Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269489 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #225 : 10.06.07 - klo:17:51 »
^Olen tykännyt käytellä nyt kesällä Diorin Pure Light -meikkivoidetta, tuo on todella kevyttä ja valoaheijastavaa eikä näytä iholla yhtään pakkelikerrokselta vaan sopii just kevyeksi kesämeikiksi erinomaisesti. Tuossa on suojakerroin 15.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #226 : 11.06.07 - klo:08:11 »
Onkohan olemassa alumiinitonta meikkivoidetta, jossa ei olisi myöskään mineraaliöljyjä? Silikonia taitaa olla lähes kaikissa, en ainakaan ole törmännyt sellaiseen jossa ei olisi. Pitäisi vielä soveltua rasvoittuvalle iholle.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #227 : 12.06.07 - klo:17:01 »
Muistelisin lukeneeni jostain täältä, että Kanebolta ja Clarinsilta löytyisi vaaleita sävyjä, mutta osaisitteko sanoa, onko ne vaaleimmat puna- vai keltapohjaisia? Huvittaisi kokeilla jotain uutta taas vaihteeksi, vaikka Cliniquen Superfit onkin lähes täydellinen. Näytteitä voisi tietty käydä pyytämässä, mutta jos nuo Kanebon ja Clarinsin vaaleimmat on punapohjaisia, niin turha hakea niitä roskiin heitettäväksi.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 12.06.07 - klo:21:00 »
^ Clarinsilta löytyy vaalea keltapohjainen sävy ainakin sellaisesta tosi kevyestä meikkivoiteesta, joka on valkoisessa muovituubissa (nimeä en juuri nyt muista).

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #229 : 12.06.07 - klo:23:15 »
^ Clarinsilta löytyy vaalea keltapohjainen sävy ainakin sellaisesta tosi kevyestä meikkivoiteesta, joka on valkoisessa muovituubissa (nimeä en juuri nyt muista).

Ja vaalea punapohjainen toisesta kevyestä (kosteuttavasta) punatuubisesta meikkivoiteesta. Nimeltään tuo Clarinsin meikkivoide on True Comfort Foundation - Light Reflecting SPF 15, ja tuon punapohjaisen sävyn nimi on 00 rosée  :)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #230 : 12.06.07 - klo:23:25 »
Harkitsen Laura Mercierin Silk Cremen ostamista, saamani näyte sävyssä Rose Ivory on juuri passeli! Hintaa tuotteelle Mansikkanetissä kyllä on 38 € pienelle putkilolle, mutta tämä tuntuu paremmalta kuin muut kokeilemani meikkivoiteet, sekä on hajustamaton.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 16.06.07 - klo:18:19 »
Mä olen nyt käytellyt pari viikkoa Helena Rubinsteinin Color Clone-meikkivoidetta ja uskallan jo sanoa että olen tyytyväinen! Aluksi kun alan meikkivoidetta levittämään, niin sävy vaikuttaa aika tummalta, mutta se tosiaan sulautuu ihooni aivan täydellisesti, nimensä veroisesti. Mitään rajoja ei jää ja saan tosi tasaisen ihon koko päiväksi. Jotenkin iholle jää myös aika puuterimainen (mutta ei liian matta) pinta, joten en ole edes puuteria käyttänyt koko päivänä.

Mulla on käytössä sävy 14, Sokoksen kosmetiikkamyyjä valitsi sen mulle. Itse olisin todennäköisesti päätynyt vaaleampaan sävyyn, koska pullossa tämä näyttää hurjan tummalle. Kuitenkin tämä on mulle just passeli sävy, eli kiitokset osaavalle myyjälle.

Silikoneja löytyy incistä, mutta mineraaliöljyjä ei. Tuotteessa luvataan, että se ei tuki ihohuokosia, eikä ainakaan vielä ole tukkinutkaan mulla. Myöskin hajusteeton on tämä meikkivoide, mikä on mun mielestä hyvä juttu. En tykkää haista meikiltä. Miinusta siitä, että aurinkosuojakerrointa ei ole.

