Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269491 kertaa)

Poissa pippuri

• Hiushörhö
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #270 : 31.07.07 - klo:12:09 »
Hei, antakaa hyviä vinkkejä meikkivoiteen hankintaan herkälle pintakuivalle iholleni ( mutta myös ruusufinniin taipuvainen jos käytän öljyisempiä tuotteita.)
Voiteen pitäisi olla ehdottomasti  hajusteeton.
2aFii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 31.07.07 - klo:12:21 »
Cliniquen Superbalanced Makeup on hajusteeton, herkälle sekaiholle tarkoitettu, kosteuttava, puolipeittävä ja kestävä meikkivoide. Samasta sarjasta Superfit meikkivoide on peittävämpi ja vielä kestävämpi mutta ei niin kosteuttava. Noi kannattaa käydä kurkkaamassa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Enkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 06.08.07 - klo:13:35 »
En ehdi/jaksa lukea koko ketjua läpi ja ajattelin suoraan kysyä, että osaako kukaan suositella pintakuivalle sekaiholle sopivaa meikkivoidetta hintaluokassa max 20-30e. Kaipaan luonnollista peittävyyttä talveksi, jolloin ihoni näyttää todella elottomalta. Kaikki halpismeikkivoiteet on varmaan tullut käytyä läpi ja nyt kaipaan jotain hiukan parempaa.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 06.08.07 - klo:19:11 »
^ Mulla on pintakuiva sekaiho. Olen käytellyt Nivean Ideal finishiä onnistuneesti kevät/kesä ajan. Talvesta en tiedä, miten sopii iholleni. Mutta tällä hetkellä tuo on juuri sopiva: peittää, muttei liikaa, ja tuo heleyttä iholle. Sävy on vaalein ja "vaaleanroosahtava" (?) ja sopii mulle ainakin todella bueno.  Hintaa tolla oli n. 10e.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 08.08.07 - klo:22:00 »
En ehdi/jaksa lukea koko ketjua läpi ja ajattelin suoraan kysyä, että osaako kukaan suositella pintakuivalle sekaiholle sopivaa meikkivoidetta hintaluokassa max 20-30e. Kaipaan luonnollista peittävyyttä talveksi, jolloin ihoni näyttää todella elottomalta. Kaikki halpismeikkivoiteet on varmaan tullut käytyä läpi ja nyt kaipaan jotain hiukan parempaa.

Clinique Superfit on juuri mitä etsit. ;) Ei tee pakkelikerrosta, mutta peittää hyvin. Ja mikä tärkeintä sekaihoisella, pysyy koko päivän. Myös Lancomen Color Ideal ja Teint Idole pysyvät hyvin ja ovat laadukkaita. Clinique tekee kuitenkin mielestäni kaikkein luonnollisimman lopputuloksen. Sen kanssa on tietysti se ongelma, että Suomessa ei myydä kovin montaa sävyä, ja ne muutamat mitä täällä on, on aika tummia. Mutta ulkomailta saa onneksi tilattua.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 09.08.07 - klo:11:55 »
^ Onko tuo tosiaan hintansa väärti? Kun olen kuullut negatiivista palautetta liian tummasta sävystä.

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 09.08.07 - klo:16:51 »
En ehdi/jaksa lukea koko ketjua läpi ja ajattelin suoraan kysyä, että osaako kukaan suositella pintakuivalle sekaiholle sopivaa meikkivoidetta hintaluokassa max 20-30e.

Biothermilla oli Aqua Senseradiance (meniköhän noin?), jota käytin vuosi sitten. Oli raikkaan tuntuista voidetta ja käy varmaan parhaiten pintakuivalle sekaiholle. Kosteuttavan tuntuista, mutta ei mulle se paras mahdollinen (rasvainen iho, finnejä pukkaa). Kestää myös hyvin kasvoilla.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 09.08.07 - klo:19:13 »
^ Onko tuo tosiaan hintansa väärti? Kun olen kuullut negatiivista palautetta liian tummasta sävystä.

