ole, kalliimpi vain. Tämä on todella helppo ja nopea levittää, se oli syy, miksi tämän hankin. Tämä jättää myös luonnollisen, kevyen, kuultavan pinnan, joka ei näytä liikaa meikatulta. Jos etsii kovin peittävää meikkivoidetta, mielestäni tämä ei silloin ole ratkaisu. Sävyvalikoima näytti suomalaiselle ihon sävylle hyvältä, itse valitsin sävyn 3 (vanilla), se on keltaiseen taittava vaalea sävy.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1076 : 23.03.16 - klo:16:44 »
Seuraavaksi ajattelin testata Clarins ever matte meikkivoidetta tai Clarinsin everlasting meikkivoidetta. Kumpi noista olisi kestävämpi rasvaiselle iholle, joka ei tosiaan tummu eikä liejuunnu iholla?
Inhoan sitä tunkkaista tuntua iholla, ja haluankin ihon näyttävän freesiltä ja kevyeltä.
Ainakin vaaleita sävyjä näyttäisi löytyvän molemmista, kun googlasin. Kumpi vaan sopisi rasvaiselle iholle paremmin??
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #1077 : 24.03.16 - klo:09:12 »
^ Mulla on ollut kumpaakin, ja Everlasting on mun mielestä kaikin puolin parempi. Ever Mattekin on tosi hyvä, mutta Everlasting vielä parempi. Everlastingin suurin plussa/eroavaisuus on ehkä se, että se jättää terveen näköisen, "hehkuvan" ihon, vaikka onkin todella hyvin peittävää. Ever Matte on sitten enemmän vaan matte, ja ehkä vähän kuivempi, jolloin ei sulaudu niin hyvin epätasaisiin/kuiviin kohtiin. Tykkään kummastakin, mutta multa ääni Everlastingille :)

Jos muistan oikein, niin vaaleimmat sävyt menivät vähän epäloogisesti, 103 sävy taisi olla tummempi kuin 104 tms.
1c M ii BSL

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1078 : 24.03.16 - klo:10:22 »
Kiitos jeppu :).
Voisin käydä testerin hakemassa, jos ei heti sävy natsaa kyseisestä everlasting meikkivoiteesta. Olen nyt huomannut, vaikka liikkeessä näyttää sävy tosi hyvältä, niin odotappa vaan, kun menet ulos, niin johan on erinnäköinen sävy ja yleensä liian tumma/pinkki  :o
Se on tätä ainaista hakemista, oikea sävyn kanssa. Mulla on siis aika vaalea punatukkaisen iho ja kesakoita ilmestyy kesällä, yleensä myyjät myy mulle aina liian tummaa meikkivoidetta tai vääränsävyistä.
Osaäatko sanoa sävyistä mikä sopisi punatukkaiselle läpikuultavalle iholle??, toisaalta sit se ei saa olla liian vaaleakaan, huh huh. Googletan vielä noista sävyistä lisää..

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1079 : 24.03.16 - klo:21:11 »
Lumenen nude perfection glow meikkivoiteen loputtua halusin käyttää kaapissa olleet näytteet ennen kuin otan käyttöön seuraavan täysikokoisen meikkipohjan.

Vichy dermablend foundation (25 nude) - Olen ennenkin käyttänyt tästä näytteen, ja silloinkin kiinnitin huomiota meikkivoiteen paksuuteen. Vaikkei itseruskettavaa nyt edes pohjalla ollut, niin sain taas sävyn kyllä omalle iholle sopimaan, kun tarpeeksi ohuesti laitoin ja huolellisesti häivytin. Ei missään nimessä huono meikkivoide, mutta varsinkin kun kevät ja kesä on tulossa, nii haluan jonkun ohuemman meikkipohjan.

Dermosil meikkivoiteestakin oli näyte, mutta totesin medium-sävyn liian tummaksi jo kun puristin sitä ulos. Kasvoille ei siis edes koskaan päätynyt.

Maybelline dream satin liquid (01 natural ivory) - Tämänkin käytin kun ei iholla ollut yhtään itseruskettavaa/päivettävää ja meikkivoiteen sävy olikin lähestulkoon täydellinen. Harvoin lehdessä tulevien näytteiden kanssa käy yhtä hyvä tuuri… :D Jätti ihon kevyen mattaiseksi, mutta meikkivoide ei esim. päivän aikana korostanut myöskään kuivempia ihon alueita. Tuntui myös hyvältä: vaikka olikin enemmän voidemainen kuin nestemäinen pussista puristettaessa, niin kasvoille levittyi ohuesti mutta peitti kuitenkin riittävästi. Ei häivyttänyt tippaakaan huokosia mutta siitä viis: ihan oikeasti tykkäsin tästä silti! :D Vasta tuli muuten Sokoksen 3 + 1 päivien tarjouslehti, ja kuinkas ollakaan: kyseinen meikkivoide olisi ensi viikolla tarjouksessa 9,90… 8)