Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268881 kertaa)

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #30 : 04.03.07 - klo:15:58 »
Sain vähän aikaa sitten minikokoisen Intelligent Colour -purkin. Niitä sävyjähän kai on vain 3? Tässä lukee medium, eli varmaan se keskimmäinen sitten ;) Olen kokeillut vasta kerran. Kun ensin aloin törkkiä väriä naamaan, kauhistuin, että onpas supertummaa! Kun sitä levitti, niin se väri katosi kuitenkin samalla lailla kuin sävyttävissä päivävoiteissa. Eli koostumus on tosi läpikuultava ja ohut. Peitti hiukan punaisuutta, mutta lähinnä vain antoi pikkuisen päivettyneen sävyn naamaan. Eli mä kutsuisin tätä enemmänkin sävyttäväksi päivävoiteeksi, kuin meikkivoiteeksi. Ihan kiva koostumus kuitenkin ja tulee varmaan käytettyä silloin kun en juuri halua meikata, vaan ihan pikkuisen vain sipaista ehostusta.

Yhteenveto: ihan kiva tuote, mutta ei kyllä ole sitä mitä sen luvataan olevan, eli meikkivoide.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #31 : 04.03.07 - klo:19:02 »
Yhteenveto: ihan kiva tuote, mutta ei kyllä ole sitä mitä sen luvataan olevan, eli meikkivoide.

No voi, ajaisikohan Lumenen Hydra Drops meikkivoide sitten saman asian...? Toisaalta, en halua kovin peittävää, mutta turha ehkä ostaa kyseistä tuotetta jos halvemmalla saa. Kun sanoit, että antaa päivettyneen sävyn kasvoille niin tuliko kaulan ja kasvojen iho erivärisiksi? Olen nykyään aivan liian tarkka meikkivoiteen sävystä...  ::)

Poissa Biiver

• HAIRahtanut
« Vastaus #32 : 04.03.07 - klo:19:18 »
^En oo käyttänyt ikinä Hydra Dropsia. Minusta Intelligent Colourin kanssa saman asian ajaa mikä vain sävyttävä päivävoide. Kyllähän kasvojen iho sinällään sai pikkuisen väriä, että jotain voisi häiritä kaulan ja kasvojen eri väri. Minusta tulos oli kyllä aika luonnollinen, niinkuin aurinko vain olisi pikkuisen tarttunut kasvoihin. Minulla ainakin kesälläkin naama ruskettuu, mutta kaula ei. Jos ihan meikkivoidetta haet, niin luulen että muilta merkeiltä löytyy parempia hyvin kevyitäkin meikkivoiteita.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 04.03.07 - klo:19:54 »
Hakusessa kevyt, nestemäinen, hyvin punaisuutta tasoittava meikkivoide, joka näyttää luonnolliselta ja joka soveltuu kuivalle iholle!

cinzie

• Vieras
« Vastaus #34 : 04.03.07 - klo:20:40 »
Kirjoitanpa nyt tännekin, että mulla ois etsinnässä vaalea keltapohjainen (ei yhtään oranssiin taittuva) meikkivoide, joka näyttäisi luonnolliselta kasvoilla.  :)

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 05.03.07 - klo:19:13 »
Kirjoitanpa nyt tännekin, että mulla ois etsinnässä vaalea keltapohjainen (ei yhtään oranssiin taittuva) meikkivoide, joka näyttäisi luonnolliselta kasvoilla.  :)

ainakin mulle hyvä vaalea (ja keltapohjainen) meikkivoide on lumenen matt touch, onhan se kyllä aika tahnaa ja ei varmaan sovi jos hakee luonnollista pohjaa. (tästä nyt ei tainnu olla mitään apua ;D)

Miltähän merkiltä löytyisi saman värinen tuote, sävy on siis 01 vanilja? toi väri on mulle niin täydellinen

nyt vähän OT, mutta pakko valittaa: viikonloppuna olin meikkivoide ostoksilla, ja myyjä suositteli mulle MaxFactorin Colour adaptia, levitti sitä leualleki ja kehu että sävy olis kyllä juuri sopiva mulle, peilistä katoin niin oli kyllä ihan hyvän väristä ja tarttu sitten mukaan. Tänään sitten laitoin ihan kunnolla ja  :o , ei oo yhtään mun sävy! ihan liian tumma ja  punapohjainen. laitoin kuitenkin sitten päiväks sitä kun ei ollu aamulla aika pestä pois ja laittaa jotakin toista. Kaverit vaan kyseli että mitäs oon tehny kun oon ruskettunu? että ku harmittaa  >:(
Only a vampire can love you forever

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 06.03.07 - klo:09:14 »
^ tuttu tunne.... aika monet meikkivoiteet lähti minunkin mukaan suoraan kaupassa kokeilun jälkeen kunnes kantapääopisto opetti että meikki naamaan tai näyte mukaan ja ulos kasvoja ihmettelemään. Kauppojen valot kun on kaukana ns. normaalivalaistuksesta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Zalli

• Vieras
« Vastaus #37 : 07.03.07 - klo:18:49 »
Oijjoi! Nyt olen löytänyt vihdoin uuden hyvän meikkivoiteen. Se on Kanebon Cream Finish!! Peittää todella hyvin couperosaa ja näyttää ihanan luonnolliselta peittävyydestä huolimatta! Iho on mahtavan tasaisen ja terveen näköinen.

