Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269304 kertaa)

devil

• Vieras
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #495 : 02.06.08 - klo:14:57 »
Osaiskos kukaan suositella jotain hyvää mattapinnan jättävää meikkivoidetta? Nyt on käytössä Lancomen Color ID ja se ei kyllä näillä keleillä enää mene.. Sulaa ja alkaa kiillellä heti.

Ninna

• Vieras
« Vastaus #496 : 02.06.08 - klo:16:11 »
Mä taas haluaisin suosituksia mahdollisimman pitkäkestoisesta, hieman peittävästä muttei kuitenkaan liian paksusta meikkivoiteesta. Diorin Forever ei esimerkiksi mulle käy vaikka muuten ihana onkin.. t-alue alkaa helposti kiiltää melko voimakkaasti ja meikki ns. sulaa iholle. Estee Lauderin Double Wear tällä hetkellä käytössä, jota sekoittelen hohdevoiteeseen.. olis kuitenkin kiva vaihtaa hieman keveämpään meikkivoiteeseen näin kesän tullen :)

Poissa Teresa_82

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #497 : 03.06.08 - klo:13:10 »
^Max Factorin Lasting Performance voisi olla yksi vaihtoehto, se päihittää ainakin minun kohdallani kalliimmat merkit.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 03.06.08 - klo:14:17 »
^^Tai Clarinsin Truly Matte Foundation. Käytin tätä viime kesänä ja kesti älyttömän hyvin hikoilua, piti t-alueen mattaisena. Aika peittävä mutta silti luonnollisen tuntuinen. SPF 15. Myös kalkkilaivan kapteeni -sävy. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #499 : 03.06.08 - klo:18:03 »
Nyt on kokeiltu Icone,oon ollu tyytyväinen lopputulokseen,mutta hintansa nähden odotin parempaa.
Seuraavaks haluisin kokeilla Yves Sait Laurentin sitä sivellinmeikkivoidetta,onko jollain kokemuksia tästä?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #500 : 03.06.08 - klo:18:10 »
^ Systeemi on muuten kaiketi hyvä, mutta täällä on harmiteltu sävyjen tummuutta. Suomessa myytävistä sävyistä vaalein on 4 ja se on aivan liian ruskea monille kalpeille kaunottarille. Ainakin itselleni on todella tummaa.
Aasiassa myydään vaaleampia sävyjä (Mansikkanetistä löytyy), mutta ne ovat erittäin keltapohjaisia.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #501 : 03.06.08 - klo:19:59 »
YSL:n sivellinmeikkivoiteen vaalein sävy on todella punakka ja nelossävy varmasti liian tumma kalpeanaamalle. Itse ulkoilen niin paljon, että olen ottanut tuon em. sävyn käyttöön, vaikken paljoa rusketukaan. 4-sävyä kannattaa kokeilla ihan kunnolla testeristä, koska siveltimeen kuivahtaneena se vaikuttaa paljon tummemmalta. Meikkivoide peittää suht hyvin punaisuutta, mutta on kuitenkin todella luonnollisen näköinen. Jos tätä löytyisi vaaleampaa sävyä niin käyttäisin varmasti ympäri vuoden.

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 05.06.08 - klo:19:02 »
Kumpi teidän mielestä on peittävämpää, Biothermin Sense Aquaradiance vai tuo Clarinsin True Comfort? Hain tänään näytteen tuosta Biothermista ja on kyllä aivan ihanaa tavaraa, mutta mansikkanetissä taasen näyttäisi suht halvalla saavan Clarinsia ja kun monet sitä täällä ovat hehkuttaneet, niin ajattelin, että josko sittenkin tilaisi sen. Niin harmi ettei tuota Biothermia tunnu löytyvän yhtään mistään nettikaupasta :-\ Ja tosiaan en kehtaisi enää mennä ruikuttamaan näytettä vielä Clarinsistakin, niin siksi kyselen, että mitä mieltä te olette näiden kahden peittokyvystä. :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #503 : 06.06.08 - klo:17:48 »
Minulla on sellainen muistikuva, että Biotherm olisi peittävämpää... mutta tosiaan vain muistikuva.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #504 : 09.06.08 - klo:09:35 »
Onko kellään ehdotuksia/kokemuksia oikein kellertävästä (lämpimästä sellaisesta) pohjasta? Olen viime aikoina ostanut useammankin meikkivoiteen mutta kaikki näyttävät enemmän tai vähemmän vääriltä tai jos sopiva keltaisuusaste löytynyt on tuote ollut liian vaalea eikä tummempaa vastaavaa ole edes samasta sarjasta löytynyt. Lorealin True Match W3 on ollut luottomeikkivoiteeni mutta se kuivattaa toisinaan liikaa joten se tarvitsee ehdottomasti kaverin, en tiedä jäisikö kesän aikana myös liian vaaleaksi. Niin ja siis, toki olen tajunnut ostaa lämminsävyisiä tuotteita mutta kuitenkin ne näyttää enemmän tai vähemmän vääränsävyisiltä naamaani, olen kuitenkin selvästi keltapohjainen ja lämminkin väritykseltäni. Olisikohan beigehtävä keltainen oikea ilmaisu..

edit: keksin vielä kauheamman kuvailun. Etsin meikkivoidetta joka on keltainen/rusehtava vaalealle iholle ;D
« Viimeksi muokattu: 09.06.08 - klo:09:46 kirjoittanut Auringonkukka »
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 09.06.08 - klo:14:45 »
^ Diorin 100 sävy on ainakin selkeästi keltapohjainen. En tosin osaa verrata Lorealin meikkivoiteeseen, kun en ole sitä testannut, mutta jos selektiivisetkin käy niin Diorin sävy kannattaa tsekata. Tuo sävy löytyy varmaan useista Diorin meikkivoiteista tai ainakin niissä on joku vastaava keltapohjainen, jollei numero ole täysin sama.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 09.06.08 - klo:15:23 »
^ Eivätpä ole nuo Diorin vaaleimmat keltapohjaiset tarpeeksi kellertäviä esim. omalle iholleni. Tuntuvat levitettyinä ennemminkin neutraaleilta, vaikka muuten vaikuttavat kellertäviltä  ??? . Riippuu tietty siitä, kuinka vahvaa keltaisen intensiteettiä kaipaa. Shiseidonilla ainakin on selkeän kellertäviä sävyjä (ainakin ihan vaaleissa).

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #507 : 12.06.08 - klo:17:09 »
Kysäisen suoraan kun en ole ketjussa suositteluja saanut; onko olemassakaan millään selektiivisellä sarjalla hyvää nestemäistä meikkivoidetta jossa ei olisi silikonia tai mineraaliöljyjä? Tai edes sellaista jossa ei ole mineraaliöljyjä?

edit. Olisi kiva löytää jotain vaihtelua mineraalipohjille mutta en halua aloittaa sitä tukkimista taas.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 12.06.08 - klo:17:12 »
Öljyttömiähän löytyy varmaan joka sarjalta, mutta tarkoittaako tuo "öljytön" sitten satavarmasti, ettei tosiaan sisällä mineraaliöljyjäkään??? Maalaisjärjellä ajatellen luulisi, mutta tietääkö kukaan viksumpi paremmin?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 12.06.08 - klo:17:15 »
^ MInä kun olen ymmärtänyt ettei öljyttömyys takaa mineraaliöljyttömyytta mutta en itsekään ole täysin varma joten olisi kiva saada ihan faktaa.