Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268030 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #465 : 11.03.08 - klo:15:11 »
^Löytyy tuosta Clarinsista montakin keltapohjaista sävyä, kannattaa käydä katsomassa. 03 on vaalea keltapohjainen sävy, tummempia löytyy monta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #466 : 11.03.08 - klo:22:17 »
Auringonkukka: Mulla on muistaakseni toi 03 ja se on tosissaan suht vaalea keltapohjainen sävy. Mä kävin tässä välissä ruskettumassa vähän etelässä ja toi on mulle nyt vähän liian vaalea, joten jos kiinnostaa niin voin myydä sen pois... Pistä yv:tä jos kiinnostaa  :)

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #467 : 11.03.08 - klo:22:58 »
Onko kukaan kokeillut sitä Isadoran uusinta meikkivoidetta? Nimeä en muista, mutta jotain lupauksia "täydellisestä ihosta" ja "kuin toinen iho" on mainoksista jäänyt mieleeni. Meikkivoide on lasipullossa. Hakusessa olisi piakkoin uusi meikkivoide, kun Max Factorin lasting performance alkaa loppumaan. Pidän tästä max factorin meikkivoiteesta kovin, peittää hyvin ja jälki on tasaista, mutta mieleni tekisi kokeilla jotakin uutta meikkivoidetta  ;D. Hakusessa olisi siis helposti levittyvä, kosteuttava, suht peittävä ja "puolimatta" eli kaipaisin ihoon hieman elävyyttä ja hohtoa  ::)

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 11.03.08 - klo:23:00 »
^^ Mä kävin tänään testaamassa tuota Clarinsin meikkivoidetta. Sävy 00 oli todella vaalea. Myyjä ehdotti mulle juuri tuota 03:a. Vähän mietityttää, kun mulla on kylmäpohjainen ja melko kuulas iho. Kelle niitä punapohjaisia meikkivoiteita sitten myydään, jos ei mullekaan... Voisin periaatteessa kokeilla tuota, mutta toisaalta ihastuin ajatukseen, että alkaisinkin käyttää jotain sävyttävää päivävoidetta ja peiteaineita. Nyt kun en ole pitkään aikaan käyttänyt meikkivoidetta, se näyttää kasvoilla niin epäluonnolliselta. Jos nyt ei suorastaan hilseile näkyvästi, niin kuitenkin iho näyttää kuivemmalta. Kokeilin sitten tietty myös Clarinsin sävyttävän päivävoiteen vaaleinta sävyä ja sillä tuli kyllä melkoinen feikkirusketus. Noista kahdesta vaihtoehdosta meikkivoide ainakin olisi luonnollisempi ja nätimpi.
« Viimeksi muokattu: 11.03.08 - klo:23:05 kirjoittanut Villis »
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 11.03.08 - klo:23:04 »
Kuinka vaalea vaalea se 03 on? Mä en ole mikään ihan valkoinen (mites sen sanois, nollasävyinen?) mutta en kyllä mikään tummakaan vaan enemmän sitä kalkkilaivan kapteeni-osastoa..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #470 : 11.03.08 - klo:23:12 »
^ no on se aika vaalea, mutta ei todellakaan mikään ihan valkoinen. Tossa on mun naama, sillon kun tuota Clarinsia käytin. Jos ton tuijottelusta olis jotain apua :D http://irc-galleria.net/view.php?nick=-Emml-&image_id=73098122

Ainiin ja Villikselle vielä kommenttia. Tolla Clarinsilla saa tosi ohuen ja luonnollisen lopputuloksen jos haluaa, ainakin meikkivoidesiveltimellä onnistuu. Jos sun iho on hyvässä kunnossa, niin voithan vielä lisätä tuon joukkoon jotain hohdetuotetta. Mulla on harvoin iho ihan hirveän hyvässä kunnossa, mutta silloin kun oli, niin sekoitin tuota Clarinsia ja Lumenen ihonsävynheleyttäjää ja tuli todella luonnollinen ja kuulas lopputulos  :-* Mä suosittelisin kyllä tota Clarinsia/Clarinsia+jotain "lantrinkia" ennemmin...
« Viimeksi muokattu: 11.03.08 - klo:23:17 kirjoittanut epe »

