Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268446 kertaa)

Poissa Avril

• Hiushörhö
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #180 : 11.05.07 - klo:10:24 »
cinzie, olisin kiinnostunut tuosta Too Facedin meikkivoiteen incistä, pystyisitkö joskus näpyttelemään sen tänne?  :)
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Irmeli

• Vieras
« Vastaus #181 : 11.05.07 - klo:23:00 »
Ärsyttävää, kun maybellinen dream matte mousse pidemmässä käytössä tukkii mun ihoa, niinkuin jollekin toisellekin oli käynyt täällä. Muuten toi on kyllä tosi hyvää, peittää kivasti muttei mielestäni jätä liian pakkelikerrosta.

Hmm.. oon käyttänyt n. puol vuotta tota Maybellinen tahnaa, aluksi mousse toimi, mutta nyttemmin on todellakin tukkinut ihon ja tehnyt sen huonokuntoiseksi. Iho kiiltelee rasvasta niin et etuhiukset liimautaa otsaan kii  :-X Ja normaalist mulla kuiva/kuivahko iho. Eikä oo ikinä ollu näppylöitä (kuin joitakin yksittäisiä) edes murrosikäisenä, mut nyt niitä sit on tullut.. kiitos tuon ihanan paksun tökötin... Ei enää ikinä...

Iho siis todella rauhottui kun lopetin ton käytön. Nyt en oo käyttäny mitään kun en halua kasvoilleni mitään ylimääräistä kuorikerrosta. Jonkun ihanan kevyen meikkivoiteen kyllä haluaisin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 12.05.07 - klo:22:16 »
Strawberrynetistä bongasin Lancomen Teint Adaptive Foundationia aika edullisesti, 13€ toi vaalein (?) sävy Balanced Beige 0C jota ei ilmeisesti edes täällä myydä, jenkkisivuilta se löytyi.
Laitoin tuon tilaukseen, koska vaikutti tosi vaalealta sävyltä. Toivottavasti on sopiva sävy ja jos ei ole ihan nappivalinta, niin saahan sitä tarvittaessa vaalennettua hohtovoiteella.

Kertokaa Teint Adaptive:sta kokemuksia heti kun saatte ne käsiinne.  ;) Muakin kiinnostaa tuo meikkivoide, mutta en uskalla tilata ennen kuin tiedän onko tuo sävy tarpeeksi vaalea.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Irmeli

• Vieras
« Vastaus #183 : 13.05.07 - klo:15:40 »
Jaahas! Ostin sitten Anytimen meikkivoiteen, ja on muuten ehkä paras ikinä!  :D

Tasainen iho, sopivasti kuultaa läpi, puolimatta. Ei raskas eikä tukkiva.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 13.05.07 - klo:19:36 »
Mun punakalle naamalle Diorin myyjä suositteli juuri keltapohjaista Fluidea. Päivästä ja valosta riippuen se tasoittaa ihon väriä tai sitten välillä näyttää ehkä liian kellertävältä. Mtiä.

Okay, uskaltanen ostaa kunhan tulee tarve uudelle meikkivoiteelle :) Ainiin, nythän käytän myös Lancomen Color Idealin vaaleinta sävyä beige porcelaine, joka on mun mielestä keltapohjainen mutta ihan sopivan sävyistä kuiteskin.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

cinzie

• Vieras
« Vastaus #185 : 13.05.07 - klo:20:01 »
Avril, oon näköjään hävittänyt ton meikkivoiteen pakkauksen johonkin  :-[ Mutta laitan incin jos satun vielä löytämään. Silikonia siinä ainakin on muistaakseni aikas paljon, jos sitä halusit tietää. Mineraaliöljyjä ei taida olla.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #186 : 13.05.07 - klo:20:04 »
cinzie, kiitti kuitenkin  :) Silikonit ei niinkään haittaa, joten toi vois olla ihan varteenotettava vaihtoehto uudeksi meikkivoiteeksi...
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 13.05.07 - klo:20:15 »
Minä olen löytänyt rasvoittuvalle ja herkälle couperosaiholle (taas vaihteeksi) todellisen HG-meikkivoiteen: Lancomen Teint Idole Ultran. Aikaisemmin olen käyttänyt Colour ID:tä, mutta tykkään tästä Teint Idolesta paljon enemmän. Sävy 010 Beige Porcelaine on minulle juuri sopiva. Meikkivoide peittää todella hyvin ja pysyy siistinä koko päivän (pakkauksen mukaan taivaallisen pitkäkestoinen  :)).

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #188 : 14.05.07 - klo:08:25 »
^ Minä kävin ostamassa myös viime viikolla Sokoksen tarjouksen Teint Idolen ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Kestää ja peittää hyvin, mutta tulos on kuitenkin luonnollisen näköinen. Sävy 01 sopii myös hyvin omalle hieman keltapohjaiselle iholle.

Edit. Ilona: Minä ostin tuon Teint Idolen nimenomaan Pure Lightin tilalle, kun tarvitsin lisää peittoa. Tuosta tulee mattapinta, mutta kuitenkin jotenkin kevyt tulos. Toistaiseksi olen tykännyt.  :) Sokokselta antoivat mielellään tuosta näytteenkin mukaan, jota testailin pari päivää ennen ostoa.
« Viimeksi muokattu: 14.05.07 - klo:11:14 kirjoittanut Winnie »
2aMii

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 14.05.07 - klo:09:53 »
Juuri olin tulossa kyselemään jotain meikkivoidetta vaalealle keltapohjaiselle iholleni, mutta MinnieMousen ja Winnie kirjoituksista taisi löytyä vastaus. Pure Light on tällä hetkellä suosikki, mutta se ei todellakaan peitä tarpeeksi. Millaiseksi tuo Teint idole jättää ihon? Onko lopputulos matta, sillä jso on niin en tiedä onko tuo kuitenkaan minun meikkivoiteeni..

Edit: Kiitos vastauksista octagon ja MM. Pitää yrittää hakea näyte tuosta meikkivoiteesta ja katsoa kuinka matta se on. Kun sitä peittävyyttä tosiaan kaipaisin, mutta en tahdo ihosta mitään pakkeloidun näköistä.
« Viimeksi muokattu: 14.05.07 - klo:16:49 kirjoittanut ilona »

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 14.05.07 - klo:15:30 »
Tulipa ostettua Teint Idole tuossa lauantaina, sävyä 01, Beige Albatre. Aika hyvin peittävää tuntuu olevan. Lopputulos on erittäin matta, joka mineraalien hieman hohtavaan lopputulokseen tottuneelle oli hieman pettymys. Mutta kestää kyllä naamassa kuin mikäkin, ei yhtään muuttunut vaikka otin välillä päiväunetkin ja kierin pää tyynyssä  :o Väri on mulle hieman liian punertava, mutta eiköhän tuo tule silti käytettyä.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 14.05.07 - klo:16:30 »
Minä olen hieman eri mieltä tuosta "erittäin matta" kuvauksesta  :) Vaikka se tietenkin riippuu siitä, mihin vertaa. Mattapinnanhan ko. meikkivoide antaa, mutta kuitenkin tosi luonnollisen lopputuloksen.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #192 : 17.05.07 - klo:19:30 »
Kertokaa Teint Adaptive:sta kokemuksia heti kun saatte ne käsiinne.  ;) Muakin kiinnostaa tuo meikkivoide, mutta en uskalla tilata ennen kuin tiedän onko tuo sävy tarpeeksi vaalea.
Hain tänään tuon meikkivoiteeni postista ja oli ihan mieletön pettymys. Väri ei todellakaan ollut lähelläkään sitä mitä luulin, Lancomen omilta sivuiltakin sain sen kuvan että tuo olisi selvästi vaalea meikkivoide. Tuo on kuitenkin oikeasti tumma - ja tarkoitan todella tummaa, en pelkästään että kalkkilaivan kapteenille tuo on liian tumma. Sävy on aika lähellä tätä:

Nyt sitten vain pohtimaan että mitä tuon kanssa tekee. Joko voin käyttää tuota varjostusvärinä meikkiä tehdessä, silloinkin vain hyvin kevyesti laitettuna, tai sitten pitää ottaa kunnon itseruskettavat aineet käyttöön ja tummentaa itsensä ihan pavuksi jotta tuota voi käyttää. Harmittaa ihan vietävästi.  >:( Tarkistin vielä varalta paketin ja meikkivoidepurnukan ja molemmissa oli kyllä oikeat merkinnät, ensimmäinen ajatukseni kun nimittäin oli että mansikkanetistä on lähetetty mulle totaalisen väärä sävy.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 18.05.07 - klo:09:00 »
^ No oho!  :o Tässä on käynyt joku väärin käsitys...Mä vähän tutkin asiaa, ja huomasin että sävyn nimi, minkä sä ja RockQueen tilasitte on Balanced Beige 0 (C). Sävyä mitä Lancomen sivuilta katsoitte on Balanced Nu 0 (C). Mutta hassua ettei tuota sävyä, jonka tilasitte (Balanced Beige 0), löydy Lancome USA:n sivuilta.

http://www.lancome-usa.com/makeup/foundations/adaptive.htm

Se kuuluisi siis Intensity III alle, eli tummimpiin sävyihin.

Eli USA:ssa:
- Vaaleimpien sävyjen nimi loppuu Creme
- Keskivaaleiden sävyjen nimi loppuu Nu
- Tummien sävyjen nimi loppuu Beige

Todella hämäävää laittaa sama värikoodi kahdelle, tummuus asteeltaan täysin erilaiselle värille!

Muutenkin mua ärsyttää L'oreal konsernissa se, kun sävyjen ja tuotteiden nimet vaihtelee maiden välillä todella paljon.  Mikähän idea siinä on?

« Viimeksi muokattu: 18.05.07 - klo:09:01 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #194 : 18.05.07 - klo:10:40 »
^Sävynumeron perusteella tuli tosiaan tuota sävyä etsittyä eikä näköjään olisi kannattanut, sillä nyt kun tsekkasin tuon linkkisi niin olin juurikin sekoittanut tuon sävyn Balanced Nu -sävyyn koska sillä oli sama sävynumero. :( Noita nimiä ei tule katsottua samalla tavalla kuin sävynumeroita ja kun tuolla Lancomen sivuilla oli vain tuo yksi 0C -numeroinen sävy niin tietysti sitten tuli oletettua että se on tuo sama 0C, kun en ole koskaan millään merkillä nähnyt niin idioottia systeemiä että olisi sama sävynumero kahdella eri sävyllä.

Kokeilin tänään sekoitella tuota hohtovoiteisiin ja vaaleimpaan meikkivoiteeseen mitä multa löytyy mutta tuli vielä liian tummia sekoituksia. Ehkä jos tuota laittaa minimaalisen pisaran kaikista vaaleimpaan meikkivoiteeseen niin tuota voisi käyttää kesällä meikkivoiteena (jos kesällä tulee käytettyä sävyttäviä kosteusvoiteita/itseruskettavia/otettua paljon aurinkoa niin että iho tummuu edes aavistuksen verran). Harmittaa ihan vietävästi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.