Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269492 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #285 : 19.08.07 - klo:20:38 »
^^ Vera, yksi todella hyvä kosteuttava meikkivoide on ainakin Clarinsin True Comfort Foundation Light Reflecting, joka jättää ihon kuultavaksi ja peittää juuri sopivasti, eikä korosta ihon pintakuivuutta. Tuosta löytyy myös laaja sävyvalikoima. Itselläni oli viime talvena käytössä vaalein punapohjainen sävy 00 rosée, ja taidan hankkia tuon taas ensi talvea varten.
1c F ii

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #286 : 19.08.07 - klo:21:28 »
Kiitos vinkeistä Miia ja Kaisa!

miksaa sitä vähiten kuivan tuntuista meikkivoidetta johonkin kosteuttavaan tuotteesee esim jokin kuultotuotteeseen tai ihan vain kosteusvoiteeseesi.

Kuultovoidetta sekoittelenkin aina tuon TBS:n voiteen sekaan, mutta jos sekoitan siihen kosteusvoidetta niin tuntuu, ettei se peitä sitten yhtään mitään  :( Mutta täytyypä tsekata millaisia nuo Lumenen ja Clarinsin meikkivoiteet ovat :)

edit. Kiitos myös Heleenalle vinkistä :)
« Viimeksi muokattu: 21.08.07 - klo:16:09 kirjoittanut Vera »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 19.08.07 - klo:22:26 »
Muakin kyllästyttää tämä ikuinen täydellisen (tai edes vähiten huonon ;)) meikkivoiteen etsintä! Tarvitsisin jonkun oikeasti kosteuttavan meikkivoiteen, Body Shopin kosteuttava meikkivoide kun jättää ainakin mulla ihon aivan mataksi  ::) Ei vaan jaksaisi taas alkaa etsiä oikeaa voidetta ja sävyä...

Mä voisin vielä suositella sulle noiden edellisten vinkkien lisäksi Biothermin Sense Aquaradiance -meikkivoidetta. Mulla on se ollut käytössä ja ainakin omalla kuivuuteen taipuvaisella iholla tuo on tuntunut hyvältä. Eli suosittelisin ainakin katsastamaan tämän, kun metsästystäsi jatkat  :)
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #288 : 21.08.07 - klo:17:01 »
Täällä näppylänaama etsii meikkivoidetta.  ;D
Ihoni on sekaiho/rasvainen iho.

Tällä hetkellä käytössä on Lumenen Matt Touch ja Nivean Skin Like-meikkivoiteet.
En ole ollut tyytyväinen peittävyyteen, enkä pysyvyyteen, sillä ei ainakaan mun naama pysy Matt Touchilla kiiltämättömänä.
Onko kokemuksia Maybellinen rasvaiselle/sekaiholle tarkoitetusta meikkivoiteesta?
Entäs Dream Matte Moussesta?
I wake up, it's a bad dream,

cinzie

• Vieras
« Vastaus #289 : 21.08.07 - klo:17:12 »
^Maybellinen Dream Matte Mousse on mielestäni aika kauheaa, purkki on epähygieeninen eikä lopputuloskaan ole useimmiten kovin imarteleva. Tämä siis oma kokemukseni.

Esim. Revlonilla on hyvä rasvaisen/sekaihon meikkivoide Colorstay. Itse käyttelin tuota aika pitkään ja toimi kyllä hyvin. Myös mineraalimeikkejä kannattaa harkita.  :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 21.08.07 - klo:17:22 »
^^ Minäkin suosittelisin erittäin lämpimästi mineraalimeikkejä, kerran sinulla niitä iho-ongelmiakin on. Minulla on ainakin ihon väri tasoittunut ja muutenkin epäpuhtaudet vähentyneet. Eikä naamalla tunnu pakkelilta. Mineraalimeikki-ketjua kannattaa lukea. :)

Dream matte mousse oli minullakin aika hirveää, liian tummaakin. Näytti pakkelilta. Jos meikkivoiteita vielä käyttäisin, niin suosikkini olisi Loreal Infalliblen ja Revlon Skinlights hohtovoiteen sekoitus.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 21.08.07 - klo:22:05 »
Esim. Revlonilla on hyvä rasvaisen/sekaihon meikkivoide Colorstay. Itse käyttelin tuota aika pitkään ja toimi kyllä hyvin. Myös mineraalimeikkejä kannattaa harkita.  :)

