Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 268440 kertaa)

Nyyti

• Vieras
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #480 : 02.05.08 - klo:20:32 »
^Ostin tänään tuon 03-sävyn. Minulle ei ole ollenkaan liian tumma sävy, en usko että se olisi talvellakaan. Hitusen tummempi kuin oma ihonsävyni, mutta näin kesää vasten siinä on hyvä olla ihon päivettymisen varaa. 01- sävyä testasin ja se oli aivan liian vaalea minulle.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 06.05.08 - klo:12:03 »
Yksi kysymys vielä tuosta Clarinsin True Comfort Foundationista: Eli ymmärsin aiemmin lukemastani että sävy 03 on suht vaalea ja keltapohjainen mutta voisiko joku tarkentaa vielä että taittaako se neutraaliin/oranssiin/tms.?
Kuulostaa muuten ainakin kuvauksensa perusteella kokeilemisen arvoiselta, mutten haluaisi hinnankaan takia riskeerata turhaan.Ainakaan googlettamalla en kuvaa löytänyt.
 Ihonsävyni on sen verran hankala että harvat meikkivoiteet sopivat.

Poissa Noanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #482 : 06.05.08 - klo:12:41 »
^ Mun mielestäni tuo on aika neutraali. Minulla on neutraali, vähän kellertävä iho ja tuo sulautuu tähän ihonsävyyn oikein hyvin.

(Muuten en kyllä tykännyt True Comfort Foundationista. Sitä on täällä kehuttu aika kevyeksi ja kuivalle iholle sopivaksi mutta mulle se oli silti liian tymäkkää, kuivatti ihoa ja jämähti kuiviin kohtiin rumasti.)
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #483 : 06.05.08 - klo:14:15 »
^
Ok, kiitos Noanna. Saattaa sävyltään soveltua siis minullekin. Tuo kuivattavuus on kyllä sitten huonompi juttu. Pitää varmaan ensin käydä hakemassa näyte ja katsoa miten oma ihoni reagoi.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 07.05.08 - klo:12:15 »
Mulla ei kyllä ainakaan kuivattanut, päinvastoin levittyi tosi kauniisti kuivien kohtien yli talvella (toissatalvena, kun oli oikea talvi). Kannattaa levittää sormin, itse ainakin sain siten kauneimman lopputuloksen. Tuo on aika peittävä meikkivoide eli mikään ihan kevyt se ei ole mutta koska poskeni punottavat pakkasessa niin talvikäyttöön tuo on ollut minulle loistava.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Noanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #485 : 07.05.08 - klo:20:38 »
Joo, voisi kai tähän lisätä että mulla tosiaan "epänormaalin helposti" meikkivoide kuivattaa ja jymähtää niihin kuivempiin kohtiin. Se mulla onkin ikuisena ongelmana, löytää kevyt mutta edes vähän peittävä meikkivoide :-\.
1bFii, pituus hiukan yli bsl. Toiveena terveet, pehmeät, pitkät ja pörröiset hiukset.

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #486 : 10.05.08 - klo:22:08 »
Mulla olis nyt hakusessa hyvä meikkivoide joka peittäis,mutta ei jättäis sellaista pakkelinaamaa...
Ajattelin ostaa joko Loreal infallible tai Diorskin Icone meikkivoiteen,oisko jollain käyttökokemuksia tai suosituksia yms?Haulla ei ainakaan Iconesta löytynyt paljon tietoa :-\
« Viimeksi muokattu: 10.05.08 - klo:22:12 kirjoittanut Lettunen »

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 10.05.08 - klo:22:33 »
^ Miten vaaleaa / tummaa sävyä haet? Biothermin Aquaradiance ja Diorskin Forever on ainakin suht peittäviä. YSL:n Perfect Touch tekee myös luonnollista jälkeä, mutta on kevyempi kuin edelliset.

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #488 : 11.05.08 - klo:11:00 »
no sellasta suht tummaa meikkivoidetta,Iconista sävy 040

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 11.05.08 - klo:21:14 »
Olen kokeillut muutaman kerran Clarinsin True Radiance Foundationia. Levittyy aika hyvin ja peittääkin, vaikka on kevyt voide. Kuitenkin kulmien välissä oleva iho on hilseillyt kuivuudesta. Eli minulla ainakin tarvitsee tehokkaan kosteutuksen, vaikka onkin kevyt voide. Mineraalit ovat sopineet minulle paremmin, mutta teki mieli kokeilla perinteistä meikkivoidetta, kiireaamujen pelastus.

Poissa koh-i-nor

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #490 : 12.05.08 - klo:10:22 »
Mun on nyt pakko kehua Max Factorin Colour adaptia lisää ja lisää. Oon tehnyt eilen aamulla juhlameikin äitienpäivää varten, ollut lounaalla, konsertissa, kävelyllä, paennut tulipaloa ja nukkunut vieraassa paikassa meikit naamassa. Ja pohja on edelleen kunnossa. Ei tää iholle ole hyväksi, mutta on se kiva ettei nenä ja leuka kiillä vaikka asunto haiseekin pahasti savulle - asiat tärkeysjärjestykseen  :P
Of all the things I've lost I miss my mind the most.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #491 : 12.05.08 - klo:12:04 »
Olisin itsekin kiinnostunut kuulemaan Diorin Iconesta kokemuksia. Tätä tuotetta on paljon kehuttu, olisi kiva tietää pitääkö kehut paikkansa. Kädenselkämykseen kokeiltuna tuntui aika tavalliselta silikonimössöltä, joten en ole toistaiseksi vielä ostanut...

Poissa Karamelli

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 12.05.08 - klo:22:17 »
^ Mä tykkäsin Iconesta alkuun kovasti, mutta kesällä mun sekaihollani alkoi aina ikävästi "sulaa" otsasta, nenästä ja leuasta. Ei ollut mitenkään kivan näköistä ja puuteri ( ei tietenkään) auttanut ja silloin tulee aika maskin oloinen voide kasvoille kun tuohan tekee puuteroidun pinnan.

Joten edelleenkin siis ihmettelen, miten tuo VOI olla rasvaiselle iholle tarkoitettu. Mun mielestäni sopii normaali/kuivempi-ihoiselle paremmin  :)
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #493 : 20.05.08 - klo:08:17 »
Osaisiko joku sanoa onko Diorin Foreverin sävyä 021 odotettavissa Mansikkalaan? Just mun säkää, että tätä sävyä ei ainakaan tällä hetkellä siellä ole? Onko joku joskus bongannut vai odotanko turhaan?

Misku

• Vieras
« Vastaus #494 : 20.05.08 - klo:17:09 »
Käytän Hydra Dropsia, mut mulla on niin paha punastumisongelma, että posket ja nenä helottaa tulipunasina heti, kun oon päässyt ihmisten ilmoille. Muuten Hydra Drops on ihan prima.
Eli siis hakusessa kohtuuhintanen ja suht peittävä meikkivoide.