Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269488 kertaa)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #375 : 02.12.07 - klo:12:50 »
^Samaa mieltä. Mulla on alle parikymppinen kaveri, joka vetelee tota naamaansa kunnon kerroksen päivittäin. Mikäs siinä muuten, mutta tytöllä on oikein hyvä iho, ei virheen virhettä! ::) Jotain kertoo se, että se laittaa sitä niin paljon, ettei uo kestä kuin muutaman kuukauden. Ja aina se jaksaa tota suositella mullekin, vaikka mulla on myös virheetön iho. Ei kiitos.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 02.12.07 - klo:13:09 »
Blasco on maailman hirveintä ainetta! Ei sovi rasvaiselle iholle ollenkaan, tuntuu vaan liukuvan siinä päällä, ei asetu paikoilleen ja hoida tehtäväänsä eli peitä.  Sitten kun iho vähän rasvoittuu, Blasco alkaa luistella iholla eikä kiiltoa tahdo saada edes puuterilla kuriin. Punaisuuden neutraloija toimii yksittäisillä näpyillä oikein hyvin, siitä olen tykännyt mutta käytän aniharvoin.
Hang out the chick habit

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #377 : 02.12.07 - klo:14:18 »
Blascohan pitää laittaa rasvaiselle iholle kostealla sienellä ja kuivalle iholle kuivalla sienellä. Mä kyllä tykkäsin aineesta, eikä näyttänyt pakkelilta ja punaisuudenkin peitti kasvoista hyvin. Ei pahaa sanaa, paitsi väärä väri. ;)
Veni, vidi, Visa.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 02.12.07 - klo:14:33 »
Jos Blascoa harkitsee punoittavan ihon vuoksi, niin kannattaa hankkia ennemmin samasta sarjasta punaisuuden neutralisoija. Sitä kostealla sienellä + päälle jokin vähemmän pakkelimainen meikkivoide (oma suosikkini on Diorskin Forever).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #379 : 02.12.07 - klo:15:18 »

Blascon kanssaa kannattaa olla varovainen, huhuja kuulee nuorista, jotka ovat saaneet ihonsa pysyvästi huonoon kuntoon pakkeloidessaan sen päivästä toiseen umpeen. Tuohan on oikeastaan kuvausmeikki ja teini-iho hyvin harvoin mitään valtaisaa peittoa tarvitsee.

Toisaalta, itse käytin Blascoa varmaankin yli 10 vuotta päivittäisessä käytössä, ja iho oli sinä aikana oikein hyvinvoiva. Millä tahansa pakkelilla saa varmasti ihon huonoon kuntoon, jos kasvoja ei iltaisin puhdisteta kunnolla ja iholle jää meikkijämiä kummittelemaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #380 : 02.12.07 - klo:16:22 »
Nyt kun ollut puhe Blascosta, niin löytyisikö mitään nestemäistä peittävää meikkivoidetta? Mieluiten selektiivistä  ja vaaleaa. Lähes kaikki kokeilemani ovat olleet vain puolipeittäviä. Tietysti voi laittaa puolipeittävää alle ja pahimpien kohtien päälle peiteainetta, mutta kysyn silti jo ihan uteliaisuudesta.
Feel the burn.

cinzie

• Vieras
« Vastaus #381 : 03.12.07 - klo:21:24 »
Suosittelenpa tosiaan minäkin Diorin Forever meikkivoidetta! Sain tuon tuliaiseksi, ja vaikka mineraalimeikkejä pääasiassa käytänkin niin täytyy sanoa että aivan loistava meikkivoide. Vaalein sävy juuri sopivan vaalea ja todella pysyy naamalla (mitä mineraalit eivät mulla aina tee). Tänään raahauduin räntäsateessa kotiin ja meikki on vieläkin ihan hehkeän näköinen.  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 03.12.07 - klo:21:45 »
Diorskin Foreveria on kehuskeltu täällä niin paljon, että alkaa tosissaan kiinnostaa. Osaisiko kukaan verrata sen sävyjä ja peittokykyä esim. L'Orealin Infalliblen Porcelainiin, MF Lasting Performancen Fairiin tms. väriin, joka on vaalea, mutta ei missään tapauksessa kellertävä ja em. merkkien peittokykyyn?

Äitini on lähdössä huomenna laivalle ja hän voisi tuoda sen tuliaisksi, mutta kireän aikataulun vuoksi valinta täytyy tehdä sokkona, testailemaan en ehdi. Jos sitä nyt sieltä edes saa.
« Viimeksi muokattu: 03.12.07 - klo:21:52 kirjoittanut Triina »

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 04.12.07 - klo:08:39 »
^ Diorskin Forever peittää mielestäni hyvin, mutta lopputulos on paljon luonnollisempi kuin Infalliblella ja MF:lla. Vaalein sävy ei ole mikään kovin keltainen, mutta keltapohjainen jokatapauksessa.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #384 : 04.12.07 - klo:12:00 »
Itseänikin hirveästi kiinnostaisi tuo Diorin forever. Miten se eroaa esim fluidesta?

Edit. taidankin ostaa Diorin Eclat Satinin, voi olla turhan tuhti tuo forever. No mutta lähdetään testailemaan...
« Viimeksi muokattu: 04.12.07 - klo:13:11 kirjoittanut wendy »
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 04.12.07 - klo:12:21 »
^Peittävämpi ja pysyvämpi kuin Fluide, enemmän värivalikoimaa vaaleissa sävyissä.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #386 : 07.12.07 - klo:01:37 »
Joo taidan sen Blascon unohtaa ihan täysin.. Paljonko tuo Diorin Forever maksaa ja kauanko pullo kestää päivittäisessä käytössä? Onko tosiaan peittävä? Tähän asti olen tykännyt MF:n Lasting performancesta, mutta ajattelin vaihteeksi kokeilla jotain kalliimpaa kun vanhat meikkivoiteet loppuu  ;D

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 07.12.07 - klo:11:02 »
Diorskin Forever maksaa n. 45€. Paha sanoa kauanko pullo kestää päivittäisessä käytössä koska kyseessä on niinkin uusi tuote enkä käytä samaa meikkivoidetta päivittäin mutta hyvin pieni määrä sitä riittää eli sanoisin että riittoisimmasta päästä nestemäisistä meikkivoiteista.
On tosiaan peittävä ja pysyvä, pysyy räntäsateessakin hyvännäköisenä.
Itse olen aivan hurahtanut tähän, ehdottomasti mun lempparimeikkivoide tällä hetkellä!  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #388 : 08.12.07 - klo:19:06 »
Piti sitten mennä ostamaan tuo Diorskin Forever, kun sitä on niin paljon hehkutettu. Eikä suotta! Näyttää luonnolliselta ja peittää hyvin, ja ennen kaikkea kestää hyvän näköisenä todella pitkään. Testattu tänään neljän tunnin hikisellä shoppailukierroksella räntäsateessa.  :D Vaalein sävykin on juuri passeli meikäläiselle, hitusen tummempi ja kellertävämpi kuin Max Factorin Lasting Performancen vaalein, joka oli aiempi suosikkini. 45 euron hinta tietysti kirpaisi, mutta olkoon tämä vaikka joululahja itselleni..

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 09.12.07 - klo:00:52 »
Kertoilkaahan sitten Diorin Forever-meikkivoiteen käyttäjät, kuinka kauan tuo puteli käytössä kestää, kun olette ehtineet saada käyttökokemusta pidemmältä ajalta. Vaikuttaa mielenkiintoiselta tuotteelta, mutta se 20 millin pullo tuntuu niin huijaukselta... Maksaisin siitä meikkivoiteesta mieluummin vähän enemmän, jos saisi edes sen normaalin 30 ml:n pullon. Tuntuu, että joku 20 ml kuluu ihan heti. On niin onnettoman matkakokoisen purnukan näköinen muutenkin.