Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269506 kertaa)

Poissa Vera

• Hiushörhö
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #420 : 30.12.07 - klo:12:21 »
Tekisi mieli ostaa Mansikkanetistä YSL:n Perfect Touch -meikkivoide, mutta mietityttää vaan, että onkohan tuo sävy 01 Ivory kuinka kellertävä, onko jollain kenties tuo sävy käytössä? Testailin eilen kaupassa 03-sävyä ja se vaikutti aivan liian punertavalta. Toisaalta ihoni ei ole kuitenkaan mikään todella keltapohjainen myöskään, joten onkohan tuo ykkössävy sitten kuitenkin liian kellertävä... Harmi kun Suomessa ei ole myynnissä noita 01- ja 02-sävyjä, niin ei pääse testaamaan. :(

devil

• Vieras
« Vastaus #421 : 30.12.07 - klo:14:36 »
Olen aivan ihastunut Lancomen Color ID-meikkivoiteeseen  :-* Peittää paremmin kuin osasin odottaa. Lemppari ehdottomasti!

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 30.12.07 - klo:15:38 »
^^Mä tilasin mansikkalasta tuon Perfect Touchin ykkössävyn, se on suunnilleen yhtä keltainen kuin se kolmonen on punainen. Ne on aikalailla samaa vaaleusastetta. Tuo on varmaan ihan hyvä sävy, jos omistaa oikeasti keltapohjaisen vaalean ihon. Itse en osannut millään päättää kumpi noista olisi itselle sopivampi, ykkönen sai naaman näyttämään maksavikaiselta ja kolmonen auringossa palaneelta. Hylkäsin sitten koko meikkivoiteen. Sääli sinänsä, tuo Perfect Touch on mielestäni koostumukseltaan parhaimpien kokeilemieni joukossa. Sopivaa neutraalin vaaleaa sävyä ei vain löydy.

Täytyypä vielä kehua Make Up For Everin Face & Bodya. Tässä on aivan loistava kesto, pysyy naamalla ihan muuttumattomana niin hikisen työpäivän kuin baari-illankin. Tykkään kyllä kovasti, harvoin näyttää nassu näin hehkeältä.
1a F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 30.12.07 - klo:18:16 »
No niin nyt on siis tuo Biothermin Aquaradiance ollut tänään kunnon koetuksella, kun olen juhlinut isin kanssa 8-kymppisiä (minä täytin 20  :D ). Kuuma on ollut, mutta Biotherm on pysynyt kiitettävästi paikoillaan. Nenästä kiiltää hieman, mutta kun painaa paperilla niin hyvä tulee  :) Kiinnitykseen käytin Lumenen sitä uutta puuteria (kiinteä), mutta tykkään kyllä enemmän irtopuutereista kiinnittäjinä. Kaiken kaikkiaan siis kunnon vastus Helena Rubinsteinin Color Clonelle, jota olen tähän asti käyttänyt. Näin yhden kokeilukerran perusteella en vielä osaa sanoa kummasta tykkään enemmän. HR on ehkä himpun verran kestävämpi ja ei ala niin helposti kiiltämään, tai en oikeastaan tiedä kun on tuota HR:ää tullut vain baarissa käytettyä, niin ei ole siellä sitten tullut pahemmin tiirailtua miten se on pysynyt  ::) Mutta siis, kaiken kaikkiaan Aquaradiance on oikein passeli meikkivoide, jos haluaa kuulasta ja freesiä ilmettä. Vaalein sävy sopii mulle oikein hyvin, eikä ole punertava tai kellertävä mun mielestä, eli ilmeisesti siis neutraali (oon tosi huono erottamaan mikä on punertava ja mikä kellertävä).

Edit. HR:n Color Clone sävyssä 13 shell, on aika paljon kellertävämpi kuin tuo Biothermin 210. HR jättää hitusen matamman pinnan, eikä ala kiiltelemään, niinkuin tuon Biothermin kanssa pääsi käymään. Taidan käydä ostamassa tuon Aquaradiancen, kun se oli niin hyvän tuntuinen. En vaan ikinä saa sitten käytettyä HR:ää pois  ::)
« Viimeksi muokattu: 03.01.08 - klo:16:34 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 08.01.08 - klo:22:38 »
Täällä taitaa ainakin muutamalla olla käytössä Borghesen Naturale Time Defying Fluid Makeup SPF8. Koska pakkasten takia mun kasvojen iho on alkanut kuivua, niin ajattelin hankkia meikkivoiteen mineraalien oheen. Borghesesta löytyisi ainakin tarpeeksi vaalea sävy, mutta mulla oon muutama kysymys siitä ennen ostoa.