Aikaisemmin käytin monta vuotta Maybellinen Non-Stoppia, ja voin kyllä suositella sitäkin huokeempana vaihtoehtona. Se vaan alkoi olemaan nyt talvella kuivahkon näköinen ihollani.

Ja inhokiksi meikkivoiteista sanon Lorealin Infalliblen.. Se oli karseen näkönen iholla!! Ei levittynyt ja jätti pinnan todella ruman ja luonnottoman näköiseksi.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 07.03.07 - klo:20:14 »
Olisin kiinnostunut kuulemaan Maybellinen Non-Stopista. Osaisiko joku verrata sen vaaleinta sävyä esim. Body Shopin kosteuttavan meikkivoiteen sävyyn 01, Lasting Performancen sävyyn 100 tai Infalliblen 015. Noista ensimmäinen on mulle täydellinen ja kaksi muuta vähän sinne päin.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 07.03.07 - klo:20:47 »
Maybellinen Non-Stopin vaalein sävy on huomattavasti punapohjaisempi kuin Body Shopin ja kosteuttava ja Infallible. Lastin Performancen 100 taitaa olla lähinnä Non-Stoppia. Minun keltapohjaisella ihollani Non-Stop näyttää ihan possunpunaiselta.

Zalli

• Vieras
« Vastaus #40 : 07.03.07 - klo:20:56 »
Minä en ole ikinä käyttänyt Non-Stopin vaaleinta sävyä.. vaan sitä keskisävyä beige eclat. Se peittää kyllä todella tehokkaasti!! Itselläni iho on kyllä tosi vaalea, mut asteittain ruskettavat auttaa asiaa.  :)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 07.03.07 - klo:21:06 »
Maybellinen Non-Stopin vaalein sävy on huomattavasti punapohjaisempi kuin Body Shopin ja kosteuttava ja Infallible. Lastin Performancen 100 taitaa olla lähinnä Non-Stoppia. Minun keltapohjaisella ihollani Non-Stop näyttää ihan possunpunaiselta.

Ahaa... Pois laskuista sitten toi. Mulle ei Lasting Performancekaan oo just ton punaisuuden takia kauheen hyvä ja possuefektiä pelkään kuollakseni  :). Täytyy keksiä joku toinen.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 08.03.07 - klo:10:12 »
Mä ostin pari päivää sitten kokeeksi Rimmelin Cool Matte Mousse foundationin. Värisävy (100) on aivan täydellinen iholle ja pidän muutenkin koostumuksesta. Mielestäni tuo sopii todella hyvin nudemeikkiin, jos ei ole virheitä ihossa. Punaisuutta tai muita virheitä se ei peitä, mutta etenkin kesää ajatellen sopivan keveyen tuntuinen meikkivoide. Tulos on todella luonnollinen ja ainakin toistaiseksi on pysynytkin ihan hyvin. Ihon ollessa huonossa kunnossa tai vahvempien värisävyjen kanssa tulee varmasti käytettyä jotain vähän tujumpaa meikkivoidetta.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa neena

• Haiven
  • *
« Vastaus #43 : 09.03.07 - klo:10:58 »
Tulipa taas todettua, ettei Maybellinen meikkivoiteet yksinkertaisesti sovi minulle. Levitellessäni Wonder Finishiä kasvoille huomasin, että se muuttuu oranssihtavaksi kuivuessaan. Käytän vaaleinta sävyä, mutta minkäs sille mahtaa kun on tällainen kalkkilaivan kapteeni. Lisäksi tämä ei edes muutu puuterimaiseksi lupauksista huolimatta. Eikä siinä vielä kaikki, tämän peittävyys on jotenkin outo - kyllä tämä peittää, mutta ei niitä kohtia mitä pitäisi. Kasvoille jää omituisen pakkelimainen tunne ja peittoa kaipaavat kohdat paistavat oudon violettina oranssiuden keskeltä.  ::) On kyllä pakko mennä ostamaan uusi meikkivoide jo tänään.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 10.03.07 - klo:18:54 »
Minä taas en yhtään tykännyt Rimmelin Cool Matte Moussesta. Testasin juuri näytepussukallisen sävyä 201. Levittyi mielestäni todella huonosti, enkä kyllä mitään viilentävää vaikutustakaan huomannut (eikös sellaista jossakin lupailtu?). Sävy oli minulle liian tumma, kesällä ehkä sopisi. Saa nähdä, pysyykö naama mattana, raportoin siitä myöhemmin. (Onhan tämäkin tapa viettää lauantai-iltaa... ::))

Edit: kyllä tuo jonkin verran hillitsi kiiltelyä, siitä plussaa.
« Viimeksi muokattu: 11.03.07 - klo:15:18 kirjoittanut Sanna »