Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268983 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #1125 : 09.08.17 - klo:17:37 »
Tämän voisi panna vaikka FWP-kategoriaankin, mutta ehkä enemmän kuuluu tänne. Viime vuonna en vielä noudattanut ostoksissa Cruelty Free -linjaa - ja joltain matkalta ostin tarjouskorista kaksi tummahkoa sävyä Bourjoisin kehuttua Healthy Mix Serum Foundationia - ja Radiance Reveal Concealerin, olivat sikahalpoja. Muutenhan nämä olisivat CF - mutta ovat myynnissä myös Kiinassa.

Tietenkin sekä meikkivoide, että peittari ovat ihan mielettömän hyviä. Tuo Healthy Mix Serum Foundation ei tee yhtään maskimaista ulkonäköä - kevyellä levityksellä saa silti helposti halutessaan ihan medium-peittoa. Kaunis, todella luonnollinen pinta - ja kestää todella hyvänä koko päivän, myös kesälämpimillä. Sekoittelen kesäväriä Beige Clairista (menee yksinään varmaankin melko pitkään) ja Light Bronzesta. Ainoa pikku miinus tuoksusta, mutta se on onneksi haihtuvaa sorttia.

Radiance Reveal Concealer on sitten aivan oma lukunsa, aivan käsittämättömän hyvä valaiseva peittari aikuiselle silmänalusiholle. On kosteuttava, ei todellakaan korosta hiusjuonteita, näyttää aivan ihanalta silmien alla. Olisi ihan HQ statusta, mutta  :-\
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1126 : 05.09.17 - klo:04:07 »
Tilasin beautybaysta Milanin meikkivoiteen, kun sitä on niin kovasti kehuttu. Netistä swatchien perusteella sävyn pähkäilin ja aika hyvin paikkaansa pitikin ja mun naamaan passasi, ei valittamista. Mutta en nyt sitten muuten tiedä, ei taida olla mun rasvoittuvalle sekaiholle oikein hyvä. Päivän mittaan menee epäsiistin näköiseksi ja kun nenässä on ollut kuivempaa kohtaa mikrorullauksen ansiosta, niin todella ruman näköisesti asettunut. Onko muilla tuosta kokemuksia ja mielipiteitä?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1127 : 06.09.17 - klo:13:49 »
Lumenelta on tullut ilmeisesti uusi meikkivoide, Nordic Nude Natural glow. Muistuttaa jotenkin vanhaa Nudea, mutta on paksumpaa ja ehkä hieman peittävämpää. Tällä kyllä saa upen näköisen ihon! Todella luonnollisen ja kuulaan, mutta tasaisen. Peittävyydeltää on siis kevyt/keskipeittävä, vaatii hyvän puuteroinnin mutta senkin jälkeen näyttää siltä kuin iho hohtaisi. Mun aika normaalilla iholla pitää kerran pari päivässä taputella enin kiilto pois, mutta puuteria ei ole välttämätöntä lisätä (yleensä taputtelen kerran päivässä, hyvin harvoin lisään puuteria). Aika neutraaleja sävyjä. 1-3 itseasiassa kaikki kävivät mulle, vasta 4 meni liian tummaksi. Veikkaan että rasvoittuvalla iholla ei toimi, mutta kuivalle ja normaalille iholle kiva uutuus.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1128 : 06.09.17 - klo:17:03 »
^ Kuulostaa hyvältä, pitääkin tsekata tuo ensi kerralla kun tarvitsen uuden meikkivoiteen. Mulla on nyt käytössä Lumenen natural code sarjan meikkivoide, jolla saa aika luonnollisen lopputuloksen. Kaipaisin kuitenkin vieläkin vähän kevyempää ja kuulaampaa lopputulosta, ainakin sellaisiin päiviin kun en muuten panosta muuhun meikkaamiseen. Tämä vaikuttaisi aika hyvältä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1129 : 06.09.17 - klo:17:42 »
Sokoksen lehden välissä tuli näytteet sävyistä 1 ja 3 ja oon käyttänyt tota sävyä 1 (0 sävyä ei ole eli 1 on vaalein). Oon ihan samoilla linjoilla riinamin kanssa, tosi tosi kuulas ja heleä iho tulee mutta silti tasainen eli tuossa on myös peittoa. Sävy 1 on myös mulle oikein sopiva ja neutraali. Mun rasvoittuvalla iholla tää ei tietenkään kestä kovin hyvin mutta välillä haluttaa käyttää muutakin kuin täysmattaa meikkipohjaa.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1130 : 06.09.17 - klo:20:38 »
Vaikuttaa hyvältä! Pitäisiköhän mun kokeilla tuota. Haluan nimenomaan ei mattaisen lopputuloksen. Sellaisen vähän hehkuvan.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1131 : 06.09.17 - klo:20:57 »
Tolla saa kyllä nimenomaa sellaisen hehkuvan, millaista en millään muulla meikkivoiteella saanut aikaan. Tosiaan reilun puuteroinninkin jälkeen iho näyttää tosi kivalta, hohtavalta. Tää on ehkä ensimmäinen jolla saan sellasen my skin but better -efektin, ihan ku ei meikkivoidetta olisikaan kun kaukaa katsoo, mutta tosi tasaisen kuulas iho. Vähän kerääntyy hymyjuonteisiin päivän mittaan.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1132 : 06.09.17 - klo:22:37 »
Kuulostaa hyvältä :). Täytyy hakea kokeiluun!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1133 : 06.09.17 - klo:23:08 »
Miksei mulle tule Sokoksen lehteä, vaikka oon S-etujäsen  :-[ Kuulostaa Lumenen meikkivoide hyvältä, mutta testailu kyllä kiinnostais, kun itsellä on rasvoittuva sekaiho. Mulla on viime aikoina ravitsemus ollut hieman huonolla mallilla ja rasvaa pukkaa sen takia enemmän.