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 20.03.08 - klo:02:04 »
^ Kiitos vinkeistä! Mua todella houkuttaisi ostaa meikkivoidesivellin ja hohtotuotetta, mutta kun itse meikkivoide ei taida sopia. Taisin lopullisesti hyllyttää tuon Clarinsin. Levitin eilen testeristä vähän suuremmalle alueelle sitä 03:a. Kotiin tultua näytti aavistuksen liian lämpimältä sävyltä, ja muutaman tunnin kuluttua huomasin, että on kuivannäköisiä länttejä kasvoissa. Ei siis ehkä kuitenkaan ihan sopiva tälle iholle. Alan epäillä, ettei mikään vähänkään nestemäinen meikkivoide ole. Perusvoiteen, peitevoidepaikkailun ja irtopuuterin yhdistelmällä iho näyttää kivemmalta ja voi paremmin kuin toistaiseksi minkään meikkivoiteen kanssa. Siis niitä kuivia kohtia ei käytännössä huomaa lainkaan noilla normaalirutiineilla, vasta meikkivoide korostaa ja pahentaa niitä.
« Viimeksi muokattu: 20.03.08 - klo:02:50 kirjoittanut Villis »
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

.mansikka.

• Vieras
« Vastaus #472 : 22.03.08 - klo:03:45 »
Mä oon jämähtänyt käyttämään Max Factorin Lasting performancea. Olisikohan olemassa mitään vastaavaa/yhtä peittävää kuin tuo on, mutta joka ei ehkä näyttäisi niin paksulta/pakkelimaiselta naamassa? Peittävyyshän tuossa on ihan loistava mutta tuntuu kamalan 'raskaalta'

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 22.03.08 - klo:17:58 »
Mä olen myös ihastunut tuohon Clarinsin True Comfort Foundationiin. Se on nyt testattu Hongkongin hikisessä ilmastossa, ja täytyy sanoa, että se toimi kuin unelma! Todella kuultava mutta tarpeeksi peittävä lopputulos, pysyy muuttomattomana iholla hikisissäkin olosuhteissa, eikä kuivata ihoa yhtään! Voidetta ei tarvitse laittaa paljoa tarpeeksi peittävän lopputuloksen saamiseksi. Aiemmin pidin Biothermin Sense Aquaradiancea parhaana meikkivoiteena omalle iholleni, mutta kyllä Clarins on nyt ajanut sen ohi rytinällä!!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

PinaColada^

• Vieras
Vs: Meikkibongauksia
« Vastaus #474 : 26.04.08 - klo:16:53 »
Onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla Vichy-sarjan uutta Normateint-meikkivoidetta? Se on tarkoitettu epäpuhtaalle ja rasvoittuvalle iholle, ja sen pitäisi kestää valumatta. Ei kuulemma tuki ihohuokosia ja aurinkosuojakin löytyy, SK-20. Itse meinasin testata kyseisen mekkivoiteen mahdollisimman pian, kuulosti sen verran hyvältä  :D.

Apteekissa ei vaan ollut saatavilla mukaan otettavia näytteitä, joten jäin vielä miettimään oikeaa sävyä (joita löytyy 6 erilaista). Esitteessä sentään on sävykartta. Jos joku on jo ehtinyt testailla tuotetta, onko sävy Ivory tosiaan tummempi kuin Alabaster ja Opal, vaikka sävykartassa Ivory tuleekin heti vaaleimman vaihtoehdon eli Porcelainen jälkeen?

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 29.04.08 - klo:21:29 »
Kokeilin juuri Avonin meikkivoidenäytettä, ja ällötti jo siinä vaiheessa kun avasin näytteen. Tuossa meikkivoiteessa on tosi kummallinen tuoksu.  :-X Oli minusta aika ohutta ja levittyi huonosti, kiilteli iholla ja peittikin surkeasti. Tuossa näytteessä oli myös minun iholleni ihan liian keltaiseen taittava väri. Osasinkin jo olettaa, että tuo meikkivoide on kuraa.  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Nyyti

• Vieras
« Vastaus #476 : 30.04.08 - klo:09:16 »
Minkälainen on sitten Clarinsin True Radiance Foundation? Onko kellään juureksella kokemusta tästä?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 30.04.08 - klo:12:41 »
^Ohut, öljytön, valoataittava, ei kovin peittävä. Kevyenä kesämeikkivoiteena olen tykännyt. :)

Nyyti

• Vieras
« Vastaus #478 : 30.04.08 - klo:12:55 »
Mitä sävyä olet itse käyttänyt?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 30.04.08 - klo:14:04 »
03 Soft Ivory ja nimenomaan kesäkäytössä, talveksi tuo olisi aivan liian tumma.