Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269325 kertaa)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #435 : 12.01.08 - klo:13:38 »
^ Mul on pintakuiva sekaiho ja ostin ton kuiva/normaali ihon meikkivoiteen. Ei jätä rasvaista tunnetta koska on kevyt ja pysyy suht ok. Mut toisaalta tää ei tartu kasvojen kuiviin kohtiinkaan länteiksi.

Mä en tosin enää tätä osta, koska sitä menee kaksinkertainen määrä normiin verrattuna, kun on niin ohutta.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Kayla

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 12.01.08 - klo:19:38 »
Tartteisin uuden meikkivoiteen mun kuivalle iholle, ja kävin eilen Diorin standillä stockalla. Sieltä suositeltiin Diorskin Foreveriä, sävyssä 010 josta sain näytepurkin mukaan. Testasin sitä tänään, ja väri on kyllä kohdallaan, mutta kuivat kohdat erottuvat läheisessä tarkastelussa. Joku suositteli pintakuivalle iholle Diorskin Eclat Satinia, joten pitää varmaan käydä hakemassa siitäkin näyte.

Mutta sitä vaan mietin, että onko sellaista meikkivoidetta olemassakaan, jonka kanssa kuivat kohdat eivät erottuisi yhtään? Odotanko liikoja? Vai pitäisikö mun meikkivoiteen sijaan panostaa oikein kunnolla ihonhoitotuotteisiin?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 12.01.08 - klo:20:15 »
Mulla Biothermin Aquaradiance tuntuu kosteuttavalta. Mulla on (todella) pintakuiva sekaiho.

Poissa Mindie

• HAIRahtanut
« Vastaus #438 : 26.01.08 - klo:16:46 »
Täällä olisi yksi tosissaan avun tarpeessa oleva tytteli. Olen varsinainen kalkkilaivan kapteeni, ja ihoni on rasvoittuva, pintakuiva,herkkä ja couperoottinen. Lisäksi tukkeutuu  herkästi kaikesta mikä nyt ylipäänsä voi tukkia. Eli siinä on ongelmia kerrakseen ja hyvä meikkivoide olisi hakusessa. Suosin luonnollista jälkeä, ja saisi kestää hyvin, koska yleensä mulla ei meikkivoiteet hääviin pysy. Toivottavasti joku osaa auttaa  :)
« Viimeksi muokattu: 26.01.08 - klo:16:55 kirjoittanut Mindie »
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein

Poissa pinkfrank

• HAIRahtanut
« Vastaus #439 : 26.01.08 - klo:19:49 »
^Jos vaan pystyt ulkomailta tilaamaan, niin mineraalimeikkeihin suosittelen tutustumaan! Herkälle iholle mainioita, peittävät hyvin ilman pakkelikerrosta, vaaleita sävyjä löytyy yllin kyllin, pysyvyys on huippu sekä tukkivuus on aika mitätöntä.

Poissa utas

• Haiven
  • *
« Vastaus #440 : 14.02.08 - klo:23:14 »
Onkohan olemassakaan peittävää,mineraali öljytöntä, silikonitonta,ihoa tukkimatonta,luonnollisen lopputuloksen antavaa meikkiVOIDETTA? Jotenkin en osaa niitä mineraali puutereita käyttää. :-[

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #441 : 14.02.08 - klo:23:33 »
^ Voidemaiset meikit (meikkivoiteet siis) ovat kuulemma yleensä todella huonoa kuraa jos niissä ei ole silikoneja, näin olen täällä ainakin kuullut sanottavan. Itse ehkä ottaisin sellaisen, josssa se silikoni on sitten vähän vähemmissä määrin edustettuna niin jälki pysyy siistinä ja levittyykin iholle hyvin.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #442 : 15.02.08 - klo:10:36 »
Lainaus
Onkohan olemassakaan peittävää,mineraali öljytöntä, silikonitonta,ihoa tukkimatonta,luonnollisen lopputuloksen antavaa meikkiVOIDETTA?

Yksi mikä täyttää muut ehtosi paitsi että se ei ole yksin käytettynä kovin peittävää: Dr. Hauschkan meikkivoide. Lopputulos on mielestäni tosi kaunis ja luonnollinen. Saman sarjan peitekynä toimii kaverina niille alueille mihin tarvii enemmän peittoa kuin tuo varsin kevyt meikkipohja antaa.

Poissa utas

• Haiven
  • *
« Vastaus #443 : 16.02.08 - klo:20:37 »
Kiitoksia näistä vastauksista. Mutta mites nämä meikkivoiteet, kuten Nvey Eco tai Coleur Caramel käyttäytyy naamalla? Mainostavat olevan peittäviä ja luonnollisia. Ja saa vielä Suomesta.

Poissa Nauru

• Haiven
  • *
« Vastaus #444 : 19.02.08 - klo:17:34 »
Mulla on ollu käytössä mm.Lancomen Teint Idole Ultra,Diorin Fluide,YSL:n sivellinmeikkivoide,Biothermin Sense Matte ja Aquaradiance,Lumenen Matt Touch ja Rubinsteinin meikkivoiteet.Mun sekaiholla toimii parhaiten Rubinsteinin Color Clone(käytössä sävy 13 shell).Tuo peittää just sopivasti eikä korosta ihon kuivia kohtia.Rasvoittuminenkin näyttää pysyvän tällä  kurissa,vaikka tuoteselosteessa ei semmosta luvatakaan.Color Clonen "serkku" Sensual Clone on ollut myös käytössä,en tykänny yhtään..Näin talviaikaan 13 shell on aavistuksen liian tumma.Muistelen,että Color Clonesta on ollut myynnissä vielä vaaleampi sävy 11 porcelain(?).Täällä Rovaniemen suunnalla tuota ei ole valikoimissa,löytyykö muualta?Ostan sen heti kun löydän...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 19.02.08 - klo:17:43 »
^ Kannattaa kyttäillä strawberrynetin valikoimia, jos sinne joskus tulisi. Nyt siellä ei ainakaan ollut, kävin juuri katsomassa. Mansikkanetistä saa tuotteita halvemmalla ja ilman postareita. :) Nettiostamisen puolelta löytyy lisää, jos kiinnostaa. Kannattaa kokeilla myös laittaa hakuun tuo vaalea sävy, jos löytyy tuloksia, niin silloin sitä varmaan on myös jossain myynnissä.

Poissa Nauru

• Haiven
  • *
« Vastaus #446 : 26.02.08 - klo:18:48 »
No niin tuo kaipailemani HR Color clonen sävy 11 porcelain löytyi,mutta eipä lähtenytkään mukaani...eli muillekin tiedoksi,että sävy 11 ei ole 13:sta(shell) vaaleampi...11 on aavistuksen keltaisempi.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 26.02.08 - klo:19:23 »
^Mun mielestä sävy 13 shell on jo aika keltainen (itsellä tuo). Eikös tuo 11 ala sitten jo olemaan tosi keltainen?

Poissa Nauru

• Haiven
  • *
« Vastaus #448 : 26.02.08 - klo:22:01 »
juu onhan se,omaan naamaani sitä en laittaisi.Harmi kun tuo 13 on aavistuksen liian tumma nyt kun iho on kalpeimmillaan..vaikka se sulautuukin loistavasti.Kaulan iho näyttää kauempaa katsottuna paljon vaaleammalta.Muuten Color clone on kyllä mulle täydellinen meikkivoide.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 27.02.08 - klo:21:00 »
Mullakin Color Clone on HG-meikkivoide. Mainoslauseen mukaan- kuin toinen iho  :)