Mjoo, jotenkin oli paljon muuta ostettavaa ja pähkäiltävää, niin en kovin syvällisesti jaksanutkaan syventyä meikkivoiteisiin. Mutta huomasinpa, että
Maybellinen Superstay 24h -meikkivoiteessa oli aika lupaavan vaalea sävy "ivory light", joka oli nopeasti leukaan sipaistuna (kaupan keinovaloissa kylläkin) aika hyvän oloinen. Suomen Maybellinen nettisivuilla ei kyllä ole tuota sävyä ollenkaan

.
(Ihmettelen kyllä saman tuotteen "ivory" -sävyä, joka oli niiiiin oranssinruskea, että nimi voisi olla ennemminkin joku sand tai peach tmv. Mutta kaipa ihonsävy, johon se sopii, on ihan norsunluuta sitten muualla päin maailmaa...)
Muistelen, että mulla olisi joskus ollutkin tuota meikkivoidetta, tosin silloin vaalein sävy oli pinkihtävämpi kuin tuo nyt mallailemani "ivory light", ja sen vuoksi meikkivoide ei aiheuttanut mitään pakko ostaa joskus toiste vielä lisää tätä -fiiliksiä.
Pohdin myös saman puljun
Fit me!matte+poreless -meikkivoidetta, että olisikohan se mistään kotoisin. Se kun on ilmeisesti etenkin seka/rasvoittuvalle iholle suunnattu. Ja hintakin oli Prismassa jotakin vajaan 9e luokkaa.
Niin ja Aridith, juu, luulen tosiaan että tuo Lumenen Blur ei ole mun juttu. Veikkaan että hyvin tod.näk. se lismaantuisi ja liukuisi pois paikaltaan mun naamassa