Olen iloinen tästä löydöstä, koska kaipasin jotain vähän peittävämpää meikkivoidetta (iho ei ole just parhaassa kunnossa  :-[) nyt kesällä liian vaaleaksi jääneen Clarinsin jälkeen ja pyysin aika monesta eri meikkivoiteesta testerin plus testailin äidin ja siskojen meikkivoiteita. Jotenkin tuntui, että mikään ei oikein ollut hyvä iholleni, mutta Color Clone pelasti.
« Viimeksi muokattu: 16.06.07 - klo:18:26 kirjoittanut Zubi »

MsVilma

• Vieras
« Vastaus #232 : 16.06.07 - klo:18:31 »
ehdottomasti kokeilemistani meikkivoiteista kesäksi on ollut paras lily lolon mineraalimeikkipohja. Edullista ja riittoisaa, sisältää aurinkosuojan. kestää uimista ja hikoilua loistavasti, tosi kevyt kasvoilla ja halutessaan peittävä. (kokeillu olen chanelia, lancomea, cliniqueta, biothermiä, kaneboa, revlonia, max factoria, lorealia, maybelineä, body shoppia, lumenea, rimmeliä...) tästä en enää vaihda, ainakaan kesän aikana :) katsotaan mitä talvinassu sitten tästä tykkää  ;D

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #233 : 18.06.07 - klo:10:40 »
Minä "sorruin" ostamaan Lancomen Color Idealin, vaikka olin päättänyt mineraaleissa pysyä, ja en kyllä kadu. Kyllä tämä vaan minulla jättää paljon kauniimman jäljen ja pysyy paremmin kuin mitkään kokeilemistani mineraalimeikeistä (Lily Lolo, Everyday Minerals, Bare Escentuals). Ihoni vaan taitaa olla mineraaleille liian kuiva tai jotain, kun näyttävät vanhentavilta ja ryppyä korostavilta, ja muutamassa tunnissa lisäksi menevät läiskittäisiksi ja huokosten pohjalle.

eini

• Vieras
« Vastaus #234 : 01.07.07 - klo:20:50 »
Nyt juurekset auttakaa! :'(
Iho on mennyt aivan kamalaan kuntoon ja yritän etsiä epätoivoisesti uutta meikkivoidetta kesäksi.
Ihoni on pintakuiva ja epäpuhtautta on t-alueella.
Meikkivoiteen täytyisi olla ohut, mutta jonkin verran peittävä ja ei tukkisi ihoa(Onko edes tälläistä meikkivoidetta olemassa ;D)
Kaikki merkit ja suositukset ovat tervetulleita!
Jos joku osaa suositella jotain meikkipuuteria niin saa vinkata!

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 01.07.07 - klo:22:14 »
Voisiko joku auttaa hieman Lorealin true match meikkivoidesävyn valinnassa..? Normaalisti käytän tuon meikkivoiteen sävyä N1 Ivory, joka on todella hyvä sävy kalpealle iholleni. Nyt kun kuitenkin olen ruskettunut, tuo meikkivoide näyttää nassullani liian valkoiselta. Loogista olisi tietysti van valita 1 aste tummempi sävy, mutta kun saa selvää merkinnöistä, että mikä noista olisi se seuravaa?  ??? Näin kaupan hyllyllä sekaisin eri sävyjä, tyyliin c2, N1, N4, W2 jne jne.. Osa näytti yhtä vaalealta kuin tuo N1, joten en tiedä minkä ottaa.. Eikö nuo ole jaoteltu vielä kylmälle ja lämpimälle ihonsävylle? Mikä siis on astetta tummempi kuin se vaalein? 

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 01.07.07 - klo:22:22 »
Maiden:

C = Cool/Kylmä
N = Neutral/Neutraali
W = Warm/Lämmin

Numero taas merkkaa sävyn tummuus astetta.

Jos sulla on nyt käytössä N1, niin siitä astetta tummempi (neutraali) sävy N2.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 01.07.07 - klo:22:47 »
Kiitos! Onkohan eri kaupoilla eri sävyvalikoimat? Kävin nimittäin kahdessa kaupassa ja niissä ei ollut nimittäin N2 eikä N 3.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 01.07.07 - klo:22:53 »
^ Kaikkia noita sävyjä ei ilmeisesti ole jatkuvassa myynnissä. Alussa vain olivat niinkuin kausituotteina, ja sitten varmaan eniten myyvät jätettiin valikoimiin. Muistan siitä kun olisin myöhemmin ostanut C1 (kai) sävyisen, mutta  juuri  se sävy oli ilmeisesti kausisävy, vaaleille ei muka niin paljoa kysyntää. En nyt muista, että mitkä kaikki sävyt niitä olivat, mutta ainakin tummimmasta ja vaaleimmasta päästä olevat. Kyllä luultavasti kaupoissa on samat sävyvalikoimat.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #239 : 02.07.07 - klo:17:51 »
Päädyin sitten sävyyn C2 ja se sopii täydellisesti!!  :-*