Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269301 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #15 : 26.02.07 - klo:21:39 »
Sanna365, oletko kokeillut L'orealin Infallible-meikkivoidetta? Itse ostin kyseistä meikkivoidetta taas pitkästä aikaa ja kun sitä sekoittaa hieman johonkin kevyempään kosteusvoiteeseen, niin lopputulos on todella hyvä, oikeastaan parhaimmasta päästä mitä olen koskaan meikkivoiteilla saanut. Meikkivoide on itsessään aika peittävää, mutta ei minusta jätä mitään pakkelimaista pintaa, jos laittaa varovasti ja juuri sekoittaa sekaan hieman vaikka kosteusvoidetta, jos pelkää, että ei levity hyvin (joku on tästä valitellut). Tuossa toisessa meikkivoide haussa - ketjussa mikä on arkistossa, löytyy lisää kokemuksia tästä. Kannattaa vilkaista! Antaa minusta kivaa valoa kasvoille, pysyy hyvänä kasvoilla pitkään ja sulautuu nätisti ihoon.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #16 : 01.03.07 - klo:13:56 »
Mulla on ollut käytössä Stilan ja Make Up Storen öljyttömät meikkivoiteet. Olen käyttänyt öljyttömiä meikkivoiteita, sillä ihollani on taipumus alkaa kiiltää t-alueelta, vaikka onkin pintakuiva.

Tulipa vain mieleen, että voisivatko nuo mattameikkivoiteet kuivattaa ihoa ja lisätä talineritystä, samoin kuin liian kuivattavat ihohoitotuotteet. Alussa molemmat öljyttömät meikkivoiteet toimivat hyvin, mutta varsinkin nyt talvella tuntuu, että nenän alue alkaa kiiltää nopeasti. Öljypuhdistus ja paksumpi hoitovoide ovat auttaneet asiaan, mutta nyt mietin toisenlaisen meikkivoiteen kokeilua.

Onko joku juureksista vaihtanut öljyttömän meikkivoiteensa kosteuttavampaan versioon ja miten se on vaikuttanut ihon kuntoon?

Ajattelin alkuun hakea MUS:lta kosteuttavamman version, sillä sävy milk on juuri passeli iholle ja hajustettomuus miellyttää. Tilasin myös Tigiltä meikkivoiteen ja kirjoittelen sitten kokemuksia. Stilallakin olisi varmaan hyvä voide ja edellä mainittua TBS:n voidettakin mulla on ollut ja pidin... ;)
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 01.03.07 - klo:14:24 »
Lainaus
Osaisko joku suositella miun pintakuivalle ja t-alueelta rasvoittuvalle iholleni meikkivoidetta? Eli hakusessa olis meikkivoide joka peittäisi hyvin punoitusta ja epäpuhtauksia ja pitäisi myös kiiltoa poissa muttei silti kuivattaisi ihoa.

Oletko kokeillut Guerlainin Divinoraa? Itselleni se on toiminut hyvin vuodenajasta riippumatta, nin kesän rasvoittuvalla T-alueella kuin talven hilseilevän kuivalla ihollakin. Siitä löytyy lisäksi harvinainen vaalea kullansävy, Dore Clair, joka on mulle just nappiin  :) Tällä hetkellä mietin, juuri Lily Lolon mineraalimeikkiä testattuani, että kumpaa päädyn enempi käyttämään - molemmat vaikuttaa loistavilta.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #18 : 01.03.07 - klo:15:01 »
Rasvaiselle iholle meikkivoide, joka kestää koko päivän. Saa sisältää silikonia, mielellään keskihintainen. Peittävä. Mineraalimeikit kokeiltu eikä niiden peitto ja kestävyys sittenkään riitä mulle. Se niistä terveyspakkeleista sitten  :(

Mulla on kiiltelevä iho ja olen nyt käyttänyt Diorin ultra mat-meikkivoidetta. Se on peittävä ja mielestäni laadukas tuote. Eihän se ihan keskihintainen ole, mutta itse tilasin sen Strawberrynetistä, joten sai halvemmalla. Silloin kun en jaksa levitellä meikkivoidetta, käytän Max Factorin meikkipuuteria, joka myös on peittävä.

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 01.03.07 - klo:18:05 »
^Mäkin voin suositella Ultra matia. Mulla toimi erittäin hyvin, ja tosiaan pitää ihon mattapintaisena pitkään.

Jos peittävyyttä kaipaat, niin ootko kokeillu Blascoa? Mä käytin sitä pari vuotta sitten, kun iho oli tosi rasvainen ja tarvi peittävyyttäkin. Tykkäsin ihan hirveästi ja en ois silloin tullu toimeen ilman sitä :) Arvokashan se on, mutta kestää pitkään. Käytin sitä lähes päivittäin ja se kesti mulla parisen vuotta.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 01.03.07 - klo:21:50 »
^ Mun mielestä tuossa Diorin Ultra-Matissa on vähän se vika, että se ei leviä hyvin ja joskus pinta ei jää oikein hyvän näköiseksi sen takia. Jos vertaa esimerkiksi Lancomen meikkivoiteiden levittyvyyteen niin ero on tosi iso. Lancomessa on taas sitten se vika, että kaikki sävyt on liian tummia ja punapuhjaisia. Diorin 100 on sävyltään täydellinen, mutta en kyllä aio toiste tuota Ultra-Mattia ostaa. Diorin ja Lancomen sekoitus on lähellä täydellistä, mutta en jaksaisi kyllä noita sekoitella, jos löytyisi yksi itsenäisesti täydellinen meikkivoide. Etsintä jatkuu..
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 01.03.07 - klo:22:04 »
^Mäkin sekoitan monesti Diorin Pure lightia ja Lancomen Teint idolea. Tuo yhdistelmä on kyllä todella hyvä. Kokeilin Pure lightia HR:n Color clonenkin kanssa mutta se ei toiminut, vaikka yksinään molemmat tuotteet on loistavia.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #22 : 02.03.07 - klo:23:24 »
Kiitti vastauksista. Tosin mä sain mineraalimeikkini vahingossa "toimimaan" kun sekoitin kasvovoiteen kanssa näytepurkissa ja pääsin vihdoin siihen oikeaan koostumukseen. Se topikki kuuluu jo tosin toiseen ketjuun ;)

