Minulle kävi vähän samalla tavalla kuin muutamalle muulle täällä, eli mineraalit oli pakko laittaa syrjään talveksi. Kävin hakemassa tilalle Make Up For Everin Face & Body-meikkivoiteen sävyssä 38 Pink Porcelain. Sävy on neutraalihko vaalea, sopiva tällaiselle kalpeanaamalle.
Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni, tosi hyvä talvimeikkivoide. Ei kuivata, ei ole ihan mattapintainen, ei saa huokosia näyttämään jättimäisiltä tai ihoa kamalalta päivän mittaan. En tiedä toimisiko tämä herkästi kiiltelevällä ihotyypillä, mutta talven kuivattamalla iholla mainio tuote. Tämä kuivuu myyjän mukaan vedenkestäväksi, ja kuivumisen tosiaan huomaa, hetken päästä meikkivoidetta alkaa olla hankala levittää. Yksi kerros ei ole vielä kovin peittävä, mutta tätä pystyy levittämään useita kerroksia aina edellisen kuivuttua. Itse olen laittanut tätä jopa kolme kerrosta päällekkäin,ja lopputulos on silti hyvin luonnollinen. Voin todella suositella, tämä on nyt ainakin tällä hetkellä yksi talven luottotuotteistani.