Kirjoitanpa nyt tännekin, että mulla ois etsinnässä vaalea keltapohjainen (ei yhtään oranssiin taittuva) meikkivoide, joka näyttäisi luonnolliselta kasvoilla. 
ainakin mulle hyvä vaalea (ja keltapohjainen) meikkivoide on lumenen matt touch, onhan se kyllä aika tahnaa ja ei varmaan sovi jos hakee luonnollista pohjaa. (tästä nyt ei tainnu olla mitään apua

)
Miltähän merkiltä löytyisi saman värinen tuote, sävy on siis 01 vanilja? toi väri on mulle niin täydellinen
nyt vähän OT, mutta pakko valittaa: viikonloppuna olin meikkivoide ostoksilla, ja myyjä suositteli mulle MaxFactorin Colour adaptia, levitti sitä leualleki ja kehu että sävy olis kyllä juuri sopiva mulle, peilistä katoin niin oli kyllä ihan hyvän väristä ja tarttu sitten mukaan. Tänään sitten laitoin ihan kunnolla ja

, ei oo yhtään mun sävy! ihan liian tumma ja punapohjainen. laitoin kuitenkin sitten päiväks sitä kun ei ollu aamulla aika pestä pois ja laittaa jotakin toista. Kaverit vaan kyseli että mitäs oon tehny kun oon ruskettunu? että ku harmittaa