Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269326 kertaa)

Poissa viceversa

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #210 : 23.05.07 - klo:22:30 »
Edit. Vilkaisin huvin vuoksi Lumenen sivuja ja Lumenen Double Stayn tummin sävy (nro 6) taitaa olla aika lähellä tuota Lancomen meikkivoidetta näin tietokoneen näytöltä katsottuna. Minulle sopiva Double Stayn sävy on 0, joten ei ihme että tuo Lancome tuntuu minusta ihan hurjan tummalta. :D

Ihan OT, mutta kerran eräs vanhempi naishenkilö kuului Emotionissa etsivän Lumenen kivipuuteria, sävy 5  :-X  Myyjä jäi haavi auki ensin, kunnes sai sanottua että heillä ei ole valikoimissa kun on melko tumma valtaosalle suomalaisista..
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 23.05.07 - klo:22:36 »
Twinkley, kurkistapas josko siellä Tukholmassa olisi tuota vielä, tuon tuotteen kohdalla ilmeisesti on lopetettu vaan maaantuonti. Muistelisin siis lukeneeni, että olet sinne suuntaamassa. :)

Aivan! Loistavaa! En ollutkaan ollenkaan ajatellut tätä näin! Puhuin nimittäin myyjän kanssa vain siitä, että onko tuote lopetettu ja hän myönsi sen näin olevan, joten oletin että koko tuote on lopetettu joka paikasta. Mutta hienoa jos näin ei ole.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #212 : 23.05.07 - klo:23:33 »
Edit. Vilkaisin huvin vuoksi Lumenen sivuja ja Lumenen Double Stayn tummin sävy (nro 6) taitaa olla aika lähellä tuota Lancomen meikkivoidetta näin tietokoneen näytöltä katsottuna. Minulle sopiva Double Stayn sävy on 0, joten ei ihme että tuo Lancome tuntuu minusta ihan hurjan tummalta. :D

Ihan OT, mutta kerran eräs vanhempi naishenkilö kuului Emotionissa etsivän Lumenen kivipuuteria, sävy 5  :-X  Myyjä jäi haavi auki ensin, kunnes sai sanottua että heillä ei ole valikoimissa kun on melko tumma valtaosalle suomalaisista..

Eihän tuo edes ole kovin tumma sävy, yksi suosituimmista kesäsävyistä ja on kyllä ihan vakkarivalikoimissa kaikkialla... Näin kesän aikaan tuota myydään ehkäpä eniten, tai ainakin tuota saa olla eniten täyttämässä hyllyyn meillä.

Twinkley, minä tosiaan kysyin tuosta joskus heidän konsulentiltaan ja hän totesi vain noin, että maahantuonti on lopetettu, joten olettaisin, että voisi vielä löytyä Ruotsista, heillä kun on laajemmat valikoimat.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #213 : 25.05.07 - klo:10:30 »
Mä löysin todella hyvän voidemaisen meikkipuuterin eli: Shiseido Hydro Liquid Compact, sävy  I40.
Pysyy nättinä koko päivän ja tulee kuulas, tasainen pinta. Vaikka on ohut, peittää myös hyvin ja sulautuu ihoon.
Tosin sävy I60 olisi voinut olla kesäksi parempi... Olen käyttänyt Chanelin meikkipuutereita, mutta tämä on kyllä parhain, mitä olen kokeillut.

Sain samalla näytteen Shiseidon Dual Balancing -meikkivoiteesta , myös sävystä I40. Hyvän tuntuinen tämäkin, sopii mun sekaiholle, pysyy hyvin ja tasoittaa ihoa nätisti.

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #214 : 01.06.07 - klo:14:35 »
Auttakaa viisaammat! Ostin Lumenen hydra drops meikkivoiteen (sävy 012). Tykkään siitä, että se on niin kevyt, en edes tunne että on meikkivoidetta kasvoilla. Siinä on vaan yks huono puoli - se ei peitä mitään (vaikka on alla peitepuikkoa). Lähinnä siis kaipaisin semmosta meikkivoidetta joka tasottaa ihon väriä ja on kuitenki tosi kevyen tuntuinen. Meikkivoidetta käytän harvemmin enkä ole koskaan oppinu käyttämään paksuja pakkeleita  :D
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #215 : 09.06.07 - klo:19:07 »
Hakusessa on siis hiukan kuivalle iholle sopiva meikkivoide, joka ei ole kauhean paksua jankkia. Iholla pieniä ihonalaisia "finnejä" ja välillä punaisia läiskiä tai näppylöitä, mutta muuten en kauheaa paksua pakkelia tarvitse. Olen miettinyt Biothermin Sence Aquaradiancea. Oletteko kuulleet Biothermin Sence Comfortista? Sitä kun ei ollut Biothermin nettisivuilla, mutta täällä sitä oli myynnissä: http://tinyurl.com/ypofkt
Sitten on tietysti tuo Light, mutta pelkään sen olevan liian ohutta, että ei tarjoa peittävyyttä. Esim. Lumenen Hydra Drops on mulle hiukan liian ohutta.
Entä tuo Sense Matte, onkohan liian pakkelia kun niin kauheasti esitellään jättävän täydellisen mattapinnan?

