Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269501 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #1095 : 30.09.16 - klo:15:50 »
^ Jep, omalla kohdalla ainakin kaulalta ja dekolteelta puuttuvat punoitukset, joita taas naamassa riittää. Toisaalta ne on myös mulla tummemmat kuin kasvot, et jos löytyisi meikkipohja, joka sävyltään häipyisi tohon dekolteelle, mutta oisi himpun vaaleampi, ois ihan nappi. Mä en voi käyttää yhtään punertavaa tai oikeen ees neutraalia meikkipohjaa, muutun punoittavan näköiseksi. Margotin mainitsema Healthy Mixkään ei ole mulle riittävän keltainen. Neutraali meikkivoide tuntuu tekevän ihosta helposti sellaisen harmahtavan punakan. Aikoinaan punanaamiosta mulle myytiin peitevoide (oisko ollu Grimasin J3 tai jotain) jota väitettiin oliivi-iholle sopivaksi. Ööh, se on melkeen kirkkaan oranssia. :D
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1096 : 09.02.17 - klo:23:29 »
Multa loppuu ideat;

Sisko haluaa meikkivoiteen joka on peittävä, öljypohjainen eikä saa olla liquid. Onkohan tällaista edes olemassa?
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1097 : 10.02.17 - klo:08:22 »
^ Max Factorin Pan Stik?

Mä olen ihan rakastunut tuohon meikkivoidepuikkoon! Ei ole mielestäni edes mitenkään raskas ainakaan kun kostealla meikkimunalla levittää, muulla en ole kokeillutkaan. On peittävä ja pysyy tosi hyvin. :)
3a F ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1098 : 10.02.17 - klo:10:15 »
^ Toimiiks toi vaikka ois vähän öljyyntyvä iho ja muiden tuotteiden kans ois liejuuntumista?
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1099 : 10.02.17 - klo:11:09 »
^ Kyllä se ainakin mulla pysyy ehkä parhaiten kaikista meikkivoiteista mitä oon kokeillut ja mulla tosi helposti esim. otsasta liejuuntuu. :)
3a F ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1100 : 10.02.17 - klo:12:09 »
Kiitos! sisko kokeilee tuota. Hänen ja mun meikkivoide vaatimus on niiiiin erilainen, että en osannut yhtään auttaa :D. Juurikasvuun voi aina luottaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1101 : 10.02.17 - klo:12:15 »
Lueskelin et toi voi aiheuttaa näppyjä ja itse oon semiherkkä saamaan niitä, niin harkitsen vielä. Jos testereissä sävy näyttää täydelliseltä niin ehkä sit ostan. Tekis mieli kokeilla jotain ihan erilaista kuin Lorkun Perfect march -meikkivoide, joka kerääntyy jotenkin puuterisena ihohuokosiin päivänaikana ja liukuu niiden reunoilta sit pois.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1102 : 06.03.17 - klo:16:58 »
Kävin tänään Kicksistä ostamassa Estee Lauderin Double Wear-meikkivoiteen sävyssä Desert beige. Mulla on kolmea erimerkkistä bb-voidetta ollut käytössä, mutta joko ne ei oikein mätsää naaman väriin tai sitten ei peitä tarpeeksi, kuten tänään alkoi Lily Lolon (bb)meikkivoide risomaan, kun ei saa mitään punoituksia peittoon. On parempi päivettyneelle iholle, joten kesää ootellessa..

Myyjä levitteli meikkivoiteen melkein koko kasvoille ja kotonakin kun päivänvalossa katsoin, niin näyttää kyllä niin hyvältä kuin mun iho ylipäätään voi näyttää. Olihan tuo aika makian hintanen, tarvitsee kyllä jatkossa jotain alennushommia katsella, en kehtais noin paljoa (48€) pulittaa meikkivoiteesta, kun on tottunut halvempiin/kohtuuhintaisiin bb/cc-voiteisiin.

