Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269305 kertaa)

.mansikka.

• Vieras
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #330 : 23.10.07 - klo:21:47 »
Kestääkö nuo merkki-meikkivoiteet teillä pitempään kuin ihan perus markettimeikkivoiteet? Lähinnä nyt niiltä kysyn ketkä käyttävät päivittäin meikkivoidetta. Osaisko joku suositella jotain 20-35 euron meikkivoidetta mikä oikeasti olisi peittävä ja löytyisi vaaleita sävyjä?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #331 : 23.10.07 - klo:22:58 »
Mä suosittelen kaikille lämpimästi sothysin oxyliance meikkivoidetta. Perle sävy on kaikista vaalein ja mulle( joka luulin olevani maidon valkea) sopii täydellisesti 2 sävy champagne. Hintahan tuossa on huima, mutta kestää kauan. Ja nämä vaaleimmat sävyt ei oo yhtään punertavia.

Minulla on tuosta tuota ykköstä ja sävy on kyllä hyvä. Muutenkin tykkään tuosta tuotteesta, tosin yllättävän paljon hajusteita.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa poni

• Haiven
  • *
« Vastaus #332 : 24.10.07 - klo:12:00 »
On samantyyppistä kuin Superfit tai Teint Idole Ultra mutta DWn vaalein sävy ei ole yhtään vaaleampi kuin Superfitinkään, joudut sitäkin varmaan vaalentamaan.
Ootko tota Teint Idole Ultraa kokeillut, siitä löytyy vaalein sävy noista kolmesta vaihtoehdosta (010)? Clarinsin mattameikkivoide on kanssa tosi hyvä ja siitä löytyy jopa tosi vaalea (01). Kannattaa katsastaa...

Okei, kiitoksia paljon SuperHotFemale! Täytyykin sitten käydä tsekkaamassa Teint Idole ja Clarins, olishan se ihanaa jos pärjäis yhdellä meikkivoiteella, eikä aina tarttis olla sotkemassa..

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #333 : 24.10.07 - klo:12:33 »
^^^.mansikka.: Kyllä mun mielestä noi kalliimmat meikkivoiteet on vaan parempia. Clarinsin meikkivoiteet on n. 30-36€ ja niistä, ainakin useimmista, löytyy hyvin vaaleita sävyjä. Mattameikkivoide (en nyt muista virallista nimeä) on hyvä normaalista rasvoittuvalle iholle, pintakuivalle/kuivalle True Comfort Foundation on parempi. Molemmat on melko peittäviä ja hyvin pysyviä. Noista löytyy myös tosi vaaleat sävyt, jos olet ihan maidonvalkoinen (kuten minä). :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #334 : 24.10.07 - klo:13:23 »
^^^.mansikka.: Kyllä mun mielestä noi kalliimmat meikkivoiteet on vaan parempia. Clarinsin meikkivoiteet on n. 30-36€ ja niistä, ainakin useimmista, löytyy hyvin vaaleita sävyjä. Mattameikkivoide (en nyt muista virallista nimeä) on hyvä normaalista rasvoittuvalle iholle, pintakuivalle/kuivalle True Comfort Foundation on parempi. Molemmat on melko peittäviä ja hyvin pysyviä. Noista löytyy myös tosi vaaleat sävyt, jos olet ihan maidonvalkoinen (kuten minä). :)

Kiitos! Kuulostaa ihan hyvälle! Pitänee tässä joskus käydä katsomassa noita kaupassa. Tekisi kerrankin mieli satsata näihin meikkivoiteisiin enemmän..

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 24.10.07 - klo:13:41 »
^ Ainakin toi Ture mat- mattameikkivoide on surkea omalle sekaiholleni. Kiiltää jo tunnin päästä, eikä voiteesta ole nenän seudulla tietoakaan. Lisäksi pitää olla supernopea levittäjä, jotta sen saa kasvoille tasaisesti. Lähtee ikävästi liukumaan kasvoilta pois, jos ei kerralla saa yhtä kohtaa tehtyä kunnolla.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 24.10.07 - klo:13:47 »
^ Mulla toimii kyllä hyvin, kesäkuumallakin kasvot pysyi hyvin mattasena enkä levityksessäkään huomannut mitään ihmeellistä. Nää on näitä juttuja et kaikki ei toimi samanlailla kaikilla ilmeisesti...

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #337 : 30.10.07 - klo:10:17 »
DiorSkin Forever -meikkivoideuutuus testattu muutamaan kertaan. Vaalein sävy on jopa ehkä minulle aavistuksen turhan kalpea eli sävyskaalaa löytyy. Vaikka silikoni on inci-listassa toisena niin voide ei tunnu yhtään silikoniselta eli ei levity helposti sormilla vaan mielestäni vaatii sienen tai siveltimen.

Myyjä sanoi että voide on testattu tropiikin helteessä ja jossain antartiksella ja se pysyy yhtä hyvin kummassakin olosuhteessa. No siltä se kyllä tuntuikin eli voide jämähti napakasti ihoon eikä kasvot kyllä kiiltäneet vähääkään koko päivänä. Samasta syystä en suosittele tätä kuivaihoisille koska kosteuttava tämä ei ole nimeksikään. Kaunista jälkeä tällä saa mutta ostoslistalle tämä ei pääse tuon kuivattavuuden vuoksi eikä myöskään aurinkosuojan joka on tuotteessa 25 kun en sellaisella mitään tee Suomessa ja se vaan turhaan rasittaa ihoa.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 30.10.07 - klo:14:42 »
Tuossa Foreverissä on muuten ihan ns. mekaaninen aurinkosuoja eli se ei imeydy ihoon, ei siis rasita ihoa millään tavalla. :)
Vaaleita sävyjä tuosta löytyy tosiaan älyttömän hyvin. Itse kyllä sain levittymään sorminkin ihan hyvin mutta nämä on tietysti näitä tottumis- yms. kysymyksiä.
Ei tosiaan kuivaihoiselle se paras vaihtoehto, mielummin normaali-seka-rasvaiselle iholle. Mutta pysyy ja peittää loistavasti!

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 30.10.07 - klo:18:38 »
^Kiva kuulla kommentteja Foreverista mun eduksi. Naama pukkaa öljyä aika hanakasti etenkin silloin kun hikoilen, eikä tähän ongelmaan ole auttanut yksikään meikkivoide. Pistän tän muistiin ja kokeilen jossain vaiheessa, nyt on jo pari muuta käytössä ja mielessä vielä kokeilla MF:n Lasting Performancea ja bongasinpa Goshiltakin todella vaalean sävyn. Testailen viimeksi mainittua vielä ja vertaan muihin mulle sopivan vaaleisiin voiteisiin.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #340 : 31.10.07 - klo:14:40 »
^ Sama aurinkosuoja-aine siinä näytti olevan kuin muissakin vastaavissa tuotteissa. Tuo väittämä menee minun korvissani samaan kategoriaan kuin se myyjän juttu siitä että voide muodostaa älyverkon kasvoille ja täten se kosteuttaa kuivia kohtia ja kuivattaa rasvoittuvia.... yeah right  ;) ehdottomasti kokeilemisen arvoinen tuote joka tapauksessa
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 31.10.07 - klo:15:30 »
Kun noita auringonsuoja-aineita on kahdenlaisia, kemiallisia (jotka imeytyvät ihoon) ja mekaanisia (jotka katkaisevat säteilyn ihon pinnalle) niin ainakin Dior käyttää meikkivoiteissaan mekaanisia. (Luulisin kyllä että monet muutkin.)
Aurinkovoiteissahan käytetään yleensä molempia paremman suojan takia, lasten ja herkkäihoisten aurinkovoiteissa ainoastaan mekaanisia filttereitä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 31.10.07 - klo:20:11 »
...Mekaanisia (jotka katkaisevat säteilyn ihon pinnalle) niin ainakin Dior käyttää meikkivoiteissaan mekaanisia.

Mekaaninen filtteri ei katkaise säteilyä, vaan heijastaa säteilyn ihon pinnasta pois. :) Mekaanisia filttereitä ovat mm. sinkki ja titaanioksidit.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 31.10.07 - klo:23:18 »
^Niin siis juuri tätä tarkoitin, anteeksi epäselvä ilmaisuni.  :)
Tarkistin vielä tänään, tuossa Diorskin Foreverissä käytetty aurinkosuoja on juuri titaanidioksidi.
(Jotenkin tuntuisi muutenkin oudolta että meikkivoiteessa ylipäänsä käytettäisiin kemiallisia aurinkosuojia, eihän meikkivoide juurikaan imeydy ihoon, tuleehan siihen kuitenkin päivävoide alle.)

Lizine

• Vieras
« Vastaus #344 : 06.11.07 - klo:00:42 »
Kohta alkaisi olla taas edessä meikkivoiteen metsästys kun tuo kesäsävy on auttamatta liian tumma ja talveksi tarvitsisin jotain peittävämpää mallia. Ensinäkin ihmettelen kovasti, miksei täällä kosmetiikkapuolella ole tuollaista HG-ketjua johon käyttäjät voisivat listata parhaat kosmetiikkatuotteet  ??? tai ainakaan sellasta en löytäny äkkiseltään.
Katselin kaiholla strawberrynetistä chanelin, kanebon jne meikkivoiteita mutta ei todellakaan raaskisi tilailla noin vaan, kokemuksia olisi kiva kuulla :D

eli asiaan: Mikä on ollut paras ja peittävin meikkivoide jota olette kokeilleet, hintaluokalla ei väliä jos oikeasti on hyvä