Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268883 kertaa)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
Vs: Meikkivoiteet
« Vastaus #1155 : 18.10.17 - klo:13:19 »
Ostin tuon Idunin meikkivoiteen ja ei toimi mun iholla. Kiiltää, kun voita olisi naamassa (ei siis mitään hillittyä hehkua tms), tasvoittuu ja häipyy iholta pikavauhtia, vaikka olisi mitkä puuterit ja primerit. Edelleen parhaiten toimii se Idunin mineraalimeikkipuuteri, silica-puuterilla pohjustettuna ja kiinnitettynä. On vaan aikaavievää veivata tuon kanssa meikkipohjaa, mutta oikein mikään voidemainen/nestemäinen meikkivoide ei vaan toimi tässä naamassa.  :-[ :-[

Poissa Silta

• Haiven
  • *
« Vastaus #1156 : 19.12.17 - klo:20:30 »
Mitähän meikkivoidetta mun kannattaisi seuraavaksi kokeilla? Nyt oon käyttänyt Klairsin BB:tä ja UD:n Naked Skin:iä sävyssä 1, joiden kummankin koostumuksesta tykkään ja jotain samantyyppistä olisi hakusessa. Pohjasävyltään Klairs on hyvä, UD taas voisi olla keltapohjaisempikin. Ehdotuksia?
« Viimeksi muokattu: 19.12.17 - klo:20:32 kirjoittanut Silta »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1157 : 29.12.17 - klo:10:13 »
Betteboxissa taannoin tullut Lumenen sävyseerumi on meikkivoiteena todella hyvä. Itse laitan ihan vaan tuota sävyseerumia pari kerrosta enkä enää meikkivoidetta ja sillä saa kauniin ja kuulaan, todella luonnolisen meikkipohjan ja keskimmäinen sävy on itselleni juuri sopiva. Ja jos kaipaa enemmän peittoa joskus niin sitten tuota voi sekoittaa johonkin peittävämpään meikkivoiteeseen. Tuote levittyy iholle todella hyvin ja pysyvyyskin on ihan hyvä.

Ajattelin, että en ehkä raaski ostaa uutta kun tuo loppuu, mutta mieskin yhtenä päivänä kysyi miten ihoni on niin kuulaan ja hyvännäköinen (olin käyttänyt tuota sävyseerumia) ja suositteli ostamaan uuden pullon tuon loputtua, vaikka maksaakin sen olikohan 35 euroa. Ehkä sitten ostankin siis uuden kun tuo nykyinen pullo tyhjenee, jos ihan jopa mieskin usuttaa käyttämään noin paljon rahaa meikkivoiteeseen (meillä yhteiset rahat) .  ;D Eikös Lumene tuotteet ole myös aika usein jossakin tarjouksessa Citymarketissa?
« Viimeksi muokattu: 29.12.17 - klo:10:15 kirjoittanut Memmuuh »
3a F ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #1158 : 29.12.17 - klo:12:14 »
^Saat multa Lumenen Medium-seerumin postikuluja vastaan, jos ei haittaa, että on kokeiltu kertaalleen naamalle ja pahvirasia puuttuu? On mulle liian tumma paitsi ehkä loppukesällä ja joka tapauksessa tarvitsen enemmän peittoa, niin turhaan tuota pulloa pyörittelen nurkissa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1159 : 06.01.18 - klo:14:09 »
Nyt löysin vihdoin ja viimein hyvän nestemäisen meikkivoiteen. Shiseidon Synchro Skin Lasting Liquid Foundation. Pysyy melko hyvin, mitä vaan mun rasvoittuvalle naamalla voi pysyä. Meikkivoiteella saa tosi kauniin, luonnollisen pohjan, mutta peittää hyvin. Ei tunnu paksulta pakkelilla kasvoilla.
Miinuksena hinta, joka oli ulkomailtakin tilatessa suolainen. Lisäksi Suomessa ei jälleen ollut myynnissä vaaleista Neutral-sävyä, joten siksi pitää tilata ulkomailta.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1160 : 07.01.18 - klo:13:43 »
Nyt löysin vihdoin ja viimein hyvän nestemäisen meikkivoiteen. Shiseidon Synchro Skin Lasting Liquid Foundation. Pysyy melko hyvin, mitä vaan mun rasvoittuvalle naamalla voi pysyä. Meikkivoiteella saa tosi kauniin, luonnollisen pohjan, mutta peittää hyvin. Ei tunnu paksulta pakkelilla kasvoilla.
Miinuksena hinta, joka oli ulkomailtakin tilatessa suolainen. Lisäksi Suomessa ei jälleen ollut myynnissä vaaleista Neutral-sävyä, joten siksi pitää tilata ulkomailta.