Tulee varmaan kommenttia, että jos ei löydä sopivaa niin miksi ostaa Biothermia, mutta en mistään Chanelista ole valmis maksamaan jne... Tai onhan sitä muutakin kuin Chanelia, mutta... ääh.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #216 : 09.06.07 - klo:19:18 »
Oletteko kuulleet Biothermin Sence Comfortista? Sitä kun ei ollut Biothermin nettisivuilla, mutta täällä sitä oli myynnissä: http://tinyurl.com/ypofkt

Siitä on täällä ketjussa kommentoitu jossain vaiheessa, mm. minä olen testannut tuota. Kosteuttavin mitä Biothermiltä löytyy, sävyt myös sopvan vaaleita ja neutraaleja - ykkössävy oli passeli. Nyt vain ihoni on niin paljon paremmassa kunnossa kuin talvipakkasissa, joten mineraalimeikit käyvät hyvin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #217 : 09.06.07 - klo:19:23 »
NarnianQueen, kertoisitko millainen peittävyys? Paljonko maksaa?

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #218 : 09.06.07 - klo:19:30 »
Oletteko kuulleet Biothermin Sence Comfortista?
Entä tuo Sense Matte, onkohan liian pakkelia kun niin kauheasti esitellään jättävän täydellisen mattapinnan?

Olen käyttänyt Yhden Sense Comfortin viime talven aikana, todella hyvä kuivalle iholle, peittää ihan hyvin, ellei ole suurempia ongelmia ihossa. Sense Matte on Comfortin vastakohta, se on täysin matta. Jos ihosi on pintakuiva niin se vaatii jonkun pohjustajan alle, muuten tulos on aika hurja, eli kuivuus näkyy.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #219 : 09.06.07 - klo:19:42 »
Selvä, selvä, kiitoksia vastauksista. Entäs millainen tuo on tuo Source Aquaradiance, anyone?

:D

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #220 : 09.06.07 - klo:19:46 »
^ Mielestäni se on hyvin samanlainen kuin Sense Comfort, se on vaan normaalin/sekaihon meikkivoide. Kosteuttava joka tapauksessa.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #221 : 09.06.07 - klo:19:52 »
Auttakaa viisaammat! Ostin Lumenen hydra drops meikkivoiteen (sävy 012). Tykkään siitä, että se on niin kevyt, en edes tunne että on meikkivoidetta kasvoilla. Siinä on vaan yks huono puoli - se ei peitä mitään (vaikka on alla peitepuikkoa). Lähinnä siis kaipaisin semmosta meikkivoidetta joka tasottaa ihon väriä ja on kuitenki tosi kevyen tuntuinen. Meikkivoidetta käytän harvemmin enkä ole koskaan oppinu käyttämään paksuja pakkeleita  :D

Minä voisin suositella Clarinsin True Comfort meikkivoidetta. On valoa heijastavaa, kevyttä ja sisältää aurinkosuojan (SPF 15). Minun iholleni sopii ainakin tosi hyvin, en siis tarvitse juurikaan peittävyyttä enkä pidä paksuista meikkivoiteista koska haluan vain tasoittaa ihon värivirheitä.

Tuosta Lumenesta minulla on huonoja kokemuksia, se ei peittänyt ollenkaan mutta näkyi kasvoilla inhottavasti ja kerääntyi kasvojen nukkaan (vai miksi niitä pieniä ihokarvoja pitäisi sanoa mitä on ympäri naamaa). Lisäksi lismasi naaman inhottavan tuntuiseksi  :-X
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #222 : 09.06.07 - klo:20:39 »
^ Mielestäni se on hyvin samanlainen kuin Sense Comfort, se on vaan normaalin/sekaihon meikkivoide. Kosteuttava joka tapauksessa.

No uskaltaisikohan tätä ostaa? Pyydän anteeksi, olen aika tietämätön (ai ihanko totta?) näissä asioissa, eli miten käy jos laitan tuota sekaiholle tarkoitettua Aquaradiancea iholleni, joka on enemmän normaali/kuiva? Aiheuttaako finnejä?

Harkitsen nyt Biothermin joko tuota Sense Comfortia / Sence Aquaradiancea tai The Body Shopin Kosteuttavaa meikkivoidetta / Öljytöntä meikkivoidetta.
Ainoa, mikä noissa kosteuttavissa meikkivoiteissa mietityttää, on se peittävyys. Tuntuu, että mikään kosteuttava ei peitä hyvin.

« Viimeksi muokattu: 09.06.07 - klo:21:40 kirjoittanut sosiaalitantta »

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #223 : 09.06.07 - klo:21:43 »
^ Mielestäni hyvin voit käyttää sekaihon tuotetta, jos ihosi on osittain epäpuhdas tai kiiltelee paikoitellen. Mutta jos se on kiristelevä ja pintakuiva, suosittelen kuivan ihon meikkiä. Tietysti ihonhoidostahan kaikki lähtee, oikein hoidettu iho on kauniin meikkipohjan perusta. Finneistä en osaa sen kummemmin sanoa, se täytyy vain kokeilla, että mikä sopii omalle iholle ja mikä ei :)

cinzie

• Vieras
« Vastaus #224 : 10.06.07 - klo:15:03 »
Suositelkaas ihmiset jotakin hyvää kesämeikkivoidetta! Haussa olisi sellainen, joka on koostumukseltaan kevyttä ja sisältää mahdollisimman korkean suojakertoimen.