No ei tietenkään ole hintansa väärti, jos ostaa liian tumman sävyn. Ei kyllä mikään muukaan meikkivoide väärässä sävyssä ole sen parempi ostos.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 09.08.07 - klo:19:30 »
^ Hintansa väärti jos ostaa oikean sävyn siis  ;D

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #279 : 11.08.07 - klo:09:29 »
Mä oon totaalisen kyllästynyt tähän täydellisen meikkivoiteen metsästykseen. Aina kun luulen löytäneeni hyvän, huomaan siinä jotain vikaa jonkin ajan kuluttua. Nyt mulla on kaksi muuten hyvää meikkivoidetta(kolme oikeastaan), mutta ne on liian harmaita. Toinen on Cliniquen Superbalanced MakeUp, sävy 04, ja toinen Biothermin Sensematte, sävy 135. Laatikossa makaa myös Revlonin meikkivoide, joka syksy/talvi/kevät käyttöön, sekin tosin harmahtava :-\.
Mistä ihmeestä mä löydän keltapohjaisen, joka ei olisi harmahtava? Voisin jopa ostaa jonkun todella keltaisenkin, jonka avulla vois koittaa sekoitella noista omistamistani vähän parempia. Onko ehdotuksia?

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 11.08.07 - klo:20:07 »
Lainaus
Mä oon totaalisen kyllästynyt tähän täydellisen meikkivoiteen metsästykseen. Aina kun luulen löytäneeni hyvän, huomaan siinä jotain vikaa jonkin ajan kuluttua.

Samaa ongelmaa, viimeksi on mennyt ohi mineraali-innostus, en jaksa enää niitä pöliseviä jauheita pitkin kylpyhuonetta. Nyt sitten hankin Cinema Secretsin, jota käytän vain kasvojen keskialueelle missä on punoitusta. Löytyi niin sopiva värikin, että tosiaan ei yhtään erota rajaa sen alueen välilä missä tuota meikkipohjaa on, ja sen välillä missä ei ole. Silmänympäryksillekin käy peiteaineena kun laittaa märällä sienellä, jolloin tulee vähän ohuemmin. Tällä hetkellä tuntuu täydelliseltä, mutta saas nähdä kuinka kauan. Toivottavasti ei ainakaan ala ihoa tukkia tai mitään, kun kerrankin on näin toimiva löytynyt.

peppilotta

• Vieras
« Vastaus #281 : 19.08.07 - klo:00:22 »
Tuttu tunne tuo,että tuntuu että tässä se on elämäni rakkaus (kyllä puhun meikkivoiteesta ;D) ja sitten  huomaakin muutaman käyttökerran jälkeen jotain vikaa. Mustakin tuntuu, että meikkivoiteet on jotenkin harmaita ja nassu näyttää ihan elottomalta. Ei oikeen meinaa löytyä tarpeeks keltapohjaista sävyä tälle nassulle. Nyt kumminkin huutiksesta tilasin aikas kivan meikkivoiteen "paris le berlin" mini fluide. Nimestään huolimatta pullo on iso 50 ml ja tuo sävy LmF30 on juuri sopiva vaalea, mutta voimakkaasti keltapohjainen. On aikas peittävää tavaraa,jos mulla on suht hyvä vaihe ihon kanssa niin sekottelen tähän vähän päivävoidetta. Mulla on siis pintakuiva sekaiho.

Täältä löytyy lisätietoja:

http://www.parisberlin.com/teint.html

En sitten tiedä kun omanikin loppuu aikanaan,jos en tästä löydä liikaa vikoja niin mitenköhän tätä lisää saisi.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 19.08.07 - klo:01:08 »
En sitten tiedä kun omanikin loppuu aikanaan,jos en tästä löydä liikaa vikoja niin mitenköhän tätä lisää saisi.

Ainaski netti-Hairstore myy tuota sarjaa... liikkeistä en osaa sanoa myyvätkö. Käys katselee josko löyty meikkivoiteesi sieltä :)

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #283 : 19.08.07 - klo:08:38 »
Muakin kyllästyttää tämä ikuinen täydellisen (tai edes vähiten huonon ;)) meikkivoiteen etsintä! Tarvitsisin jonkun oikeasti kosteuttavan meikkivoiteen, Body Shopin kosteuttava meikkivoide kun jättää ainakin mulla ihon aivan mataksi  ::) Ei vaan jaksaisi taas alkaa etsiä oikeaa voidetta ja sävyä...

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 19.08.07 - klo:20:16 »
^Vera, jos ei löydy tarpeeksi kosteuttavaa niin miksaa sitä vähiten kuivan tuntuista meikkivoidetta johonkin kosteuttavaan tuotteesee esim jokin kuultotuotteeseen tai ihan vain kosteusvoiteeseesi.

Mun testaamista meikkivoiteista tähän mennessä kosteuttavin (tai vähiten kuivan tuntuinen) on ollu Lumenen Hydra Drops, peittokykyä tällä ei tosin juurikaan ole mutta sopii luonnolliseen lopputulokseen. Löytyy (tai ainakin on löytynyt) myös aivan kaikkein vaaleimmille sopiva sävy.