Ja pieni miinus myös tuoksusta. Haisee mun mielestä hintsusti sellaiselle normi mummoparfyymille, mille monet meikkivoiteet tuoksuu. Onneksi haihtuu melko pian.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1161 : 06.03.18 - klo:16:52 »
Ensimmäinen kokemus hehkutetusta Estee Lauderin double wear stay in place meikkivoiteesta on ihan hyvä. En laittanut pohjustusainetta ja reilun 9 tunnin jälkeen naama kiiltää jonkin verran mutta ei niin paljoa etteikö olisi hillittävissä puuterilappusilla. Meikkivoide ei lähde pyyhkäisemällä naamaa. Niistämistä meikkivoide ei kestänyt kovin hyvin, mutta huomattavasti paremmin kuin baremineralsin puristettu mineraalipuuteri. Levitys oli helppoa. Jätti kevyen ei-meikatun tunteen iholle. Varmaan kuivaihoisilla tämä ei varmaankaan toimi mutta minun rasvoittuvaan naamaan sopii hienosti. Ehkä vuosien kokeilujen jälkeen löysin itselleni sopivan meikkivoiteen. Pitää testata tuota vielä baremineralsin primerin sekä jostain LF boksista saamani this works mask+primer näytteen kanssa.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1162 : 06.03.18 - klo:21:20 »
^Kiva kuulla kokemuksia tuosta meikkivoiteesta. Tuo Shiseido ei mulla sittenkään vaan ihan täydellisesti toimi, katoaa ja kiiltelee työpäivän loppupuolella, vaikka olisi mitkä pohjustukset ja kiinnityssuihkeet. Pitää kokeilla seuraavaksi tuota Double Wearia. Tosin oikean sävyisen joutunee taas tilaamaan ulkomailta.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1163 : 07.03.18 - klo:08:44 »
Oulun Sokoksella oli melkoinen määrä niitä sävyjä. Ei sävyt menneet niinku ajattelin ku pullosta katsoin että olen joku ivory mutta olinkin sand beige kun myyjä testasi sävyjä. Ja on ihan nappiin tuo sävy! Ei kannata ainakaan kuvassa olevan sävyn perusteella tilata.

Tänään toka päivä meikkivoiteen kanssa ja laitoin t-alueelle tänään irtopuuteria kiinnitämään. Saa nähdä :D

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1164 : 07.03.18 - klo:12:20 »
^Kävin tänään kuikuilemassa Jyväskylän Sokoksella noita Double Wear-meikkivoiteita ja siellä olikin se Porcelain-sävy. Kuten ajattelinkin, se oli paras omaan naamaani. Kovastk kyllä houkutti napata mukaan, kun oli vielä alennuksessa. Nyt maksaisi saman, mitä ulkomailta tilatessa. Toisaalta tuota Shiseidoa mulla on jäljellä, joten taidanpa silti käytellä sen ensin pois.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1165 : 07.03.18 - klo:20:52 »
^Hei voitko kuvailla tuota Porcelainia, osaisitko verrata esim. johonkin muuhun meikkivoiteeseen tuota sävyä? Tykkään tuon meikkivoiteen koostumuksesta mutta ainakaan ennen tuosta ei ole löytynyt minulle tarpeeksi vaaleaa sävyä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1166 : 07.03.18 - klo:22:15 »
^Mitä nyt katsoin, niin tuo Porcelain on vaalea ja neutraali sävy. Ehkä siinä on häivähdys enemmän punapohjaa, kuin keltaista. Koodi oli muistaakseni 1N0 eli oli neutraaleista sävyistä vaalein. Tuli eniten ehkä mieleen Cliniquen Superbalanced Silkin vaalein sävy Silk Porcelain.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1167 : 08.03.18 - klo:18:47 »
^Okei, kiitti. Vaaleapohjainen neutraali kuulostaa hyvältä.  :ts
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #1168 : 14.03.18 - klo:20:12 »
Kävin tänään pyytämässä näytteen tuosta Double Wearista, kun tuon hintaista hutiostosta en halua tehdä. Ensituntuma oli ainakin todella hyvä. Asettui nätisti, peitto oli hyvä, mutta ei tehnyt mitään maskia eikä tunnu raskaalta iholla. Yllätyksekseni sävy 1N1 häipyi kasvoille ja kaulalle parhaiten, vaikka kädelle koitettuna näytti aluksi tummalta. Jos tämä vaan kestää yövuoron nätisti kasvoilla, melkein voisin tähän sijoittaa. Viimeistään sitten kun saan Shiseidon käytettyä pois. Ensituntumalta tuntuu parhaalta meikkivoiteelta, mitä olen kokeillut!

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1169 : 14.03.18 - klo:21:49 »
Enpä hoksinut itse pyytää näytettä double wearistä! Aika riskiostos oli koska mikään meikkivoide ei ole pysynyt naamassa ennen tätä. Olen nyt testannut baremineralsin prime time primerillä ja pysyy mattana semmoset 5 tuntia jonka jälkeen kiiltelee mutta hillitysti. Toi prime time ei ehkä ole paras primeri double wearin alle. Käyttelen sen kuitenkin pois ennen kun aukaisen/ostan uutta pohjustusta.

^Kerro sitten FairyC miten kävi. Mulla rasvottuu iho yövuorossa  ainakin tuplasti enemmän ja sen takia en yleensä laita meikkiä yövuoroon... mielenkiintoista kuulla miten double wear pärjäsi sun testissä :)