^Mulla on juuri loppumaisillaan toi TFU:n kymppisävy. Oon sävyn perusteella tykännyt siitä (meikkiraita ei erotu mun kalkkikaulalta tai kädestä, wou

), mutta levittyvyys on aika kökkö ja on vaikea saada nättiä lopputulosta... Muut meikkivoiteet olen yleensä saanut levitettyä aika iisisti, mutta tää on jäänyt joskus todella rumasti ja epätasaisesti läheltä katsottaessa. En tiedä mitä siinä koostumuksessa on ettei oikein levity... En ostaisi uudestaan, kyllä tuon hintaisen (maksoin 33e alessa) pitää ehdottomasti olla laadukasta ettei tarvitse hinkata naamaa ikuisuuksia saadakseen tasaisen tuloksen.
Nyt mulla on vain aika peittäviä meikkivoiteita, taidan ostaa seuraavaksi Lumenen Hydra Dropsia (iho on suht hyvässä kunnossa yleisesti ottaen, etenkin sellaisina aikoina kun se ei juuri punoita eikä ole finnejä, on ihana käyttää superohutta meikkivoidetta), jota mulla on ollutkin puolitoista vuotta sitten. Se jätti aika rasvaisen pinnan mutta ongelma poistui huolellisella puuteroinnilla. Muistaakseni levittyi ihan hyvin, toivottavasti toimii edelleen mun pärställä. Löytyispä jotain vähän laadukkaampaa kuin Lumene, eli todella vaalea, ohut ja hyvin levittyvä meikkivoide... Aina jossain voiteessa on osa noista ominaisuuksista muttei kaikkia samaan aikaan.

Tai sitten vain en tiedä tarpeeksi monen merkin valikoimaa.