Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269495 kertaa)

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #135 : 06.05.07 - klo:13:33 »
^Mulla on ollut tuosta adaptivesta sellanen näytepurkki. Siitä on jo pari vuotta aikaa että en tiedä onko sitten muuttaneet jo koostumusta tms. mutta silloin ainakin se oli mielestäni aika juoksevaa ja sai helposti levitettyä ohueltikin. Eli en usko että tuo on mitenkään liian paksua, ainakaan hohtovoiteeseen sekoitettuna :)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #136 : 06.05.07 - klo:13:47 »
^Hyvä homma. :) Välillä kyllä tarvii vähän peittävämpääkin voidetta, esim. mulla on Lancomen Color ID:kin käytössä, kun ei tuo iho ole aina kovin hyvässä kunnossa. Ihan hyvä olla hieman peittävämpiäkin voiteita niin voi tarpeen tullen käyttää, mistään kovin paksuista ja täysin mattamaisen peittävistä voiteista en kuitenkaan kauheasti pidä. Sain Lancomen ja Strawberrynetin sivuilta käsityksen että tuo Adaptive olisi sekaiholle hyvä voide, aika nestemäinen kuten Emiliaakin kuvaili ja sellainen että sopeutuisi sekä kuivempiin kohtiin että rasvaisempiin kohtiin. Kuulostaisi sen perusteella mulle tosi hyvältä tuotteelta, kun T-alue tuppaa mulla rasvoittumaan mutta posket voi olla joskus aika kuivat ja toisaalta talvella voi t-alueellakin olla pahaa pintakuivuutta.

Tässä muuten vielä vähän tuon Adaptiven kuvailua: "The innovative complex matifies the T-zone all day long, while keeping the dry zones smooth and comfortable. By keeping the skin perfectly balanced, pores virtually disappear, leaving your skin flawless, all day long. The ultra-light formula glides on silky smooth for flawless, natural-looking coverage. If you have combination skin, this oil-free makeup is perfect for you."
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #137 : 06.05.07 - klo:13:57 »
^Tuo kuvailu osuu kyllä aika nappiin :) Mullakaan ei iho ole missää ihan superkunnossa eli peittoa minäkin jonkin verran tarvin. Musta toi adaptive oli just hyvä, koska se ei tosiaan tee sellasta kuivaa, paksua pakkelia joka jämähtää jokaiseen vähääkään kuivempaan kohtaan vaan helposti saa levitettyä ihan ohuelti sinne missä peittoa ei tarvita ja vastaavasti vähemmän täydellisiin kohtiin sitten siististi vähän enemmän :) Nyt aloinkin ihmettelemään miksei ikinä tullut ostettua tuota täysikokoisena :D Mutta en kyllä varmasti sorru nyt, kaapissa odottaa n. 10 edellistäkin voidetta että ehkäpä käytän niitä jokusen pois tässä ensin ;)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 06.05.07 - klo:16:26 »
No mäkin nyt sit sorruin tilaamaan ton ::) Täytyy vaan toivoa et on hyvä sävy!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

eini

• Vieras
« Vastaus #139 : 06.05.07 - klo:17:10 »
Hei osaisiko joku urheilija auttaa minua...
Etsin meikkivoidetta joka olisi peittävä,mutta kevyt, ei saisi tukkia huokosia ja pitäisi kestää aamusta iltaan asti...
Kun illalla menee treenamaan niin en viitsi/pysty pesemään pohjaa pois niin meikkivoiteen pitäisi kulua kauniisti pois eikä niin että se jää kasvoille kiinni, mutta silti meikkivoide "leviää" rumasti naamalle(vaikea selittää). Onkohan tälläistä meikkivoidetta edes keksitty? ;D
Treenatessa siis naama valuu hikeä hemmetisti, mutta silti meikki ei valu kokonaan pois ;D
Kaikki vinkit ovat tervetulleita :-*

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 06.05.07 - klo:19:04 »
^ Revlon rasvoittuvan ja sekaihon Colorstay on aika hyvä pysyvyydetään (haiseekin ihan liimalta  :)), mutta tukkivuudesta minulle ei ole tietoa. Mitä meikkivoidetta olet tähän asti käyttänyt?

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #141 : 06.05.07 - klo:19:41 »
Menin minäkin tilaamaan tuon Adaptiven sävyn Balanced Beige 0C, vaikka esim. MakeUp Alley:ssa tuo meikkivoide on saanut osittain todella huonoja arvosteluja. Eniten minua kiinnostaa tuo sävy, ja hintakin oli sopiva tälle kukkarolle. Kerron minäkin sitten kokemuksia kun meikkivoide saapuu.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #142 : 06.05.07 - klo:20:03 »
^ Revlon rasvoittuvan ja sekaihon Colorstay on aika hyvä pysyvyydetään (haiseekin ihan liimalta  :)), mutta tukkivuudesta minulle ei ole tietoa. Mitä meikkivoidetta olet tähän asti käyttänyt?
Tuota ei itseasiassa oo enää. Mutta vastaavaa nestemmäistä löytyy seka/rasvoittuvalle iholle(jättää matta pinnan) ja myös norm/kuivalle iholle(jää rasvaisen näköiseksi, mutta puuteria päälle niin hyvä) myös. Molemmat tosi hyviä. Lupaavat pysyä 16h, eikä mulla ainakaan oo valittamaista :) Colorstay ei tukkinut, näistä on niin lyhyt kokemus ettei varmaksi voi sanoa, mutta en usko ainakaan.

