Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269327 kertaa)

eini

• Vieras
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #150 : 07.05.07 - klo:10:23 »
Angora osaisitko verrata tuota Biothermin moussea esim Maybellinen vastaavaan? :)

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 07.05.07 - klo:12:23 »
Olen etsimässä Diorin Pure Lightin tilalle uutta meikkivoidetta, joka olisi hieman enemmän peittävä. Osaisiko joku kertoa millainen Lancomen Teint Idole Ultra on käytössä? Sokoksen toukokuun tarjoushinta tuolle on 35 € joka vähän houkuttaa ostamaan...
2aMii

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Akneihon meikkivoide/puuteri
« Vastaus #152 : 07.05.07 - klo:19:15 »
Mikä olis muuten sellainen meikkivoide joka OIKEASTI peittäisi eli sillä saisi ihan sileän ihon jossa ei virheet ja punoitukset näy?

Olen vaan käyttänyt Maybellinen voiteita ja vaahtomeikkivoide on ollut ainoa hyvä jonka olen saanut levitettyä tasaisesti. mutta loppupäivästä tuntuu ja näkyykin ettei sitä ole enää naamassa.
Lumenen valikoimasta ei ole löytynyt, enpä muuten muita ole tainnut ikinä kokeillakaan...
Hang up the chick habit

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Akneihon meikkivoide/puuteri
« Vastaus #153 : 07.05.07 - klo:21:50 »
Mikä olis muuten sellainen meikkivoide joka OIKEASTI peittäisi eli sillä saisi ihan sileän ihon jossa ei virheet ja punoitukset näy?

Kokeilussa osoittautuneet hyviksi nestemäisistä:
- Revlon Colorstay rasvaiselle iholle
- Grimasin Foundation nestemäinen meikkivoide+ saman sarjan Makeup powder yhdessä
** näillä kahdella on pysyvin tulos

- vahamaisista:
- Ben Nye Red Neutralizer tai Coverette yksin tai Yellow Mellowiin sekoitettuna
- Kryolanin Dermacolor on ehdoton huippu, sillä saa peitettyä KAIKEN (värejä uskomaton määrä, paras tyytyä ihan vain pariin joita voi kokeilla testereistä) + joku kiinnittävä puuteri, esim Grimasin Fixing powder
- Blasco käy joillekin
** joitakin muitakin vahamaisia on, näitten ongelma että saattavat mennä ihohuokosiin ja aika tympivä tulos :(

Puutereissakin on eroja. Grimasilla on hyvät puuterit, sekä kiinteät ja irto-sellaiset. Kiinteää joutuu joka tapauksessa käyttämään päivän mittaan sillä akneiholla 'laasti' alkaa hävitä ja liikkua hyvin helposti. Tämä on fakta, en ole törmännyt elämässäni aineeseen joka pysyisi naamalla koko päivän.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #154 : 08.05.07 - klo:02:06 »
eini en valitettavasti kun en sitä ole kokeillut :/ Eräs kaveri sanoi joskus, et se jättäis tunkkasen pinnan, mutta tiedä häntä sit...
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Emiliaa

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 08.05.07 - klo:16:31 »
Olen etsimässä Diorin Pure Lightin tilalle uutta meikkivoidetta, joka olisi hieman enemmän peittävä. Osaisiko joku kertoa millainen Lancomen Teint Idole Ultra on käytössä? Sokoksen toukokuun tarjoushinta tuolle on 35 € joka vähän houkuttaa ostamaan...
Minulla on tuo TIU ja lukeutuu kyllä ehdottomasti ominn lemppareihini :) En tiedä mahtaakohan tuo olla pure lightin jälkeen kuitenkin mielestäsi liiankin paksua ??? Tarkkaan en osaa sano koska itse en PL:ia omista. Mutta siis peittävyyttä tuossa lancomessa on mielestäni aika paljonkin, olenkin sekoittanut siihen ihan reippaasti kuultovoidetta, jolloin lopputulos on kevyempi. Tuo jättää itselläni yksistäänkin aika kivan ja kuulaan pinnan, annostelun kanssa saa kyllä kuitenkin olla tarkkana ettei tule maskimaista lopputulosta. Miinusta tulee sävystä. Itselläni on 02 ja siitä kyllä tulee melko punakka lopputulos vaikka punapohjaisen ihon siis omistankin ::)
Naisen tärkein tehtävä on pitää huolta vartalostaan
-Martina Aitolehti

