Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268448 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #255 : 03.07.07 - klo:23:16 »
^ Mielestäni Vitalumiere Fluide ja Creme ovat kosteuttavampia kuin Pro Lumiere. Varsinkin Creme sopii todella hyvin kuivalle iholle. Kannattaa käydä tarkistamassa sävyt Maija`s Cosmetics-putiikissa  ;) (etkös sinä Jojensuussa asu?)

No sinne juuri en kehtaisi mennä, kun en kuitenkaan ole heti ostoaikeissa. Katselin kyllä Maijan puotia tänään kaupungilla käydessä, siellähän tuo vielä seisoi kaiken sen kilkkeen ja kalkkeen keskellä... :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 04.07.07 - klo:07:21 »
^ Kyllä siellä siellä kehtaa käydä katselemassakin  :) Harmi kun mulla ei enää noita Vitalumiereja ole. Oisin voinut purkittaa sulle pikkunäytteen.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #257 : 04.07.07 - klo:16:24 »
Olen vuosien aikana ostanut sieltä paljonkin, mm. silloin kun käytin Blascoa, mutta nyt se on jäänyt. Ei vain tunnu mukavalta hengailla ja katsella, niinkuin isoissa liikkeissä.
Käväisin siellä tänään kuitenkin katsomassa Chanel-valikoimaa, ja siellä ei ollut Vitalumieresta kuin fluid; kesäaikaan eivät kuulemma pidä kreemiversiota varastossa. Joka tapauksessa, hyvä sävy se vaalein. Myyjä innostui esittelemään mulle Estee L:n Re-Nutritiv-meikkivoidetta, joka on huomattavasti tummempi ja beigempi, ei sykähdyttänyt  :D
Kiitos, että olisit ollut valmis antaman näytteen, kaunis ajatus anyway  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 04.07.07 - klo:17:54 »
Esim. Teint Fluiden Universelin 10-sävy on "melkein valkoinen"

Millaista tuo meikkivoide muuten on? Mulla on jo kauan ollut hakusessa tosi vaalea ja neutraalin sävyinen kevyt meikkivoide talveksi. Näin kesällä menee vielä L´orealin mineraalimeikin vaalein, mutta talveksi tarvitsen vaaleampaa tuotetta ja mielellään kosteuttavaa.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 04.07.07 - klo:21:14 »
^Mulla on juuri loppumaisillaan toi TFU:n kymppisävy. Oon sävyn perusteella tykännyt siitä (meikkiraita ei erotu mun kalkkikaulalta tai kädestä, wou ;D), mutta levittyvyys on aika kökkö ja on vaikea saada nättiä lopputulosta... Muut meikkivoiteet olen yleensä saanut levitettyä aika iisisti, mutta tää on jäänyt joskus todella rumasti ja epätasaisesti läheltä katsottaessa. En tiedä mitä siinä koostumuksessa on ettei oikein levity... En ostaisi uudestaan, kyllä tuon hintaisen (maksoin 33e alessa) pitää ehdottomasti olla laadukasta ettei tarvitse hinkata naamaa ikuisuuksia saadakseen tasaisen tuloksen.

Nyt mulla on vain aika peittäviä meikkivoiteita, taidan ostaa seuraavaksi Lumenen Hydra Dropsia (iho on suht hyvässä kunnossa yleisesti ottaen, etenkin sellaisina aikoina kun se ei juuri punoita eikä ole finnejä, on ihana käyttää superohutta meikkivoidetta), jota mulla on ollutkin puolitoista vuotta sitten. Se jätti aika rasvaisen pinnan mutta ongelma poistui huolellisella puuteroinnilla. Muistaakseni levittyi ihan hyvin, toivottavasti toimii edelleen mun pärställä. Löytyispä jotain vähän laadukkaampaa kuin Lumene, eli todella vaalea, ohut ja hyvin levittyvä meikkivoide... Aina jossain voiteessa on osa noista ominaisuuksista muttei kaikkia samaan aikaan. :P Tai sitten vain en tiedä tarpeeksi monen merkin valikoimaa.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 04.07.07 - klo:21:14 »
^ Teint Fluide Universel on aika kevyt eikä kovinkaan kosteuttava. Ehkä paremmin sekaiholle sopiva.

Edit. Samaa mieltä levittyvyydestä. Varsinkin pintakuivuutta korostaa aika ikävästi.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 05.07.07 - klo:21:52 »
^ Teint Fluide Universel on aika kevyt eikä kovinkaan kosteuttava. Ehkä paremmin sekaiholle sopiva.

Edit. Samaa mieltä levittyvyydestä. Varsinkin pintakuivuutta korostaa aika ikävästi.