Saako Revlonia Sokokselta?
Paljonko suurin piirtein joutuu pulittamaan?
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 21.08.07 - klo:22:21 »
^ Isoista Sokoksista varmaan saa, Citymarketeista pitäisi löytyä myös. Hinnaksi veikkaisin 10-20e. :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #293 : 22.08.07 - klo:14:14 »
^ Isoista Sokoksista varmaan saa, Citymarketeista pitäisi löytyä myös. Hinnaksi veikkaisin 10-20e. :)

Ei taida Sokoksiltakaan enää saada, mutta Anttiloista ja Citymarketeista ainakin saa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kaneli

• Haiven
  • *
« Vastaus #294 : 30.08.07 - klo:01:24 »
Hakusessa olisi keltapohjainen meikkivoide todella päivettyneelle iholle :)  Harmi vaan näihin sävyihin ei Suomessa törmää liian usein... Tällä hetkellä käytössä Lumenen ja Rimmelin tummimmat sävyt, mutta haluaisin jotain laadukkaampaa. Vinkkejä kaipailisin  ;)

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 21.09.07 - klo:15:12 »
Muistanko väärin, vai lopetettiinko Lumenen Double Stayn vaaleimman vaniljamarenki-sävyn valmistus joskus hetkeksi aikaa? Nyt kun sivuilta luin, vaniljamarenki on edelleen valikoimissa. Pidin tästä meikkivoiteesta aikoinani todella paljon, mutta lopetin käytön muistaakseni siksi että vaaleimman sävyn valmistus loppui..

Nyt olen etsimässä pitkäkestoista ja vaaleaa meikkivoidetta, joten taidan ostaa tuota Lumenea! Nykyisessä (true match lorkulta) meikkivoiteessa ei ole muuta vikaa kuin se, että se häviää iholta n. 3-4 tunnin kuluttua.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 21.09.07 - klo:15:37 »
^ Jos vaniljamarenki on se sävy 0, niin ei sitä kovin monessa paikassa vissiin myydä vieläkään. Lumene-keskustelussa oli jokin aika sitten siitä jotain juttua, mutta en nyt enää muista miten se meni. ;D (Ja jos vaaleaa meikkiä kaipaat, niin suosittelen erittäin lämpimästi mineraalimeikkejä. :D)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #297 : 22.09.07 - klo:16:55 »

Nyt olen etsimässä pitkäkestoista ja vaaleaa meikkivoidetta, joten taidan ostaa tuota Lumenea! Nykyisessä (true match lorkulta) meikkivoiteessa ei ole muuta vikaa kuin se, että se häviää iholta n. 3-4 tunnin kuluttua.

Kannattaa katsoa myös Max Factorin Lasting Performance, siinä on todella vaalea sävy ja nimenomaan on pitkäkestoinen!
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 22.09.07 - klo:17:39 »
Miksi meikkivoiteen löytäminen on niin vaikeaa?  :( Olen etsinyt jotain tarpeeksi vaaleaa ja kevyttä meikkivoidetta sekaiholle. Nyt on käytössä Max Factorin Lasting Performance, joka on ihan kivaa, mutta liian peittävää minun makuun. Tuntuu myös, että vaalein sävy on hieman liian punertava.  :-\
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 22.09.07 - klo:19:32 »
Pyysin näytteen eilen Lancomen Teint Idole Ultrasta, joka on pitkäkestoinen ja peittävä meikkivoide. Tänään koetin sitä ja ostin purkin  :-*. Ehdottomasti paras meikkivoide mitä olen koettanut! Sävy 010 Beige Porcelaine on riittävän vaalea muttei tee ihostani liian kovan kalpean näköistä. Levittyi iholle todella hyvin ja peitti riittävästi. Ei kuitenkaan tehnyt pakkelikerrosta vaan luonnollisen lopputuloksen. Tuntuu erittäin pehmeältä iholla. Ja kesti kuin kestikin todella pitkään! n. 5 tunnin jälkeen ihoni kiilteli hieman, mutta meikkivoide ei alkanut sulaa iholta. Nyt tämä on ollut iholla todella pitkään ja pienen puuteroinnin jälkeen naama näyttää edelleen todella kauniilta. Ihana ostos!