Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268031 kertaa)

Poissa pippuri

• Hiushörhö
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #300 : 26.09.07 - klo:15:43 »
Hei, antakaa hyviä vinkkejä meikkivoiteen hankintaan herkälle pintakuivalle iholleni ( mutta myös ruusufinniin taipuvainen jos käytän öljyisempiä tuotteita.)
Voiteen pitäisi olla ehdottomasti  hajusteeton.

Itse itseäni lainaten palaan jälleen kyselemään
-hajusteetonta,
-mineraaliöljytöntä tai ettei ois kauheen paljon ainaskaan ( lievä ruusufinni ärtyy )
-kosteuttavaa ( pintakuiva iho )
-ei saa olla mykerökukkaisia kasviuutteita mm. kamomillaa

Oon selannut sivustoja "piä punasena" ja aina näistä kriteereistä joku tökkää >:(  Onko toi mahdoton yhtälö?

Kiitos Super Hot female:lle Cliniquen suosituksista...Se onkin tuttu sarja. tosin monissa heidän meikkivoiteissaan on kamomillaa ja kaipaisin myöskin vaihtelua.
2aFii

minde

• Vieras
« Vastaus #301 : 27.09.07 - klo:14:50 »
Vihdoin ja viimein olen löytänyt omani! Ei olekaan kun vuosia etsiskelty ja huonoja värejä käytelty  ::) kyseessä on Biothermin Sense Aquaradiance sävyssä 216. Sulautuu ihooni täydellisesti ja kosteuttaa mukavasti. Nappi ostos vaikka hinta tosin kirpaisikin.. Peittää myös pienen couperosan poskilta.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 27.09.07 - klo:14:53 »
^ Komppaan!! Trendin mukana tuli tuosta näyte ja niin hyvältä vaikutti parin kokeilukerran perusteella että päädyin ostamaan tuon!!
Tykkään varsinkin siitä että kyseessä on todella neutraali sävy, eikä selkeästi puna- tai keltasävyinen niin kuin jotkut meikkivoiteiden sävyt.
« Viimeksi muokattu: 27.09.07 - klo:14:54 kirjoittanut MaariaR »

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 27.09.07 - klo:14:57 »
^ Sense Aquaradiance on tällä hetkellä Stockkalla tarjouksessa 26 €, kävin eilen hakemassa tuon myös itselle. Sain aikaisemmin tuosta näytteen ja vaikutti todella kevyeltä mutta samalla kuitenkin peittävältä sekä kestävältä.
2aMii

minde

• Vieras
« Vastaus #304 : 28.09.07 - klo:10:26 »
Ei voi olla totta, itsehän siitä maksoin juuri sen 36 euroa eli täyden hinnan.. Noo, ei voi kun omaa päätä syyttää kun en muita kauppoja kierrellyt  :-[

Krookus

• Vieras
« Vastaus #305 : 28.09.07 - klo:13:09 »
Hei, antakaa hyviä vinkkejä meikkivoiteen hankintaan herkälle pintakuivalle iholleni ( mutta myös ruusufinniin taipuvainen jos käytän öljyisempiä tuotteita.)

-hajusteetonta,
-mineraaliöljytöntä tai ettei ois kauheen paljon ainaskaan ( lievä ruusufinni ärtyy )

Hei,

Minullakin on herkkä pintakuiva iho ja ruusufinni eli rosacea. Ostin viime viikolla  Biothermin Light! -meikkivoiteen, joka ainakin tähän asti on vaikuttanut tosi hyvältä. Se on hyvin kevyttä, joten jos tarvitset meikkivoiteelta tosi kosteuttavaa vaikutusta, niin ei välttämättä riitä. Minä käytän itse vuoden ympäri meikkivoiteen alla Cliniquen CityBlock 15 spf -aurinkovoidetta, joka suojaa rosacea-ihoani ja mielestäni vähän kosteuttaakin. En valitettavasti muista, mitä kasviuutteita Biothermissa on. Kokeilin ennen Biothermin ostoa useita eri meikkivoiteita, ja monet saivat aikaan rosaceaan liittyvää poskipäiden punoitusta ja kirvelyä. Nyt on muuten Cliniquelta tullut uusi Moisture Base -meikkiivoide, jonka pitäisi olla erityisen kosteuttava. Minulle se ei sopinut, koska siinä on aika paljon hohtoa, ja CityBlockista tulee titaanidioksidin takia tarpeeksi hohtoa kasvoille.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #306 : 29.09.07 - klo:20:14 »

-hajusteetonta,

Oon selannut sivustoja "piä punasena" ja aina näistä kriteereistä joku tökkää >:(  Onko toi mahdoton yhtälö?

Kiitos Super Hot female:lle Cliniquen suosituksista...Se onkin tuttu sarja. tosin monissa heidän meikkivoiteissaan on kamomillaa ja kaipaisin myöskin vaihtelua.
Ootko testannut apteekkisarja Avenen meikkivoiteita? Käy ainakin pyytämässä näyte. Ne on suunnattu herkälle ja helposti ärtyvälle iholle, taitaa olla vielä joku säilöntäaineallergia vapaa tms... Itse ainakin sain ihoni rauhoittumaan tuolla. Näyte kestää monta viikkoa kun sen tyhjentää pikkupurkkiin ja sulkee tiiviisti. Saa hyvin testattua miten iho reagoi pidemmällä aikavälillä.

