No niin nyt on siis tuo Biothermin Aquaradiance ollut tänään kunnon koetuksella, kun olen juhlinut isin kanssa 8-kymppisiä (minä täytin 20

). Kuuma on ollut, mutta Biotherm on pysynyt kiitettävästi paikoillaan. Nenästä kiiltää hieman, mutta kun painaa paperilla niin hyvä tulee

Kiinnitykseen käytin Lumenen sitä uutta puuteria (kiinteä), mutta tykkään kyllä enemmän irtopuutereista kiinnittäjinä. Kaiken kaikkiaan siis kunnon vastus Helena Rubinsteinin Color Clonelle, jota olen tähän asti käyttänyt. Näin yhden kokeilukerran perusteella en vielä osaa sanoa kummasta tykkään enemmän. HR on ehkä himpun verran kestävämpi ja ei ala niin helposti kiiltämään, tai en oikeastaan tiedä kun on tuota HR:ää tullut vain baarissa käytettyä, niin ei ole siellä sitten tullut pahemmin tiirailtua miten se on pysynyt

Mutta siis, kaiken kaikkiaan Aquaradiance on oikein passeli meikkivoide, jos haluaa kuulasta ja freesiä ilmettä. Vaalein sävy sopii mulle oikein hyvin, eikä ole punertava tai kellertävä mun mielestä, eli ilmeisesti siis neutraali (oon tosi huono erottamaan mikä on punertava ja mikä kellertävä).
Edit. HR:n Color Clone sävyssä 13 shell, on aika paljon kellertävämpi kuin tuo Biothermin 210. HR jättää hitusen matamman pinnan, eikä ala kiiltelemään, niinkuin tuon Biothermin kanssa pääsi käymään. Taidan käydä ostamassa tuon Aquaradiancen, kun se oli niin hyvän tuntuinen. En vaan ikinä saa sitten käytettyä HR:ää pois