Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269331 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #345 : 06.11.07 - klo:15:09 »
^ On siellä se 7 luottokamaa-ketju ja hömpässä sitten on suosikkituotteesi-ketju. :)

Oma ehdoton suosikkini on mineraalimeikit Meow cosmeticsilta. Meikkivoiteita en enää käytä, ellei jossain tilanteessa vaadita meikiltä paljoa kestoa (vanhojen tanssit).

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #346 : 07.11.07 - klo:10:44 »
Etsiskelin talveksi vähän peittävämpää ja ei-hileitä sisältävää meikkivoidetta ja sain näytteen Biothermin Sense Aquaradiance -meikkivoiteesta joka on normaalille ja sekaiholle.

Näyte riitti viikoksi eikä aiheuttanut yllätyksekseni yhtään finnejä silikonista huolimatta vaikka sitä pelkäsin. Iho näyttää sen sijaan jopa entistä rauhoittuneemmalta ja paremmalta tämän viikon aikana. Tekee todella kauniin hohtavan pinnan ilman hileitä, ei silti kiillä eikä myöskään kuivata ihoa vähääkään. Peittävyys on täydellinen, välillä tämä riittää silmänalusillekin peiteaineeksi pelkästäänkin jos ei ole panda-päivä.

Minulla on vaalein sävy mutta en usko että tämä on silti riittävän vaalea ihan vaaleaihoisimmille. Nappiostos  :-*
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa adrian79

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #347 : 07.11.07 - klo:15:30 »
Etsiskelin talveksi vähän peittävämpää ja ei-hileitä sisältävää meikkivoidetta ja sain näytteen Biothermin Sense Aquaradiance -meikkivoiteesta joka on normaalille ja sekaiholle.

Näyte riitti viikoksi eikä aiheuttanut yllätyksekseni yhtään finnejä silikonista huolimatta vaikka sitä pelkäsin. Iho näyttää sen sijaan jopa entistä rauhoittuneemmalta ja paremmalta tämän viikon aikana. Tekee todella kauniin hohtavan pinnan ilman hileitä, ei silti kiillä eikä myöskään kuivata ihoa vähääkään. Peittävyys on täydellinen, välillä tämä riittää silmänalusillekin peiteaineeksi pelkästäänkin jos ei ole panda-päivä.

Minulla on vaalein sävy mutta en usko että tämä on silti riittävän vaalea ihan vaaleaihoisimmille. Nappiostos  :-*

Mä sain kans näytteen Aquaradiance:sta ja ihastuin siihen heti. Oli sit pakko mennä ostamaan kokonainen pullo. Tuote on vielä kätevästi pumppupullossa, joten helppo annostella tarvittava määrä  :)

Meikkivoide levittyy hyvin ja peittää kivasti, tekemättä kuitenkaan sellasta elotonta "maskia". Mä ainakin tykkää! Jopa kampaajalla käydessäni kehuttiin, että onpa sulla täydellisen näköinen meikkivoide  :) Suosittelen kokeileen!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 07.11.07 - klo:16:52 »
Mä sain kans näytteen Aquaradiance:sta ja ihastuin siihen heti.

Osaako kukaan verrata tuota Helena Rubinsteinin Color Cloneen?

Lainauksia lyhennetty. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:18:10 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #349 : 08.11.07 - klo:13:40 »
^ Sen mitä muistan niin Color Clone oli ohuempi koostumukseltaan eikä peittänyt ihan yhtä paljon. Mielestäni se ei myöskään ollut yhtä kosteuttava kuin Biothermin voide.

Pidin Color Clonesta tosi paljon koska sillä sai ihanan kuulaan pinnan mutta valitettavasti iho ei tykännyt yhtä paljon :-\

On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Lizine

• Vieras
« Vastaus #350 : 08.11.07 - klo:18:10 »
sokoksella olisi nyt tarjouksessa blascon meikkivoide 38e.. Kallishan tuo on vieläkin mutta tekisi mieli ostaa koska niin kauan olen tuota himotellut.. Pelottaa vaan että jos iho kuivuu talvella niin miltähän tuo sitten siinä näyttää.. Ja minkä verran tukkii huokosia.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 08.11.07 - klo:18:16 »
^ Kyllä uskoisin, että tukkii aika reippaasti.. Ties mitä vahoja sisältää.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #352 : 08.11.07 - klo:18:44 »
^^ Yksilöllistähän se ihon tukkeutuminen tietenkin on, mutta mulla Blasco ainakin tukki ihon aivan kammottavan näköiseksi. Oman kokemukseni perusteella en ainakaan suosittelisi.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #353 : 08.11.07 - klo:19:55 »
Osaisiko joku suositella jotain peittävää meikkivoidetta? Käytössä tällä hetkellä Lorkun True match ja Diorin Pure Light, mutta nuohan ei toisiaan ole mitään kovin peittäviä. Mitään ihan pakkelia en mielellään haluaisi (blascoa tms.). Oisko kellään mitään ideoita??

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 08.11.07 - klo:20:27 »
^ Lorealin Infallible? Minusta se on vähän liiankin peittävää, mutta tarpeen mukaan voi miksata kosteusvoiteeseen/hohtovoiteeseen.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 08.11.07 - klo:20:33 »
Millä selektiivisellä sarjalla olisi peittävä meikkivoide, eli saisi couperosan piiloon? Sävy saisi muistuttaa Diorin Ivorya (100).

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 08.11.07 - klo:20:38 »
^Oletko Jonsu kokeillut Diorin Diroskin Icône meikkivoidetta? Se on koostumukseltaan creme-to-powder eli normaalia meikkivoidetta peittävämpi. Mun makuun jopa hieman liian peittävä, mutta talvikäytössä ja oman couperosaihon peittoon toimii todella hyvin. Eikä ole ainakaan mulla tukkinut ihohuokosia. Siinä on olemassa sävy 010 Ivory, joka varmaan olis sitten sulle sopiva.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Lizine

• Vieras
« Vastaus #357 : 08.11.07 - klo:23:56 »
siis muuttuuko tuo diorin meikkivoide iholla puuterimaiseksi  ??? kiinnostaisi muuten mutta yleensä tuollaiset meikkivoiteet näyttää todella kammottavilta kuivalla iholla  :-\  (esim lorealin cashmere perfet)

mitähän sitä sitten tekisi..Punanenä pitäisi saada peittoon ja mietityttää saako sitä millään muulla kuin blascolla. Muutama minuutti siitä kun astun ovesta ulos on tuo klyyvari meinaan aivan kirkkaan punanen, eikä nykynen Lancomen teint idole ultra sitä onnistu peittämään :(
« Viimeksi muokattu: 11.11.07 - klo:18:08 kirjoittanut Lizine »

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 09.11.07 - klo:06:24 »
^Oletko Jonsu kokeillut Diorin Diroskin Icône meikkivoidetta?  Siinä on olemassa sävy 010 Ivory, joka varmaan olis sitten sulle sopiva.

Mulle tuo vaalein sävy on liian tumma ( käytän muuten 100-sävyä ) paitsi tietenkin se "väritön" versio. Muuten tää olis mun lemppari, mutta minkäs teet kun on liian tummaa niin sitten on. Että jos sulla Jonsu tuo 100 on just täydellinen, niin epäilen, että ei ole sullekkaan ihan hyvä. Käy pyytämässä näyte jostain  :)
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa kesäheinä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #359 : 09.11.07 - klo:09:32 »
Olen muutaman päivän kokeillut Diorin Forever meikkivoidetta ja olen tosi tyytyväinen. voide sulautuu iholle ja tuo sille hieman puuterimaisen pinnan (puuteria olen käyttänyt T-alueella, mutta poskille on riittänyt tosi kevyt sipaisu).