Kuinka peittävää meikkivoide on? Kuinka rasvaista/paksua/ohutta? Sopiiko hyvin kuivalle iholle, kuten luvataan (normaalista kuivaan)? Kuinka vaalea Ivorio sävy on?

Sori, tulipa aika liuta kysymyksiä. Olisi mukavaa, jos joku viitsii vähän tarjota apuaa. :)

Tässä vielä itse meikkivoide:
http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=46840&goChar=B
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 08.01.08 - klo:22:59 »
^Minulta löytyy tuo(kin).

Sävy on hyvin vaalea ja neutraali, yksi parhaimmista vaaleista meikkivoidesävyistä mihin olen törmännyt. Sanoisin, että on vielä hieman vaaleampi kuin Lumenen Double Stayn 0-sävy. Koostumus on ohut ja luonnollinen/puolipeittävä, levittyy nätisti ja sopii varmaan myös kuivalle iholle. Itselle on parempi talveksi kuitenkin Make Up For Everin Face&Body, se on hieman paksumpi ja kosteuttavampi. Borghese saattaa hieman korostaa kuivia kohtia, jos kasvoissa on oikeasti karheutta. Ei kuitenkaan mun mielestä kuivata lisää. Erinomainen meikkivoide kaikin puolin, voin suositella!
1a F ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #426 : 09.01.08 - klo:00:15 »
^Samaa mieltä olen EVS:n kanssa. Todella hyvä, hyvin vaalea ja neutraali sävy tuossa Borghesessa. Useat meikkivoiteet ovat joko liian keltaisia tai liian punaisia, mutta tuo on parhaimpia sävyjä mihin olen törmännyt. Koostumus on ohut/puolipeittävä kuten EVS sanoi, saa joko ihan ohuen ja kevyen lopputuloksen tai sitten kerrostamalla vähän peittävämmän. Levittyy tasaisesti. Itselläni on sekaiho, joka on talvella välillä pintakuiva, joten en osaa siitä sanoa henkilökohtaisen kokemuksen perusteella oikein mitään että sopiiko oikeasti kuivaihoiselle. Tuo ei kuitenkaan ole yhtään sellainen pakkelimainen ja kuivattava kuten esimerkiksi monet sekaihon/rasvoittuvan ihon peittävät meikkivoiteet ovat, joten veikkaan että tuo olisi kuivempi-ihoisellekin ok.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 09.01.08 - klo:07:06 »
^ Onkohan toi sitten mulle jopa liian vaaleaa, kun Double Stay 0 on oikeastaan juuri hyvä sävyltään. En kuitenkaan halua tehdä itsestäni entistä valkoisempaa. Liian vaalea meikkivoide on vähintäänkin yhtä kamalan näköinen, kuin liian tumma (koulussa nähtyä). :P Tätä se on aina, kun joutuu sokkona ostamaan.

Mietityttää vielä toi koostumus, kun iho näyttää vähän hilseilevän (mineraalit eivät juurikaan tuo kuivuutta esiin, mutta Double Stay kyllä)...Pitäisikö kokeilla sitten sitä erittäin kuivan ja kuivan ihon meikkivoidetta? Siitä on tosin vain kakkossävyä, joten onkohan se taas sitten liian tumma. Vaikeaa! :-\

Äh! Vai jatkaakko vain mineraalien kanssa säätämistä, kun ei nää pakkaset varmaan kauaa kestä?
« Viimeksi muokattu: 09.01.08 - klo:09:14 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #428 : 09.01.08 - klo:09:18 »
^ Vielä sellainen huomio, että mulla on tuota meikkivoidetta ivorio sävyssä kahta versioita, normal to oily skin ja normal to dry skin. Normal to oily skin versio on aivan hitusen punertavampaa kuin normal to dry skin (jälkimmäinen siis aivan ihana neutraali sävy mielestäni). Sitä en sitten tiedä mihin suuntaan se dry to very dry skin versio taittaa vai onko yhtä hyvä kuin tuo normaalista kuivan ihon versio. Ja toinen huomio, että nuo ovat nyt mansikkalassa aika hinnoissaan, silloin kuin ostin omani niin maksoivat jotain 10e/ kpl maksimissaan.

