Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269316 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #360 : 11.11.07 - klo:13:44 »
Mulla on meikkivoiteena Helena Rubinsteinin Color Clone sävy 13 Shell. Tykkään tuosta, mutta toivoisin saavani kasvoille hieman lisää väriä. Siis tuntuu siltä, että tuo on ehkä ihan hitusen liian vaalea mulle. Toivoisin saavani kasvoille hitusen (!) ruskettuneen ihon sävyä. Itseruskettavia en siis halua käyttää. Millä aineella tuo sävyn muokkaaminen voisi onnistua, tummemmalla meikkivoiteella jota sekoitan tuon nykyisen kanssa vai millä? Mitään hohdetta en kaipaa.HR:llä olisi tälläinen tuote: Golden Beauty Sun Illumination Fresh Summer Tinted Gel-Cream, mutta tuo taitaa olla hohdemainen?

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 12.11.07 - klo:09:50 »
siis muuttuuko tuo diorin meikkivoide iholla puuterimaiseksi  ??? kiinnostaisi muuten mutta yleensä tuollaiset meikkivoiteet näyttää todella kammottavilta kuivalla iholla  :-\  (esim lorealin cashmere perfet)

Joo, kyllä muuttuu puuterimaiseksi iholla. Mun pintakuivaa ihoa tää ei ainakaan ole kuivattanut (tosin sekoitan tätä usein hohdetuotteisiin, joten koostumuskin on ohuempi), joten jos saat vaikka Lizine jostain näytteen käsiisi, niin kannattaa ainakin kokeilla. Peittoa siis löytyy mielestäni todella hyvin.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 12.11.07 - klo:14:10 »
Mulla on meikkivoiteena Helena Rubinsteinin Color Clone sävy 13 Shell. Tykkään tuosta, mutta toivoisin saavani kasvoille hieman lisää väriä. Siis tuntuu siltä, että tuo on ehkä ihan hitusen liian vaalea mulle. Toivoisin saavani kasvoille hitusen (!) ruskettuneen ihon sävyä. Itseruskettavia en siis halua käyttää. Millä aineella tuo sävyn muokkaaminen voisi onnistua, tummemmalla meikkivoiteella jota sekoitan tuon nykyisen kanssa vai millä? Mitään hohdetta en kaipaa.HR:llä olisi tälläinen tuote: Golden Beauty Sun Illumination Fresh Summer Tinted Gel-Cream, mutta tuo taitaa olla hohdemainen?

Jos sulla on tummempaa meikkivoidetta niin sekoita siihen mutta jos tarkoituksesi oli ostaa sellainen niin mikset ostaisi suoraan tummempaa sävyä tuosta Color Clonesta. Jos se menee liian tummaksi niin suosittelen mattaa aurinkopuuteria tuon nykyisen meikkivoiteen päälle. Tuo mainitsemasi HR:n tuote sisältää hohdetta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #363 : 28.11.07 - klo:20:35 »
Toivottavasti nyt loppui meikkivoiteen metsästys.. Ostin juuri Diorin Foreverin ja pitihän sitä heti testata poskelle. Tuntuu ja näyttää aivan mahtavalta! Joku MUAssa kuvaili tulosta photoshopatun näköiseksi ja voin yhtyä tuohon. Suosittelen katsastamaan, jos haussa on suht peittävä, mutta kuulaan tuloksen antava meikkivoide.

Ja kerrotaan nyt vielä lisätietona, että toivon meikiltä huomaamatonta peittävyyttä. En tykkää nuista "creme to powder" tyylisistä sillä ne näyttää kamalilta pintakuivalla iholla lisäksi meikkivoide ei saa olla jähmeää töhnää, joka jää sentin kerrokseksi naamalle huonon levittyvyytensä vuoksi.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 28.11.07 - klo:20:50 »
^ Onko tuo Diorin Forever kovin silikoninen?

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #365 : 28.11.07 - klo:21:25 »
Oon aika huono inci tulkitsija, mutta tunnistan incistä toisena olevan cyclopentasiloxanen ja myös dimethicone löytyy melko alkupäästä.

Muoks. Löytyy nyt meikkivoiteiden inci ketjusta
« Viimeksi muokattu: 28.11.07 - klo:21:40 kirjoittanut Lavendar »

Poissa Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #366 : 29.11.07 - klo:11:10 »
Alkoi kovasti kiinnostaa tuo Diorin Forever. Olen aina vaan käyttänyt marketmeikkivoiteita, mutta täydellistä ei ole löytynyt. Ehkä pitäisi panostaa johonkin laadukkaampaan. Lähinnä nyt kiinnostaisi, että millainen sävyvalikoima tuossa Foreverissä on ? Onko vaaleahkoihoisen helppo löytää oikea sävy ? Mitään punaiseen taittuvaa en halua. Lorealin infallileblesta sopiva sävy on ollut 120 vanilla.

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #367 : 29.11.07 - klo:12:56 »
^ Diorin meikkivoiteista löytyy kyllä keltapohjaisia sävyjä. Itse oon myös vaaleaihoinen,mutta sävy 010 tuntui ehkä hiukan liiankin vaalealta, joten otin 020, joka on selkeästi keltapohjainen. Infallibleen en valitettavasti osaa sävyjä verrata, kun mulla ei oo siitä kokemuksia.

Itsekin olen vasta alkutaipaleella näihin selektiivisiin merkkeihin tutustumisessa, mutta suosittelen Maireannea menemään rohkeasti myyjien juttusille ja kyselemään lisätietoja.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #368 : 29.11.07 - klo:17:02 »
Ostin nyt Revlonin Colorstayn.
Tänään olen testaillut ensimmäistä päivää ja hyvänä pidän, vaikka en laittanut paksua kerrosta. :)
Esim. Lumenen mineraalimeikkivoidetta piti laittaa älyttömästi ja kaikki "tippui" pois.
Revlonissa on kätevä purkki, tuntuu riittoisalta ja levittyy hyvin.
Takana on kuntosalitreeni ja olen joutunut lisäämään vain vähän puuteria päälle.
I wake up, it's a bad dream,

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #369 : 01.12.07 - klo:21:26 »
Onko kenelläkään kokemuksia Joe blascon meikkivoiteista? Onko tarpeeksi vaaleita sävyjä? Kauanko se purkki kestää?

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #370 : 01.12.07 - klo:22:09 »
Blasco sopii mun mielestä hyvin huonoihoisille ja esiintyjille tms. Se on runsaspigmenttinen ja peittää ihon virheet todella hyvin. Kasvoille tarvitsee levittää vain ihan pieni määrä, muuten menee pakkeliseksi. Nappi on aika pieni, mutta kestää piiitkään, ehkä 1-3 v käyttäjästä riippuen. Mun vaalealle iholle sävy special lite olive 1 on sopiva, vaaleampikin käsittääkseni löytyy. Peittää siis hyvin, kovin luonnollinen lopputulos ei kyllä ole. Stockalla ainakin myyjä katsoo sopivan sävyn ja neuvoo levittämisessä. Hinta n. 50 e, mutta tarjouksessa usein 40.
Feel the burn.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #371 : 01.12.07 - klo:22:23 »
Koulussa ollaan käytetty Blascoa. Käytettiin sitä oikea määrä (eli tosi vähän) ja tuputeltiin kasvoille, mutta silti ei peittänyt punaisuutta. Siltikään tulos ei ole kovin luonnollinen. Alabaster taitaa olla vaalein sävy ja mulle on kyllä liian tumma. Mineraalimeikit peittää ohuemmalla kerroksella huomattavasti paremmin! :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 02.12.07 - klo:11:23 »
En ole mikään Blascon ylistäjä, mielestäni sillä ei saa luonnollista tulosta ja tosiaan punaisuuden peittoon tarvitsee oman tuotteensa lisäksi. Iho tuntuu myös kurjan hengittämättömältä siellä alla. Äitini, jolla on melkoiset aknearvet (ei siis punaisuutta, mutta rosoinen iho) on käyttänyt tätä monta vuotta ja hänelle se sopii. Nappi on kokonsa ja riittoisuutensa puolesta kyllä oiva. Minulla on Special Lite Olive 1, joka menettelee kesällä, mutta on näin talvella turhan tummaa. Alabaster on vaaleampi, mutta sekään ei ole blanco-sävy.

Suhtaudun enemmän kuin vähän skeptisesti Stockan myyjien taitoon valita oikeaa sävyä. Minulle kaupattiin väkisin Natural Beige 1, myyjä väitti sen olevan vaalein. Kiva. Tumma ja aivan liian punainen, sinne meni 40 e ja risat tuuleen. Lahjoitin äidilleni ja tilasin toisen sävyn netistä.

Blascon kanssaa kannattaa olla varovainen, huhuja kuulee nuorista, jotka ovat saaneet ihonsa pysyvästi huonoon kuntoon pakkeloidessaan sen päivästä toiseen umpeen. Tuohan on oikeastaan kuvausmeikki ja teini-iho hyvin harvoin mitään valtaisaa peittoa tarvitsee.

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 02.12.07 - klo:11:37 »
^ Mielipideasioitahan nämä ovat, mutta mun mielestä on nätimpää, jos on vähän kevyempi peitto, vaikka ihon virheet näkyisivätkin, kuin pakkeli, joka peittää virheet. Itselläni on myös aknearpinen iho (siis juuri noita kuoppia), mutta ei tulisi mieleenkään kitata niitä umpeen vaan käytän ihan reilusti kevyttä meikkivoidetta ja puuteria. En siis minäkään ihan arkipäivämeikiksi Blascoa suosittelisi.
1bFi

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 02.12.07 - klo:12:02 »
^Olen ihan samaa mieltä, ilmaisin tuossa itseäni varmaan vähän huonosti. Tuote siis sopii äidilleni, mutta ei pelkästään sen takia, että hänellä on kuoppainen iho. Juuri hänellä se vain tuntuu tasoittavan ja näyttävän hyvältä. Tietysti kyseessä on jo viidenkympin ohittanut ihminen, jonka iho ja sen vaatimukset ovat erilaiset kuin nuoremmilla.

Yleisesti ottaen on paljon nätimpää korostaa hyviä puolia ja tasoittaa meikkipohjalla ihon sävyä ja tuoda sille kuulautta, paksu möhnä vain kiinnittää huomion siihen, mitä yritetään peittää.