Ja tuo purkki on kyllä syvältä, miten tuosta onkii meikkivoiteen sisältä :o Pitää varmaan etsiä mun entisestä elämästä jäänyt spaatteli hollille..
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1103 : 07.03.17 - klo:13:00 »
Ja tuo purkki on kyllä syvältä, miten tuosta onkii meikkivoiteen sisältä :o Pitää varmaan etsiä mun entisestä elämästä jäänyt spaatteli hollille..

Jos innostut Double Wearista ja hankit joskus myöhemmin lisää, niin saman konsernin valikoimista löytyy myös DW:n pullon kierteisiin sopivia pumppuja - helpottaa hieman elämää :)
2b F ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1104 : 07.03.17 - klo:14:52 »
Mitä järkeä on myydä meikkivoidetta purkissa, jota ei voi puristaa eikä siinä ole pumppua? Eli voidetta ei saa purkista ulos. Onko syynä vaan se, että voidaan veloittaa pumpusta erikseen + se, että pakkauksesta jää aika paljon tuotetta saamatta ulos, jolloin uusi pakkaus on ostettava aikaisemmin. Ja voidetta saadaan menemään hukkaan.

Ai että mä ihan suutun jo tän ajattelemisesta! :D

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1105 : 07.03.17 - klo:17:41 »
^Nuo molemmat + tietty se, että kun kuluttaja on kertaalleen investonut sen muutaman euron sopivaan pumppuun, niin hän todennäköisesti ostaa saman meikkivoiteen myös jatkossa. "Kun onhan mulla tää sopiva pumppukin." Niin ärsyttävää mutta samalla niin nerokasta ;D

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #1106 : 07.03.17 - klo:23:13 »
Nyt on taas kinkkinen tilanne. Olen tullut tilanteeseen, jossa (todella) vanha luottomeikkivoiteeni on lopussa. Suosikkini Diorin Diorskin pure light -meikkivoiteen myynti on lopetettu jo ties koska, mutta nyt vasta oma putelini tyhjentyi. Sain pääni pyörälle, kun yritin etsiä vastaavaa tuotetta, joka ei olisi niin sairaan kallis. Ilmeisesti Diorilla on nykyään vastaava meikkivoide nude air? Opiskelijabudjetti ei oikein taivu Dioriin vaikka edellinen purkki kestikin melkein ikuisuuden. ;D Tuo vanha Dior oli todella mahtavaa mun pintakuivalle sekaiholle. Peitti epätasaisuuksia, oli luonnollinen, heijasti valoa, imeytyi (katosi täydellisesti) ihoon, kosteutti..  :T

Eli, löytyiskö joltain antaa vinkki kolmosta halvemmasta hintaluokasta? Kriteerinä vesimäinen ohut koostumus, hyvä pigmentti, kosteuttava ja valoa heijastava.  :o
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #1107 : 08.03.17 - klo:06:57 »
Etsin ohutta, hehkua tuovaa meikkivoidetta. Ei tarvi olla kovin peittävä, lähinnä ihon sävyä tasoittava. Ideoita?
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1108 : 08.03.17 - klo:08:39 »
^Lumenen Glow tulee ekana mieleen, siitä voi olla jossain vielä edullisesti vanhempaa versiotakin saatavilla. On ohut, mukavan raikas ja kosteuttava ja tuo oikein nättiä hehkua ja kuulautta. Peittokyky on kevyt, itse olen käyttänyt sekoitettuna peittävämpään ja mattaisempaan voiteeseen. Sävyissä ei ole ainakaan vanhemmassa versiossa aivan vaalealle iholle sopivaa, mutta kuulaus antaa hiukan anteeksi.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #1109 : 08.03.17 - klo:12:20 »
^Vaaleus ei ole ongelma, en ole vaaleimmasta päästä😎 Obko tuo Lumene Glow vielä nimellä Glow? Sitä voisin kokeilla☺ Onko kukaan kokeillut Dior Nude Airia?

Edit. Vastaan itse, on se Glow edelleen ☺ Käynkin tutkimassa kaupassa sitä!
« Viimeksi muokattu: 08.03.17 - klo:12:23 kirjoittanut muibien »
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior