Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269340 kertaa)

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #1140 : 18.09.17 - klo:21:25 »
^Mulle tulisi mieleen UD:n all nighter-meikkivoide. Se on ainakin todella peittävä ja voisin kuvitella sen sopivan lavameikkiin. Kannattaa pyytää näyte sokokselta. Tuo sitten tummenee paljon iholla kuivuessaan, eli kannattaa kokeilla normaalia vaaleampaa sävyä. Hinnaltaan tuo ei ole halvimmasta päästä, mutta sokoksella on usein ihan ok tarjouksia.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1141 : 19.09.17 - klo:10:11 »
^^ Markettivalikoimasta Lumenen mattameikkivoidetta kannattaisi käydä testaamassa. On peittävää ja juurikin rasvoittuvalle iholle suunnattu.
1bMii, vaalennettu.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #1142 : 19.09.17 - klo:14:18 »
Minäkin suosittelisin tupunalle Urban Decayn All Nighteria. On todella peittävää jo vähäisellä määrällä ja pystyy kerrostamaan kunhan levittää maltillisesti vähän kerrallaan. Kestää melko hyvin ainakin omalla sekaihollani, joka rasvoittuu nopeiten otsalta ja nenästä. Päälle suihkutan itse vielä Dermosilin Refreshing make up fix -suihketta, joka kiinnittää hyvin meikin. (Vastaavia on monilla merkeillä.) Kannattaa mahdollisuuksien mukaan käydä testaamassa omalle iholle paikan päällä, sävyt näyttää vaaleilta purkissa, mutta sävy tummenee iholle levittäessä jonkin verran (myyjä sanoi tämän johtuvan siitä, että meikkivoide on vedenkestävä ja ikään kuin "kuivuu" iholle). Verrattuna muihin selektiivisiin meikkivoiteisiin All nighter ei ole pahan hintainen (38 e) eikä mielestäni mikään marketin peittävistä meikkivoiteista vedä vertoja tälle. Itse olen aika monet niistä testannut kun tykkään peittävästä meikkivoiteesta.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1143 : 19.09.17 - klo:16:03 »
Ehdottomasti kannattaa testata livenä, jos All Nighteria harkitsee, tummuu huomattavan paljon kuten täällä on jo todettukin.

Edullisimmasta merkeistä voi käydä testaamassa Essenceä ja Catricea. Jälkimmäisen Made to Stay 24H on viime vuosien kokeiluista ainoa, joka oikeasti pysyy mun iholla, tosin ongelmani on kuiva ei-hikoileva iho, jolta kaikki voiteet vaan häipyvät tai menevät karmean näköisiksi. Näistä merkeistä on kuitenkin monilla hyviä kokemuksia ja peittokykyä löytyy.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #1144 : 19.09.17 - klo:16:28 »
L'Orealin Infallible Matte on myös tutustumisen arvoinen tuote. Meikkivoide on peittävää, pysyy hyvin, eikä kokeilemani sävy edes tummunut kuivuessaan. Mikä parasta, päivän edessä meikki näytti aremmalta, kuin heti laitettaessa.

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1145 : 24.09.17 - klo:18:16 »
Oon kyllä NIIN rakastunut tähän Nordic Nude meikkivoiteeseen. Oon saanut siitä monenlaista lopputulosta irti eri aplikaatiolla (sormin, meikkimunalla, siveltimellä) ja tää on totta tosiaan juuri sellainen my skin, but better tyylinen ratkaisu. Ja tarpeeksi vaalea tämä vaalein sävy mulle. Todella nätti lopputulos. Mulla on suhteellisen "virheetön", mutta vaaleutensa vuoksi kovin "monivärinen iho", eli väsymys ja kuumuus, yms. näkyy iholla ja tekee siitä aika railakkaan värisen. Etsin meikkivoiteelta vain tasoittavaa ja "raikastavaa" vaikutusta ja tämä tosiaan sen tuo.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1146 : 24.09.17 - klo:18:21 »
^Onko tuossa voimakas tuoksu? Mietin toimisiko mun sekaiholla, joka alkaa aika nopsaan kiiltää nenästä ja otsasta...
« Viimeksi muokattu: 24.09.17 - klo:18:24 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1147 : 24.09.17 - klo:18:34 »
Mun mielestä toi meikkivoide ei ainakaan hillitse kiiltoa. Ei missään nimessä ole mattameikkivoide, mutta ei kuitenkaan mitä kosteuttavat meikkivoiteet pahimmillaan ovat, siis valmiiksi mahdottoman kiiltelevä, joka pitää puuteroida hirveällä määrällä puuteria että pysyy paikoillaan. Pienellä varauksella suosittelen, jos kokee rasvoittumisen ja kiiltelyn olevan ongelma.

Poissa tupuna

• Haiven
  • *
« Vastaus #1148 : 24.09.17 - klo:19:50 »
Kiitos ehdotuksista! Tuo UD:n all nighter rupesi kyllä kiinnostamaan, täytynee suunnata Helsinkiin joku päivä kokeilemaan sävyjä. Harmi kun noista halvemmista meikkivoiteista ei taida saada näytteitä, haluaisin aina kokeilla kaikkea ennen ostopäätöstä  ::)

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #1149 : 24.09.17 - klo:22:44 »
^^ Joo ei missään nimessä mattavoide, mutta hyvällä puuterilla en kyllä ole huomannut kiiltoa. Mulla on tosin aika kuiva iho. Käytän arkena ihan ilman mitään puuteria, koska haluan tosiaan sellaisen illuusion, että mulla olis meikkaamatta näin täydellinen iho. Eli kiiltoa jonkun verran, mutta kyllä pitää mulla sellaisen epämääräisen rasvakiillon pääosin poissa. Ei kuitenkaan mitään mattaa. Todella luonnollinen lopputulos.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1150 : 26.09.17 - klo:07:53 »
Onko kenelläkään kokemusta Idunin Norrsken-meikkivoiteesta? Se mineraalimeikki on ollut hyvä käytössä, mutta syksyn tullen pitää ehkä käyttää taas jotain kosteuttavampaa. Peitettävää ei hirveästi ole, mutta ongelmana on se, että meikkivoide painuu helposti huokosiin ja katoaa naamalta. Mikään muu kuin Idun ei ole oikein kunnolla sopinut, siksi sitä mietin.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1151 : 26.09.17 - klo:13:57 »
Mua kiinnostais onko joku kokeillut Dermosilin pigmenttitippoja jotka sekoitetaan omaan kosteusvoiteeseen.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #1152 : 26.09.17 - klo:16:15 »
^ Peittävyys on hyvin luonnollista, ei riittävästi mun makuun. Vaalein sävy on tummahko. Koostumus on kosteuttava, eli ei rasvaisen ihon ykkösvalinta. Minusta tämä on kuivemman ihon tuote, joka haluaa luonnollisen meikkipohjan :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1153 : 04.10.17 - klo:22:51 »
Kokemuksia L'orealin Paris true match super-blendable foundation-meikkivoiteesta? Mua on alkanut kyseinen tuote kiinnostamaan, kun parissakin blogissa sitä kehuttu ja mun epäluulo markettimeikkivoiteita kohtaan on muutenkin alkanut haihtumaan, kun havaitsin Maybellinen New York Fit Me Matte+Porelessin olevan kelpo tuote.
Esim. Ida iholla-blogissa näyttää tekevän hyvää jälkeä ja peittää punoituksia, Idallahan on aika kirjava iho.

Kävin sävyjä lähikaupassa testailemassa, mutta vähän auki jäi, että mikä ois mulle hyvä. En oikein luota kaupan valoihin ja tuolla ei kunnon peiliä ollut, joten mietin nyt, että pitäiskö vaikka Kicksissä käydä myyjältä apua pyytämässä, siellähän oletettavasti tuota on myös myynnissä?
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #1154 : 06.10.17 - klo:15:45 »
^Ostin tänään tuon meikkivoiteen ja onneksi odotin pari päivää, oli nimittäin kaikki L'orealin meikkituotteet -40% Citymarketissa. Edelleen kiva ois kuulla muiden kokemuksia tuotteesta :)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann