Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268989 kertaa)

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #195 : 18.05.07 - klo:18:25 »
Ärsyttävää, kun maybellinen dream matte mousse pidemmässä käytössä tukkii mun ihoa, niinkuin jollekin toisellekin oli käynyt täällä. Muuten toi on kyllä tosi hyvää, peittää kivasti muttei mielestäni jätä liian pakkelikerrosta.

Hmm.. oon käyttänyt n. puol vuotta tota Maybellinen tahnaa, aluksi mousse toimi, mutta nyttemmin on todellakin tukkinut ihon ja tehnyt sen huonokuntoiseksi. Iho kiiltelee rasvasta niin et etuhiukset liimautaa otsaan kii  :-X Ja normaalist mulla kuiva/kuivahko iho. Eikä oo ikinä ollu näppylöitä (kuin joitakin yksittäisiä) edes murrosikäisenä, mut nyt niitä sit on tullut.. kiitos tuon ihanan paksun tökötin... Ei enää ikinä...

Iho siis todella rauhottui kun lopetin ton käytön. Nyt en oo käyttäny mitään kun en halua kasvoilleni mitään ylimääräistä kuorikerrosta. Jonkun ihanan kevyen meikkivoiteen kyllä haluaisin.

Pitäsköhän minunkin kokeilla lopettaa tuon käyttö? Harmi vaan kun se on ainut hyvä meikkivoide jonka saan levitettyä tasaisesti iholle.
Pakko mennä huomenna ostamaan joku uusi. Teini-iässä käytin paljon Lumenen meikkivoiteita etenkin sinisessä putelissa oleva jäi hyvänä mieleen. Minkähän niminen se oli?
Todellakin kun mietin niin mousse meikkivoidetta olen n.vuoden käyttänyt ja iho-ongelmat alkoi silloin.
Hang up the chick habit

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 18.05.07 - klo:18:30 »
^ Lumenen sinisessä pakkauksessa oleva meikkivoide on nimeltään Double Stay.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #197 : 18.05.07 - klo:19:18 »
Bobbi Brownhan myös suosittelee kirjassaan "Bobby Brown beauty" keltapohjaista meikkivoidetta kaikille, vaikka siis oma ihonsävy olisikin punertava.

No varmasti suosittelee koska käsittääkseni siinä hänen meikkisarjassaan ei ole muita kuin keltapohjaisia meikkivoiteita  ::)
Miksihän markkinoilla olisi neutraaleja, punapohjaisia (ja joissain oliivi-ihoisille tarkoitettuja) meikkivoiteita jos kerran kaikille keltapohjaiset sopisivat. Minä ainakin näytän aivan naurettavalta jos laitan naamaani jotain muuta kuin punapohjaista meikkivoidetta  :D
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Carietta

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 18.05.07 - klo:19:33 »
Pitäsköhän minunkin kokeilla lopettaa tuon käyttö? Harmi vaan kun se on ainut hyvä meikkivoide jonka saan levitettyä tasaisesti iholle.
Pakko mennä huomenna ostamaan joku uusi. Teini-iässä käytin paljon Lumenen meikkivoiteita etenkin sinisessä putelissa oleva jäi hyvänä mieleen. Minkähän niminen se oli?
Todellakin kun mietin niin mousse meikkivoidetta olen n.vuoden käyttänyt ja iho-ongelmat alkoi silloin.
[/quote]

dream matte mousse aiheutti mullekkin epäpuhtauksia.lumenen matt touchista tykkään, on melko kevyttä ja levittyykin hyvin :) harkitse ihmeessä sitä

eini

• Vieras
« Vastaus #199 : 18.05.07 - klo:20:47 »
Moikka!
Olen nyt tehnyt parin viikon testin tuosta Maybellinen mousse meikkivoiteesta. Se siis ei jätä niitä kamalia kuivia läikkiä naamaan urheillessa ja levittyy ihanan helposti, mutta leuka on mennyt aika kamalaan kuntoon tuon käytön jälkeen :'(  taidan kesäksi hankkia sen Biothermin mousse meikkivoiteen.
Nyt kaikki jolla on kokemuksia siitä lancomen vastaavasta niin kaikki kommentit ovat tervetulleita ;D

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #200 : 18.05.07 - klo:21:06 »
Tulipa minunkin tyhmyyksissä tilattua tuo Lancomen Adaptiven Balanced Beige OC, en tule koskaan olemaan niin tumma, että tuota voisi mitenkään käyttää... :(

Oli kyllä harvinaisen harhaanjohtava se sävyn väri siinä kuvauksessa.. Melkein tekisi mieli palauttaa, tai pyytää hyvitystä. Tai sitten pitää kokeilla Huuto.nettiä.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #201 : 18.05.07 - klo:21:12 »
Tulipa minunkin tyhmyyksissä tilattua tuo Lancomen Adaptiven Balanced Beige OC, en tule koskaan olemaan niin tumma, että tuota voisi mitenkään käyttää... :(
Minäkin testailin tuota uudemman kerran ja kun kuvittelin minkä näköinen olisin jos olisin niin tumma, että tuo olisi minulle ok, niin kävi naurattamaan. Enhän mä edes tunnistaisi itseäni.  :D Veikkaan että vaikka laittaisin itseruskettavaa useampana päivänä peräkkäin niin tuo olisi silti ihan liian tumma. Pitää koettaa vaikka sekoittaa pienen pieni tippa tuota johonkin kosteusvoiteeseen tai valovoiteeseen jos tuota sitten voisi käyttää ruskettuneelle iholle. Toivottavasti onnistun jotain tuosta kehittämään ettei mene ihan hukkaan. Tai sitten voi tietysti koettaa laittaa tuon myyntiin mutta en tiedä että onko noin tummalle sävylle paljoakaan ostajia.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #202 : 18.05.07 - klo:21:24 »
taidan kesäksi hankkia sen Biothermin mousse meikkivoiteen.

Muistaakseni joku täällä joskus kertoili, että Biothermin ja Maybellinen moussejen INC:it ois samanlaiset. Tällöin vaihto ei auta kyllä eli suosittelen ottamaan tästä ensin selvää :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 19.05.07 - klo:19:34 »
Tämän keskustelun innoittamana ostin Lumenen double stay meikkivoiteen. Täytyy testata huomenissa onko niin hyvää kuin muistin.
Hang up the chick habit

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 19.05.07 - klo:20:09 »
Minäkin testailin tuota uudemman kerran ja kun kuvittelin minkä näköinen olisin jos olisin niin tumma, että tuo olisi minulle ok, niin kävi naurattamaan. Enhän mä edes tunnistaisi itseäni.  :D Veikkaan että vaikka laittaisin itseruskettavaa useampana päivänä peräkkäin niin tuo olisi silti ihan liian tumma. Pitää koettaa vaikka sekoittaa pienen pieni tippa tuota johonkin kosteusvoiteeseen tai valovoiteeseen jos tuota sitten voisi käyttää ruskettuneelle iholle. Toivottavasti onnistun jotain tuosta kehittämään ettei mene ihan hukkaan. Tai sitten voi tietysti koettaa laittaa tuon myyntiin mutta en tiedä että onko noin tummalle sävylle paljoakaan ostajia.
No voi harmi. Itse en viel päässyt hakemaan sitä postista, koska en ole ollut kotona ja meen seuraavan kerran vasta parin viikon päästä.. Hmph harmittavaa heittää suoraan huuto.netiin se, ellei joku kamu halua ostaa pois. Siis onko se oikeasti niin tumma kun tuo Huniksen "Tai sitten voi tietysti koettaa laittaa tuon myyntiin mutta en tiedä että onko noin tummalle sävylle paljoakaan ostajia"-kommentti antaa ymmärtää :-\
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #205 : 19.05.07 - klo:20:16 »
^Tuo oli vain mutu-tuntumaa, täällä ainakin tuntuu meikkivoideketjuja lukiessa että suurin osa ei löydä tarpeeksi vaaleita sävyjä ja suosituimmat sävyt ovat kaikkien sarjojen vaaleimmat tai maksimissaan keskitummat sävyt. Kyllä tuo Lancomen voide on minusta sangen tumma ja liian tumma normaalille suomalaiselle vaalealle iholle, joka ei ole edes mikään kalkkilaivan kapteenin iho. Itseruskettavien ahkeralle käyttäjälle voisi sopiakin.

Edit. Vilkaisin huvin vuoksi Lumenen sivuja ja Lumenen Double Stayn tummin sävy (nro 6) taitaa olla aika lähellä tuota Lancomen meikkivoidetta näin tietokoneen näytöltä katsottuna. Minulle sopiva Double Stayn sävy on 0, joten ei ihme että tuo Lancome tuntuu minusta ihan hurjan tummalta. :D
« Viimeksi muokattu: 19.05.07 - klo:20:20 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 23.05.07 - klo:17:18 »
Nyt ärsyttää! Ilmeisesti luottomeikkivoiteeni Matte Cashemere on menty lopettamaan!  >:( Juttelin tästä Sokoksen myyjän kanssa ja hänkin sanoi, että mitään ihan vastaavaa ei ole markkinoilla.  :'( Täytyy varmaan hankkia sitten tuollainen Maxfactorin Color Adapt, joka lienee koostumukseltaan lähimpänä tuota tuotetta. Voi möhlä. Aina kaikki hyvä lopetetaan.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #207 : 23.05.07 - klo:19:02 »
Tuo cashmere meikkivoide on samantyyppinen kun sothysin oxyliance joka on kyllä valitettavasti kalliimpi kuin tuo loreal.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 23.05.07 - klo:19:59 »
Kokeilin pitkän tauon jälkeen meikkivoidetta, koska ostin juuri sekä TBS kosteuttavan meikkivoiteen (sävy 01) ja Chanelin Pro Lumiere meikkivoiteen (sävy 01 Limpide). Jälki on aivan järkyttävää verrattuna mineraalimeikkien tekemään tulokseen!  :o Harmittaa vietävästi, koska Pro Lumiere ei kuitenkaan ollut kovin halpa, mutta minkäs teet. Kaiken lisäksi Pro Lumieren vaalein sävykin on liian tumma, kuvittelin sen olevan vaaleampi. TBS:n kosteuttava meikkivoide teki jo vähän kauniimpaa jälkeä, jo siitäkin syystä että sävy oli vaaleampi, vaikkakin keltapohjainen (mulla on punapohjainen iho). En todellakaan muistanut meikkivoiteiden tekevän näin rumaa jälkeä kasvoille. Ehkä noita tulee joskus harvoin käytettyä...No onneksi mulla on mineraalimeikit, pelastus!  :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #209 : 23.05.07 - klo:22:08 »
Twinkley, kurkistapas josko siellä Tukholmassa olisi tuota vielä, tuon tuotteen kohdalla ilmeisesti on lopetettu vaan maaantuonti. Muistelisin siis lukeneeni, että olet sinne suuntaamassa. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.