Löysin marketista meikkivoiteen, joka vaikuttaa todella, todella lupaavalta mun erittäin vaikeasti meikattavalle iholle. Ongelma on kuivuus ja peittoa vaativa iho, mikään pohja ei tunnu pysyvän, vaan menee aivan järkyttävän näköiseksi lukuisista eri tuotteista ja niiden yhdistelmistä riippumatta.
Ostin
Catrice-merkin 24H Made to Stay Make Up -meikkivoiteesta kaksi sävyä, vaaleimman 005 Ivory Beigen ja siitä kaksi sävyä tummemman 015 Sand Beigen. Tuote on lasisessa pumppupullossa ja 30 ml maksaa 7,99 €, saa ainakin Citymarketista ja vissiin Tokmannilta ja sen tapaisista kaupoista. Tämä on erinomaisesti peittävä, mattaisen pinnan jättävä voide, joka on kuitenkin melko notkeaa koostumukseltaan. Ivory Beige on vaalea, keltapohjainen sävy, itselleni tällä hetkellä hieman liian vaalea vaikken ole erityisemmin ehtinyt päivettyä. Swatchailin vähän ja tämä on tummuusasteeltaan lähellä Misshan Perfect Cover BB:n 13-sävyä, ehkä inan tummempi. Hieman vaikea verrata, kun tämä on heleän keltainen ja Misshan harmahtavan pinkki. Lumenen Nude Glow'n 0-sävyä tämä on noin asteen vaaleampi, Lumenen Nude Perfectionia en swatchannut, mutta 1-sävy Kultahiekka on arviolta aika lähellä tuota 015 Sand Beigeä. Sekin on siis keltapohjainen sävy.
Levitin meikkivoiteen MAC 187 skunkilla ja koska se jäi peittokykynsä vuoksi häiritsevän maskimaiseksi pakkeliksi, niin pyörittelin kostealla beautyblenderillä vielä paikoilleen. Kokeilin ilman mitään primeria iholle, joka tuntui hiukan kiristävältä ja päälle suihkautin L'Orealin Infallible -suihketta (sitä paljon hehkutettua, johon olen itsekin tykästynyt). Oletin, että kohta pohja on rumasti huokosissa ja hävinnyt muualta, mutta käsittämättömästi tämä on nyt 5-6 h myöhemmin edelleen todella siisti

Tämä on mulle erittäin, erittäin harvinaista, olen ollut todella isoissa ongelmissa meikkipohjan pysyvyyden kannalta. Vähemmän temppuilevalle iholle voisin povata erinomaista pysyvyyttä koko päiväksi. Rasvaisella iholla käyttätymistä en osaa arvioida, mutta Catricella on valikoimissaan useampia meikkivoiteita ja jos laatu on kautta linjan näin hyvää, niin suosittelen testaamaan

Lopputulos on makuuni hiukan liian matta ja peittävä, mutta tosi ohut Lumenen Nude Glow on ennenkin ollut mulla toimiva kaveri sekoitettavaksi, kokeilen sitä seuraavaksi. 1-sävyllä saa varmaan sävyäkin modattua juuri oikeaksi.