eini

• Vieras
« Vastaus #156 : 08.05.07 - klo:17:36 »
Kävin sitten pyytämässä Wiklundilta testiin tuota Biothermin moussea, mutta en ihan vakuuttunut.
Aamulla ennen ku lähdin kaupungille laitoin Maybellinen vastaavaa, nyt muistin miksi en ole käyttänyt sitä ennen, koska se tuo esiin kaikki kuivat kohdat. Biotherm muuten oli milestäni melkein samanlainen käytössä. Ehkä jopa huonompi kuin Maybelline, mutta voisi johtua siitä että laitoin Biothermia erittäin vähän, koska myyjä antoi mukaan niin pienen määrän. Pakko oli sitten mennä testaamaan meikkivoidetta jumppaan ja kappas vaan ei tullut sitä kamalaa "laikku" naamaa, joten miten on, onko noita mousseja muillakin merkeillä kuin Maybelline ja Biotherm.
Tuntuu että jollakin selektiivisellä merkillä olisi joku vastaava? ???

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 08.05.07 - klo:17:42 »
^ Ainakin Lancômella on myös moussemeikkivoide.
1c F ii

eini

• Vieras
« Vastaus #158 : 08.05.07 - klo:17:52 »
Onko jollain kokemusta millainen on käytössä^^?

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 08.05.07 - klo:19:00 »
Mullakin meni aikaa tuon Biothermin kanssa ennen kun sain toimimaan. Talvella oli mullakin ongelmia eniten noiden kuivien länttejen kohdilla, mutta nyt sitten vaihdoin vähän muita tuotteita ja kun pakkastakaan ei ole niin ongelma poistui. Lisäks tykkään levittää tuon mielummin meikkisienellä kun sormin. Toimii paremmin omalla kohdalla.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

eini

• Vieras
« Vastaus #160 : 08.05.07 - klo:19:27 »
aa okei! Mä jouduin tosiaan levittämään sormilla ja aivan älyttömän ohuen kerroksen ettei ihme ettei peittänyt! Eli katsotaan... Kuinka kauan muuten tuollainen meikkivoide kestää päivittäisessä käytössä kun hintaa sentään löytyi 33 euroa niin ei viitsi opiskelijan ostaa jos heti loppuu ;D

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 08.05.07 - klo:22:09 »
Ärsyttävää, kun maybellinen dream matte mousse pidemmässä käytössä tukkii mun ihoa, niinkuin jollekin toisellekin oli käynyt täällä. Muuten toi on kyllä tosi hyvää, peittää kivasti muttei mielestäni jätä liian pakkelikerrosta.
Uusin ihastus nytten on TBS:n öljytön meikkivoide, sävy 01 joka on täydellisesti mun ihon värinen. (Tosin huomasin että näitä oli ilmeisesti puna-ja keltapohjaisina, mulla on siis keltapohjainen. Ihmettelin vain kun hyllyssä ei ollut mitään merkintää siitä että on kahta eri 01 sävyä...) Peittää hyvin, mutta ihosta jää sellainen kivan kuulas kuitenkin.
Only a vampire can love you forever

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 09.05.07 - klo:10:42 »
eini, myös rimmelillä on tuollainen mousse-meikkivoide.

eini

• Vieras
« Vastaus #163 : 09.05.07 - klo:13:22 »
Juu niin olin muistavani, mutta luin jostain että tekee aika luonnollista kevyttä tulosta,kun mun pitäis saada kumminkin peittoa jonkin verran tähän naamaan ;D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #164 : 09.05.07 - klo:14:36 »
En nyt tiedä mihin tästä kirjottaisin, mutta tänne varmaan parhaiten sopii. Lueskelin pari päivää sitten vanhempieni luona Jadea/Kauneus&Terveys -lehteä (en muista kumpi) ja siinä oli muistaakseni Lancomen meikkikouluttajan tekemä meikki ja hänen vinkkejään ja siinä sanottiin jotakuinkin näin, että "Mallille on käytetty meikkivoiteen sävyä 4, joka on melko tumma, sillä hän on pukeutunut valkoisiin vaatteisiin. Vaatteiden väri siis vaikuttaa meikkivoiteen sävyn valintaan!". Jaahas.  ::) Eli mitä vaaleammat vaatteet niin sitä luonnottoman tummempi meikkivoide ja mitä tummemmat vaatteet niin sitä kalpeampi meikkivoide, vai?  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.