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 03.03.07 - klo:13:47 »
Tulikohan nyt oikeeseen topikkiin, mutta mietin ostanko dermalogican meikkivoiteen vai värivoide mikä onkaan vai sitten onko jotain muuta. Peittoon saatava siis couperosa ja hohdan kuin paloauto baarissakin tai missä vain. Ei ole kovin ihanan näköistä. Mistään marketin lumeneista tai vastaavista ei ole mitään apua. Dermalociga ainut, joka oli ainakin kesällä ok, mutta onko muita mitä voisin kokeilla, että saisi kasvoihin muutakin väriä kuin tulipunaisuuden.

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #24 : 03.03.07 - klo:14:32 »
Tänään pääsi kokeiluun IsaDoran Velvet Touch meikkivoide sävyssä Medium Beige. Nappasin sen aikanaan Anttilan tarjouskorista kolmella eurolla mukaani, ihan vain siksi kun niin halvalla sai. Nyt innostuin sitä kokeilemaan, kun se olisi niin mukavan pieni ottaa matkalle mukaan. Ja tämähän tuntui oikein kivalta  :D. Tasoitti ihon sävyä ilman vahapakkelikerrosta ja antoi sellaisen puolimattaisen pinnan. Eniten tässä taisi kuitenkin miellyttää sävy, tuntuu olevan niin juuri sopiva itselleni. Miksi en ostanut näitä useampia silloin...  ::)

Tänään on ollut hyvä päivä meikkivarastojen puolesta, olen kokeillut useampaa uutta tuttavuutta, ja kaikki ovat olleet iloisia yllätyksiä. Jee jee!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #25 : 03.03.07 - klo:18:26 »
Pitipä sitä tulla kertomaan, että musta Lumenen Double Stay on parempaa kuin L'Orealin Infallible. Se ei ole yhtä paksua. Tekee luonnollisemman pohjan, kun laittaa vähän. Ja halutessaan voi sekoittaa Hydra Dropsiinkin. Niin ja Double Stayn 0 on vaaleampi kuin Infalliblen 015. Eli tästä lähti käytän vain sitä. En tarvitse niin peittävää meikkivoidetta, kun iho on kumminkin ok kunnossa. En tiedä olisiko se siksi kevyempi, että on öljytön. Tosin vedenkestävä. Hydra Dropsin 010 käytän sitten kesällä. Vaikka se ei ole ihan tarpeeksi vaalea, niin on sen verran kevyttä, että katoaa ihoon jotenkin.

Oonko mä ainut jolla Double Stay on kevyempää kuin Infallible ???
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tiukunen

• HAIRahtanut
  • She that chooses her own path needs no map.
« Vastaus #26 : 03.03.07 - klo:19:09 »
Oonko mä ainut jolla Double Stay on kevyempää kuin Infallible ???

Et ole.  ;) Mä en tykännyt yhtään Infalliblesta, kun se tuntui tosi paksulta ja oli hankala saada laitettua kasvoille. Tuli liian paksu ja peittävä lopputulos vaikka kuinka varovasti ja vähän yritti laittaa. Double Stay on mun ehdoton suosikkimeikkivoide.  :-* En juuri muita meikkivoiteita nykyään käytäkään, Double Staytä sen olla pitää!  :)
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #27 : 04.03.07 - klo:11:24 »
Onko kenelläkään kokemuksia No7 Intelligent Colour meikkivoiteesta? Kyseinen meikkivoide on nyt tarjouksessa Sokoksella ja ainakin kuvaus kuulostaa lupaavalta: mukautuu ihon sävyyn antaen luonnollisen ja läpikuultavan lopputuloksen Näyttääkö tuo voide selvästi kaikki kuivat kohdat ja tasoittaako omaa ihonväriä hyvin?

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 04.03.07 - klo:12:18 »
^ Mitä se maksaa tarjouksessa?

Itselläni ei ole juuri tuosta kokemusta, mutta yhestä No7 meikkivoiteesta on, ja se on ehkä ollut paras koskaan kokelemani meikkivoide! Harmi vaan sitä ei enään myydä  :( Koostumukseltaan se oli aika vetistä ja se levittyi todella hyvin, jättäen ihon todella luonnollisen näköiseksi, ihan hyvä peittävyyskin. Sopi loistavasti kuivalle iholleni.

http://www.boots.com/brandtreatment/product_details_brand_treatment.jsp?productid=1057146&classificationid=1043828
Tuosta on nähtävästi ainoastaan kolme sävyä  ???

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #29 : 04.03.07 - klo:12:25 »
^ Perushinta on 16.90 ja tarjouksessa 13.90e. Ei nyt mikään huima tarjous, mutta kuitenkin. Sitä paitsi Loreal/Lumene tuntuvat  maksavan saman verran, niin ajattelin jos No7 olisi parempi ja samoilla hinnoilla.  :)