eini

• Vieras
« Vastaus #143 : 06.05.07 - klo:21:42 »
Kauan käytin tuota Revlonia ja se oli suuri lemppari kauan kunnes alkoi olemaan liian tummaa talvella, voisin otta tuon taas jossain vaiheessa käyttöön ja testailla, mutta sen muistan että se jäi kasvoille rumasti laikkuina eli ei kulunut kauniin tasaisasti pois ;D Niin vaikeeta selittää, mutta se kenelle joksus käy näin niin tietää miltä naama näyttää >:( Tuo Revlon on muuten pirun hyvä meikkivoide mielestäni! Sävy oli syksyllä juuri passelli, mutta täytyy levittää tarkasti ja pienissä osissa ettei jää mitään "rajoja". Veikkaan että meikkivoiteen pitäisi olla super ohutta että kuuluisi kauniisti pois. Tällä hetkellä on käytössä Nivean uusi kestomeikkivoide(nimi ei nyt tule mieleen) (Menee varmaan metsään) Ideal finish ;D Muuten kiva meikkivoide, mutta värisävyt ovat jostain :o Vaalein ivory on TOSI vaalea mutta aivan liian vaaleanpunainen(näytän kuolleelta pikkupossulta) taas astetta tummempi sävy on liian oranssi tai jotenkin tunkkainen, noita sitten olen miksaillut jonkin aikaa... >:(

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 06.05.07 - klo:21:51 »
Minä en kyllä oikein ymmärrä tuota juttua, että miten meikkivoiteen tulisi kulua kauniisti pois?  :) Jos kovasti hikoilet, niin varmaan Blascon tyyliset meikkivoiteet taitaa olla ainoita jotka pysyvät kasvoilla. Toisaalta, onko treenatessa "pakko" näyttääkään niin hehkeältä?

eini

• Vieras
« Vastaus #145 : 06.05.07 - klo:21:59 »
Arvasin että ei ketään mun selityksiä ymmärrä ;D
Kun menen aamulla kouluun ja menen suoraan koulusta töihin ja töistä jumpaan niin ei siinä missään järkevässä välissä ehdi naamaa putsata. Eikä se minulle pakko ole olla hehkeenä jumpassa ,mutta kun aina ei voi valita, mutta täytyy testailla eri koostumuksia. Kun jos meikkivoide on kovin paksua niin se kuluu pois vain niistä kohdista(jos kuluu) mistä namaa kuivaa ja sitten taas jää kiinni niihin kohtiin mistä ei pysty kuivamaan. Mutta nyt lopetan ja jos jollekkin tulee vastaan sama ongelma niin kertokaa ihmeessä millä olette korjanneet tilanteen ;D

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 06.05.07 - klo:22:26 »
^Ymmärrän mitä tarkoitat! :D Ite oon tykänny Biothermin moussesta. Sitä saa levitettyä tosi ohuen kerroksenkin ja se juuri "kuluu kauniisti pois". Tukkivuudesta en osaa sanoa sen enempää, että kyllä mulle ainakin vähän semmosta pientä ihonväristä näppyä tulee aina treenejen aiheuttamana jos mulla on naamalla mitä tahansa meikkivoidetta. Silti välillä joutuu tuo kasvoilla treenailemaan, mutta ei se mitään kun välillä pitää sitten meikittömän päivän. :) Tästä ei ainakaan tuu hikoillessa semmosta kakkumaista kerrosta niin kun nestemäisist.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 06.05.07 - klo:22:30 »
eini, suosittelen sellaisia meikinpuhdistusliinoja. Niillä saa nopeasti meikkivoiteen pyyhittyä ennen treeniä. Silmämeikkejä en ehdi alkaa niillä jynssäämään, mutta silmämeikit ei ainakaan minulla alakaan ollenkaan valumaan. Meikkivoide päällä en sen sijaan voisi kuvitellakaan treenavani, kun hikoilen niin älyttömästi.  :-X
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #148 : 07.05.07 - klo:07:07 »
Eini, mä tiedän täsmälleen mistä puhut. Mäkin hikoilen treenatessa todella paljon, ja meikkivoide näyttää tosi hassulta jossain vaiheessa treeniä ennen kuin pääsee pyyhkeellä vähän pyyhkimään enimmät hiet pois. Ei mun tarvitse näyttää treenatessa hehkeältä, todellakaan, mutta tuo on aika ökön näköistä, kun meikkivoide näyttää laikulliselta hien päällä. Mulla tosin ratkaisu voisi olla nuo Spritzin vinkkaamat puhdistusliinat, kun en halua mitään jumpankestävää meikkivoidetta.

eini

• Vieras
« Vastaus #149 : 07.05.07 - klo:10:18 »
Aa ihanaa joku sentään ymmärtää minua ;D
Taidankin mennä katselemaan kaupungille mitä löydän.Kiitos teille vinkeistä!  :-*En sentään ole ainut jolla näin käy ;D