Eilen ostin Citymarketista Maybellinen New York Fit Me Matte+Poreless-meikkivoiteen, silmämääräisesti ranteeseen testaillen otin sävyn 105. Kaupan valot ei kyllä ole todellakaan optimaaliset siihen hommaan, mutta ainakin näkee onko punapohjainen, mikä mulle ei ainakaan sovi. Tänään kasvoille tuota levitin ja oikein kiva ensivaikutelma noin halvaksi meikkivoiteeksi. Sekoitin tosin joukkoon pari tippaa tummentajaa, kun aika vaalea sävy vielä päivettyneelle iholle. Kiiltoa on jonkin verran ihoon pukannut, mutta ei pahasti. Peittävyys hyvä, tällä hetkellä ei akuuttia peitettävää olekaan, mutta kuin iänikuinen kirjavuus poskissa ja nenässä vanhojen aknearpien takia.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1134 : 06.09.17 - klo:23:46 »
Testasin Lumenen uutuutta hätäisesti kämmenselälle. Vaalein sävy oli neutraalin, ehkä enemmän pinkki kuitenkin ja todella vaalea. 03 oli itselleni tosi nappi, sekin vielä kohtalaisen vaalea ja keltapohjainen, paitsi että kaupan loistevaloissa on vähän vaikea arvioida sen syvällisemmin. Koostumus oli mukavan ohutta ja notkeaa, peittokykyä vaikuttaisi olevan ainakin selvästi enemmän kuin vanhassa Nude Glow'ssa, joka on hyvin kevyesti peittävä. Se on ollut mulla kiva sekoitussävy, mutta ei riitä yksinään mihinkään. Tuoksuna tässä on Lähde-sarjan raikas tuoksu.

Voisin mielellään kokeilla, mutta hinta 22,90 on aika törkeä  ::)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1135 : 07.09.17 - klo:07:58 »
^ Sokoksella hinta oli lähemmäs 25€. Missä oli "noin halvalla"?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1136 : 07.09.17 - klo:08:17 »
^Citymarketissa. Onneksi siellä on joskus myös niitä 40 %:n alekamppiksia tms., niin voisi harkita tuon ostamista.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1137 : 07.09.17 - klo:09:12 »
Pitäis olla joku ryhmä jossa aina vinkattais noista cittarin aleista, itse kun asioin muuten prismassa helppouden vuoksi. Siellä vaan ei oo noin hyviä alennuksia ikinä ::)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1138 : 11.09.17 - klo:01:00 »
Kävin ostamssss tuon suolaisesta hinnasta huolimatta. On musta erinomainen meikkivoide siihen mitä siltä haen. Eli sellaista luonnollista vähän hehkua antavaa ilmettä. En ole puuteroinut ja levittänytkin vain sormin. Odotan innolla, että pääsen kotona kunnolla siveltimen kanssa testaamaan! Tekisi mieli ostaa kaveriksi nordic nude sarjan puuteri, mutta 24€ hintalappu ei oikein houkuttele.

Outolintu blogi

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
« Vastaus #1139 : 17.09.17 - klo:21:32 »
Tarvitsisin juuresten asiantuntevia tuotesuosituksia :)

Haussa on siis meikkivoide lavameikkiin, joka pysyy ihon rasvoittumisesta ja hikoilusta huolimatta. Ja vaikka ensisijainen käyttötarkoitus on lavalle, ei haittaisi vaikka se näyttäisi myös läheltä hyvältä  :P varsinkin jos on kalliimpi. En ole pitkään aikaan käyttänyt meikkivoidetta ja iho on muuttunut (kiitos hormonit) rasvaisemmaksi, mutta lily lolon mineraalipuuteri ei pysy nykyään siistinä tuntia pidempään, vaikka en tekisi mitään. Tällä hetkellä harkinnassa on lähinnä estee lauderin double wear, mutta se on sen verran hintava, että saisi olla aika täydellinen ja käydä esim juhlissa.