Hyvä tietää, sitten en tuota harkitse kun varsinkin talvella pintakuivuus on tän naaman suurin ongelma. Eli etsintä jatkuu  :)

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 06.07.07 - klo:17:59 »
Ostinpa Lorkun True match meikkivoiteen ja olin positiivisesti yllättynyt miten hyvä tuote!
Hang up the chick habit

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 07.07.07 - klo:12:27 »
Minun ihollani True Match on pahinta kökköä mitä löytyy  :) Tosin ihoni pintakuivuudellani voi olla osuutta asiaan. Viime aikoina olen käyttänyt L`Orealin Visible Lift meikkivoidetta ja se pääsee kyllä lähes samalle viivalle Chanelin ja Lancomen meikkivoiteiteni kanssa.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 07.07.07 - klo:16:43 »
Löytyispä jotain vähän laadukkaampaa kuin Lumene, eli todella vaalea, ohut ja hyvin levittyvä meikkivoide... Aina jossain voiteessa on osa noista ominaisuuksista muttei kaikkia samaan aikaan. :P Tai sitten vain en tiedä tarpeeksi monen merkin valikoimaa.

Ootkos katsellut Biothermin meikkivoidevalikoimia? Tuolta merkiltä löytyy yhtä vaaleita sävyjä kuin mitä esim. Lumenen Hydra dropsin vaalein on. Itse omistan Biothermin sense matte-meikkivoiteen johon olen älyttömän tyytyväinen, se on ihanan kevyt ja hyvin levittyvä, ja varmasti merkiltä löytyy vieläkin kevyempää kuin tuo.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 12.07.07 - klo:19:25 »
Biothermistä minulla on merkkinä hyvä kuva eli ainakin värivoiteet lienevät hyviä, mutta hinnat vaan ovat suolaiset.

Itse suosittelen katsastamaan Max Factorin meikkivoidevalikoimat, niistä ainakin Lasting Performance (pitkäkestoinen meikkivoide) ja Colour Adapt (ihon sävyyn mukautuva) ovat olleet täällä tykättyjä.
Värivalikoimasta en uskalla sanoa mitään :/

Itse hankin eilen MF:n Lasting Performancen ja sehän vakuutti, tuntuu paljon riittoisammalta kuin mikään Lumenen voide.

Edit: kirotusvirhe ;)

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #266 : 24.07.07 - klo:10:34 »
I'm in love! Ostin eilen Nivean Ideal Finish -meikkivoiteen, sävy 02 Nude, ja tämänaamuisen muutaman tunnin kokemuksen perusteella oli erinomainen investointi. Peittävyys huippuluokkaa (eli kuulautta halajaville en voi suositella), ja iho on pysynyt kiillottomana ällistyttävän hyvin. Yleensä esim. Lumenen Double Stay:n kanssa nenä näyttää rasvaiselta about puolessa tunnissa. Saa sitten nähdä, kestääkö rakkaus vai pitääkö pettyä taas kerran ja jatkaa Sen Oikean metsästämistä...

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 24.07.07 - klo:11:33 »
Ootkos katsellut Biothermin meikkivoidevalikoimia? Tuolta merkiltä löytyy yhtä vaaleita sävyjä kuin mitä esim. Lumenen Hydra dropsin vaalein on. Itse omistan Biothermin sense matte-meikkivoiteen johon olen älyttömän tyytyväinen, se on ihanan kevyt ja hyvin levittyvä, ja varmasti merkiltä löytyy vieläkin kevyempää kuin tuo.

Ajattelin juuri kysellä kokemuksia Biothermin meikkivoiteista. Epäilen, että vähän aikaa käytössä ollut Lancomen Teint Idole tukkii hieman ihoa ja tarkoitus olisi ostaa arkikäyttöön joku uusi voide. Osasiko joku kertoa noista Biothermeistä enemmäkin, esim. mikä niistä mahtaa olla peittävin?
2aMii

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 24.07.07 - klo:12:43 »
^ Uskoisin että tuo Sense matte saattaisi olla peittävin, vaikka kevyt onkin. En ole kyllä kovin tarkkaan testaillut Biothermin muita meikkivoiteita, mutta luulisin että näin voisi olla koska tuo on ainut rasvaiselle/epäpuhtaalle iholle tarkoitettu. Tosiaan peittää kyllä ihan hyvin epäpuhtauksia vaikka on kevyt ja jättää luonnollisen ja vähän valoaheijastavan lopputoloksen. Eikä ole ainakaan mulla tukkinut ihoa ja aiheuttanut lisää näppyjä, vaikka monien meikkivoiteiden kohdalla niin on käynyt.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 26.07.07 - klo:17:06 »
Hui, kaivelin kosmiskätköistä Revlonin Colorstayn joka on siis täyttä kakkaa koska on niin raskas ja peittävä, ajattelin yhdistää sitä no7 vihreeseen meikinalusvoiteeseen suhteessa 1:1 ja hitto vie oon käyttäny pari päivää tällaista seosta ja tää on mun uus pohjameikkisuosikki! Tuli sopivasti peittävää mutta luonnollista joka kestää iholla koko päivän :) Oli tosi helppo levittääkin eikä edes tarttunu pintakuivuuksiin!