Edit. Piti vielä kysäistä itse josko jollain olisi suositella oikeasti keltapohjaista meikkivoidetta? Alkaa kyllästyttää ku aina on kasvot punaiset kun pikkupossulla... Tuo yllä mainitsemani avene ois muuten huippu, mutta pikkasen punakka sekin :-\
« Viimeksi muokattu: 29.09.07 - klo:20:17 kirjoittanut Lilly Missy »

minde

• Vieras
« Vastaus #307 : 01.10.07 - klo:11:00 »
Lilly Missy: MSCHICillä ainakin Aloe Vera meikkivoide keltaiselle pohjalle ainakin on todella keltainen. Itselleni jopa hieman liiankin, että sitä kannattaa ehkä harkita. Sivuilta löytyy tiedot ko. voiteista

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #308 : 06.10.07 - klo:09:46 »
Lilly Missy: MSCHICillä ainakin Aloe Vera meikkivoide keltaiselle pohjalle ainakin on todella keltainen. Itselleni jopa hieman liiankin, että sitä kannattaa ehkä harkita. Sivuilta löytyy tiedot ko. voiteista
Mä en nähnyt tota ollenkaan ??? Oiskohan voitu jo poistaa valikoimasta? Ei muissa sitten ollut hyvän näköistä sävyä saatavilla... Pitää varmaan mennä meikittä stockan beutyyn ja käskeä ladyt töihin.

minde

• Vieras
« Vastaus #309 : 06.10.07 - klo:12:24 »
Oho, ovat näköjään tosiaan poistuneet valikoimista uuden Lookin saapuessa. Uskon kuitenkin, että samaa sävyä saa myös muista kyseisen merkin meikkivoiteista.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #310 : 06.10.07 - klo:15:26 »
^Mikään ei ainakaan mun silmään näyttänyt hyvältä. Mutta kävin sit tänään heti beutyssä ja emotionissa molemmissa. Ei löydy ilmeisesti suomen markkinoilta mulle riittävän tummaa ja kellertävää sävyä, kiva... Sain nyt kotiin yhteensä viis pikku testeri purkkia eri meikkivoiteita, joista oikeastaan vaan kaksi(emotionista saadut) vaikuttaa suht lupaavilta, vaikkakin hieman vaaleilta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #311 : 08.10.07 - klo:18:41 »
Cliniquelta on tullut markkinoille tänä syksynä kuivaihoisille suunnattu  uutuus SuperMoist meikkivoide. Onko kokemuksia? Kuulostaa lupaavalta, kokeilin tätä kämmenselkään ja poskeen viime viikolla, ja tuntui melko kevyeltä. Voiteen koostumuksessa näkyi hilehippusia, joiden tarkoitusta vähän ihmettelin.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #312 : 10.10.07 - klo:15:59 »
Mä olen tykännyt tosi paljon Cliniquen superfitistä, mutta Suomesta ei saa ihan täysin sopivaa sävyä. Nyt olen alkanut sekottaa siihen pienen pisaran Lumenen matt touchin vaaleinta sävyä, oisko se nyt vanilja nimeltään, ja nyt toimii aivan loistavasti! Ihan mun sävy! Tarpeeksi vaalea ja selkeästi keltapohjanen. Jee!

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 11.10.07 - klo:10:01 »
Uusi meikkivoideihastus löytynyt, Dr. Hauschan Translucent Makeup. Ei kyllä ole järin peittävää, käytän saman sarjan peitepuikkoa silmien alla, nenällä ja poskipäillä koska pelkkä meikkivoide ei peitä tarpeeksi. Mutta pinta ja väri on tosi kaunis, ja yllättäen aika hyvin pysyykin iholla, vaikka nuo kasviöljypohjaiset usein on aika huonoja pysymään. Puuteria kyllä tarvii päälle. Sävyt on myös suht tummia, itselleni sopii se kaikkein vaalein ihan nappiin, mutta en olekaan mikään äärimmäisen kalpea, esim. Lumenen Hydra Dropsista käyttänyt sävyä 016 ja mineraalimeikeistä usein toiseksi vaaleimpia lämpimiä sävyjä. Harmi, ettei sävyvalikoima ole laajempi, voisi muuten olla monellle erityisesti kuivaihoiselle mainio tuttavuus. Mutta kyllä näytti tosiaan mineraalimeikkien jälki huonolta tuon jälkeen kokeillessa - Hauschka teki sellaisen luonnollisen hohteen mutta mineraalien hohde näyttää kuivalta jauholta jonka seassa on kiiltohileitä. Ja minä kun pidin pitkään mineraalien jälkeä tosi hyvänä, mutta ei kyllä Hauschkaan verrattuna näytä hyvältä ollenkaan  ::)

seijatuulia

• Vieras
« Vastaus #314 : 11.10.07 - klo:14:24 »
Colose-kosmetiikasta löytyy tosi kestäviä ja mukavan tuntuisia värivoiteita, joissa on 15 xaurinkosuoja. sävyjä on meille punakoille blondeille  ja suomalaisille tummille. Tämän löydön jälkeen en enää ole saanut maksaläiskiä, kesän jälkeen, eivätkä kasvoni ole palaneet auringossa.
Olin positiivisesti yllättynyt kun kokeilin.
Suosittelen.