EDIT. Nyt kun aloin nuilla leikkimään ja otin pisaran kumpaakiin versiota kämmenselälle, niin ihan kuin tuo normal to oily skin olisi levittynyt aavistuksen paremmin ja ollut myös aavistuksen ohuempaa. Mutta on kyllä myös  hitusen punertavampaakin (tämä sävy/ versio on sellainen mitä olen käyttänyt kesällä enemmän). Tosin tuo koostumus ja levittyvyys saattaa johtua siitäkin, että toinen purkki on ollut kauemmin auki tmv. joten en mene siitä takuuseen. Se kuivan ihon versiohan on sitten "cream" eikä "fluid" niin kuin nämä muut. Olisi kiinnostavaa kuulla siitä kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 09.01.08 - klo:09:31 kirjoittanut Tigru »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 10.01.08 - klo:23:56 »
Kävin hakemassa tilalle Make Up For Everin Face & Body-meikkivoiteen sävyssä 38 Pink Porcelain. Sävy on neutraalihko vaalea, sopiva tällaiselle kalpeanaamalle.
Paljonko toi sun meikkivoitees muuten maksoi? Aika hieno mainospuhe täytyy sanoa ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 11.01.08 - klo:02:51 »
Minä olen käyttänyt tuota Lumenen uutta Double Stay -meikkivoidetta rasvaiselle/sekaiholle. Olen kyllä aika pettynyt. Sävy on oikea, mutta muuten aika huonoa tavaraa. Ei peitä oikein mitään, levittyy jotenkin oudosti, purkki on liian kovaa muovia (vaikea puristaa) ja tätä menee tosi reilusti joka kerta. En osta uudelleen, vaikka sävy olikin hyvä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Laurie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #431 : 11.01.08 - klo:09:16 »
^Samaa mieltä tosta meikkivoiteesta, mulla myös rasvaiselle/sekaiholle. Purkki on niin kovaa muovia, että joudun sormet punaisina puristaa sitä ja ravistella saadakseni sieltä mitään ulos. Ja siellä kuitenkin vielä on sitä tavaraa, odotan vaan sitä kun se loppuu. Ja tosiaan sitten kun sitä meikkivoidetta sieltä saa ulos, niin sitä tuppaa tulemaan aina ihan liikaa. Putkilo ei ole myös helpoimmasta päästä leikata auki, kun ajattelin siirtää ainakin jämät sieltä sitten johonkin toiseen purkkiin. Tän meikkivoiteen peittävyys on myöskin aika olematonta. Noh, sain joululahjaksi, mutta itse en myöskään tota ostais.
common mistakes and nice intentions

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #432 : 11.01.08 - klo:21:53 »
Kävin hakemassa tilalle Make Up For Everin Face & Body-meikkivoiteen sävyssä 38 Pink Porcelain. Sävy on neutraalihko vaalea, sopiva tällaiselle kalpeanaamalle.
Paljonko toi sun meikkivoitees muuten maksoi? Aika hieno mainospuhe täytyy sanoa ;)

;D Noh, kerrankin on tullut löydettyä jokin luottotuote edes talviajalle, niin täytyyhän sitä mainostaa. Eipä ollut mikään ihan halpa, normihinta taisi olla joku päälle 35 euroa, mutta sain samalla jonkun leimakortin, jolla saa 10% alennusta yli kolmenkympin ostoista ja kymmenen leiman täyttyessä jonkun bonusedun.
1a F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #433 : 12.01.08 - klo:08:21 »
^Samaa mieltä tosta meikkivoiteesta, mulla myös rasvaiselle/sekaiholle. Purkki on niin kovaa muovia, että joudun sormet punaisina puristaa sitä ja ravistella saadakseni sieltä mitään ulos. Ja siellä kuitenkin vielä on sitä tavaraa, odotan vaan sitä kun se loppuu. Ja tosiaan sitten kun sitä meikkivoidetta sieltä saa ulos, niin sitä tuppaa tulemaan aina ihan liikaa. Putkilo ei ole myös helpoimmasta päästä leikata auki, kun ajattelin siirtää ainakin jämät sieltä sitten johonkin toiseen purkkiin. Tän meikkivoiteen peittävyys on myöskin aika olematonta. Noh, sain joululahjaksi, mutta itse en myöskään tota ostais.

Tuota meikivoiteen pakkausta on kuulemma pehmennetty juuri tuon käytön hankaluuden vuoksi. Pehmeämpiä purkkeja alkaa näkyä kaupoissa muistaakseni helmi-maaliskuussa.
Itse muuten tykkään enemmän koostumuksensa vuoksi tuosta toisesta versiosta, levittyy paremmin ja on iholla vielä luonnollisemman näköinen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #434 : 12.01.08 - klo:09:01 »
Kumpikohan noista Lumenen Double Stay -meikkivoiteista kannattaisi valita, kuivalle vai sekaiholle tarkoitettu, kun mulla on kuitenkin pintakuiva sekaiho, joka talvella on välillä tosi kuiva ja keväämmällä ja syksyllä sitten rasvaisempi? Onkohan noissa käytännössä mitään eroa siinä, miten ne iholla käyttäytyy?