Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269337 kertaa)

Poissa epe

• HAIRahtanut
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #315 : 11.10.07 - klo:15:02 »
Cliniquelta on tullut markkinoille tänä syksynä kuivaihoisille suunnattu  uutuus SuperMoist meikkivoide. Onko kokemuksia? Kuulostaa lupaavalta, kokeilin tätä kämmenselkään ja poskeen viime viikolla, ja tuntui melko kevyeltä. Voiteen koostumuksessa näkyi hilehippusia, joiden tarkoitusta vähän ihmettelin.

Ostin tuon eilen, ja tänään kokeilin sitten ekaa kertaa. Sen koostumus on aivan ihana, ihan kuin levittäisi vaan rasvaa naamaan. Lopputulos on tosi luonnollinen ja heleä ja iho tuntuu tosi pehmeältä :) pinta ei ole yhtään matta, vaan kaipaa kyllä puuteria päälle jos kiiltely yhtään haittaa. Pikkasen on kyllä kulunut päivän aikana pois, mutta mun mielestä ihan huipputuote! Ja nuo hileet ei näy minään "glitterinä" naamalla, pelkästään näyttää heleältä ja kauniilta. Ei tullut ollenkaan kimalteleva lopputulos vaikka laitoin päälle Diorin irtopuuteria, mikä on myös mielestäni vähän "hileinen".
« Viimeksi muokattu: 11.10.07 - klo:15:04 kirjoittanut epe »

Tigru

• Vieras
« Vastaus #316 : 11.10.07 - klo:16:23 »
^ Kuinka vaalea tuosta on vaalein sävy? Varmaan liian tumma ihan kalpeanaamalle...? Kuulostaisi kyllä muuten aivan unelmatuotteelta :)

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #317 : 11.10.07 - klo:16:46 »
Maiden, kuulostaa hyvältä! Millainen on ihotyyppisi?
Itse omaan pintakuivan sekaihon, eli varsinkin pesun jälkeen kiristävä iho ja siellä täällä kuivia länttejä, mutta poskilta kiiltelevä ja hiukan rasvainen. Olen miettinyt tuota Teint Idole Ultraa tai sitten Biothermin Source Aquaradiancea.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 11.10.07 - klo:19:41 »
^ Kuinka vaalea tuosta on vaalein sävy? Varmaan liian tumma ihan kalpeanaamalle...? Kuulostaisi kyllä muuten aivan unelmatuotteelta :)

Mä en oikeen osaa sanoa, koska en ole kunnon kalpeanaama. Mulla on kuitenkin nimenomaan se vaalein sävy, joten voi olla että se on lakananaamaisille liian tumma  :-\ kannattaa kuitenkin kokeilla sitä, sen verran mä ainakin siihen ihastuin!

Valentine

• Vieras
« Vastaus #319 : 12.10.07 - klo:00:00 »
Haussa olisi pintakuivalle, herkälle ja nuorelle iholle meikkivoide, eli ei saisi tukkia ihohuokosia pahasti, vaikka voisikin kosteuttaa ( ristiriita  :P).  Värin pitäisi olla todella vaalea, punerva / kylmä ja jos vielä mahdollista saman kaltainen koostumukseltaan kun Joe Blasco, tai vaahtomeikkivoide. Olen nimitäin monesti joutunut toteamaan ns. nestemäiset meikkivoiteet kuivattaviksi. Liekö sattumaa...  ::)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #320 : 17.10.07 - klo:00:19 »
Clarins Colour Tint -meikkivoidetta. Sävy on 01 eli vaalein. ------ Lopputulos on tosi luonnollinen, eli jos kaipaa peittokykyä yhtään enempää niin tämä on väärä valinta.

Katselin tuota samaa kaupassa tänään. Kädelle vaan kokeilin, joten onko siinä peittoa yhtään? Mulla on näppyjä, mutta suurin ongelma lienee naaman punoitus.
Veni, vidi, Visa.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 17.10.07 - klo:08:05 »
Colou Tint peittää tosiaan hieman enemmän kuin Hydra Drops, mutta punoitusta sillä ei mielestäni saa peitettyä. Itse käytän ko. meikkivoidetta kesäisin, koska syksyn viimassa nassu tuppaa punoittamaan enemmän. Ihanan luonnollisen lopputuloksen sillä kyllä saa!

Menin eilen investoimaan Diorin uuden Diorskin Forever meikkivoiteen. Kokeilin vaaleinta sävyä vain kädelle ja se ainakin nopeasti testattuna vaikutti neutraalimman sävyiseltä kuin Diorskin Fluiden vaalein sävy.

omppu

• Vieras
« Vastaus #322 : 21.10.07 - klo:21:57 »
Terve.

Yritin etsiä haulla tietoa, mutta en löytänyt - pahoittelen siis, jos aiheesta onkin jo olemassa keskustelua jossain. olisin siis kiinnostunut kuulemaan, mitä vaihtoehtoja on tarjolla, jos etsii silikonitonta meikkivoidetta. Mineraalimeikit toki tiedän ja olen kokeillut, enkä niistä ihan hirveästi tykkää. Mutta olisiko joissain sarjoissa ihan perinteinen voidemuotoinen meikki ilman silareita?

Yhdistin viestisi tähän ketjuun. T. Kikka
« Viimeksi muokattu: 21.10.07 - klo:22:02 kirjoittanut Kikka »

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #323 : 21.10.07 - klo:22:07 »
Olisin siis kiinnostunut kuulemaan, mitä vaihtoehtoja on tarjolla, jos etsii silikonitonta meikkivoidetta. Mineraalimeikit toki tiedän ja olen kokeillut, enkä niistä ihan hirveästi tykkää. Mutta olisiko joissain sarjoissa ihan perinteinen voidemuotoinen meikki ilman silareita?

Ainakin Dr. Hauschkalta, Santelta ja ilmeisesti myös Dr. Baumannilta löytyy perinteisiä nestemäisiä meikkivoiteita, jotka eivät sisällä silikonia. Beautycenter-europelta löytyy monia muitakin luonnonkosmetiikan silikonittomia meikkivoiteita. Joistakin tuotteista löytyy sivuilla INCI:t.

Edit: typo korjattu ja asiaa lisätty.
« Viimeksi muokattu: 22.10.07 - klo:11:35 kirjoittanut ellen »

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #324 : 21.10.07 - klo:22:15 »
Samaten Laveralta. Laadusta en osaa sanoa muuta, kuin että eräs ystäväni kehui kovasti Laveran meikkipohjasta saamaansa näytettä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

omppu

• Vieras
« Vastaus #325 : 23.10.07 - klo:14:31 »
Kiitoksia vinkeistä. Hain eilen Sokokselta näytteen Hauschkan meikkivoiteesta. Samalla jäi käteen näyte Cliniquen Superfitistä, ja se tuntuu nyt melko hyvältä muttei tietysti valitettavasti ole silikonitonta nähnytkään. Ottaako riskin vai ei...  :)
Hauschka on kyllä siis vielä testaamatta, huomenna ajattelin kokeilla sen.

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #326 : 23.10.07 - klo:14:55 »
Mä tykkään tosi paljon tosta superfitistä. Mulla on sekaiho, aika lailla on taipuvainen kiiltelyyn ja monet meikkivoiteet luistaa pois alta aikayksikön, mutta superfit pysyy. Silti se on kuitenkin aika ohutta ja kevyttä eikä mitään kamalaa tahnaa. Tarpeeksi vaaleaa sävyä en tietenkään ole Suomesta löytänyt, eli pikkusen pitää vaalentaa toisella meikkivoiteella, mutta silti toimii loistavasti mulla.

Onko kukaan testaillut Estee Lauderin Double Wearia, MUA:ssa ainakin on saanut hirveän hyviä arvioita ja vähän kiinnostaisi testata. Tietääkö kukaan esim. verrattuna Lancomen Teint idole ultraan, että onko samantyyppistä kamaa..?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 23.10.07 - klo:19:13 »
On samantyyppistä kuin Superfit tai Teint Idole Ultra mutta DWn vaalein sävy ei ole yhtään vaaleampi kuin Superfitinkään, joudut sitäkin varmaan vaalentamaan.
Ootko tota Teint Idole Ultraa kokeillut, siitä löytyy vaalein sävy noista kolmesta vaihtoehdosta (010)? Clarinsin mattameikkivoide on kanssa tosi hyvä ja siitä löytyy jopa tosi vaalea (01). Kannattaa katsastaa...
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #328 : 23.10.07 - klo:19:49 »
Mä suosittelen kaikille lämpimästi sothysin oxyliance meikkivoidetta. Perle sävy on kaikista vaalein ja mulle( joka luulin olevani maidon valkea) sopii täydellisesti 2 sävy champagne. Hintahan tuossa on huima, mutta kestää kauan. Ja nämä vaaleimmat sävyt ei oo yhtään punertavia.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 23.10.07 - klo:19:52 »
Suosittelen kaikilla kalpeanaamoilla lämpimästi Diorin uutta Diorskin Forever meikkivoidetta. Vaalein sävy peittää sopivasti, mutta näyttää silti luonnolliselta. Olisikohan täydellisen meikkivoiteen metsästys nyt loppunut?  :)