Kirjoittaja Aihe: Meikkivoiteet  (Luettu 269309 kertaa)

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Meikkivoide hakusessa
« Vastaus #525 : 09.09.08 - klo:10:54 »
Olen ennen käyttänyt Lumenen Double Stayta, joka oli tarkoitettu kaikille ihotyypeille. Nykyään Double Stayta taitaa saada kahtena eri versiona, kuivalle tai rasvaiselle iholle. Kumpaakohan mun kannattais ostaa, kun mulla on sekaiho? Veikkaisin, että rasvaisen ihon voidetta, mut haluaisin varmistuksen fiksummilta.  ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #526 : 09.09.08 - klo:21:35 »
^Rasvaisen ihon versio on hieman mattaisempi (tai ainakin pitää ihon paremmin mattaisena) ja normaalista kuivemman hieman kevyempi. Uskoisin kyllä, että se seka- ja rasvaisen ihon versio voi olla parempi jos mattapintaa tahdot.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #527 : 10.09.08 - klo:11:07 »
^ Kiitos! :) Mattapintaa todellakin tahdon, sillä tuolla nykyisellä voiteella otsa ja nenä alkaa loistaa ku kiillotettu kupari jo parin-kolmen tunnin jälkeen. Joten mitä mattaisempi, sen parempi! ;)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 20.10.08 - klo:22:22 »
Mulla on tällä hetkellä käytössä Helena Rubinsteinin ColorClone meikkivoide sävyssä 13 shell. Koostumukseltaan tuo meikkivoide on tosi kiva, mutta tuo sävy on liian vaalea mulle. Löytyykö ko meikkivoiteesta tummempaa sävyä, minkä numeroinen mahtaa olla jos löytyy tummeempaa?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #529 : 20.10.08 - klo:22:40 »
^ Tuo on toiseksi vaalein sävy, joten löytyy muutamia tummempia. Sävyjä taitaa olla Suomessa yhteensä 6, joten vielä on 4 tummempaa saatavilla.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 20.10.08 - klo:22:47 »
^Okei kiitos tiedosta. Täytyy varmaan käydä kaupassa tutkimassa josko ne sävyt sopisivat iholleni.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #531 : 21.10.08 - klo:17:55 »
Hakusessa nyt talveksi uusi meikkivoide. Mineraalit eivät loppujen lopuksi suostuneet toiminaan ihollani joten nyt etsinnässä se Oikea. Ihoni on rasvoittuva, mutta pintakuiva. Paikoittain epäpuhtauksia, jotka erottuvat selvästi sekä poskissa laajenneita ihohuokosia ja vanhoja aknearpia. Olen myös vaalea, sekä keltapohjainen, ennen luottotuotteeni oli se kuuluisa Lumenen 0 vaniljamarenki. Etsin jotain samantyylistä, ei väliä onko selektiivinen vai ei. Pitäisi siis olla peittävä, mutta valoa jonkin verran taittava ja ehdottomasti vaalea keltapohjainen. Pitkäaikainen kesto olisi myös suotavaa.
« Viimeksi muokattu: 08.01.09 - klo:19:51 kirjoittanut witura »
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

NastyBlackie

• Vieras
« Vastaus #532 : 15.12.08 - klo:14:13 »
MaxFactor Color Adapt meikkivoide oli hyvä mutta tekee finnejä. Onko koostumukseltaan samankaltaista tiedossa kellään?

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #533 : 06.01.09 - klo:18:36 »
Joskus kauan sitten oli kyselty Vichy Normadermin meikkivoiteesta. Olen pitänyt omaa ihoani rasvaisena, ja mustapäitä löytyy T-alueelta. Tämä meikkivoide tuntui aluksi mukavan matalta ja kevyeltä. Juokseva koostumus oli kiva levittää. Minulle se ei kuitenkaan sopinut etenkään Normadermin päivävoiteen kanssa, sillä ihon pinta jäi niin kuivaksi ettei meikkivoide levittynyt. Muutenkin meikkivoide tuntui jämähtävän joihinkin kohtiin naamassa, ihotyypissäni taitaakin siis kuitenkin olla ainakin pintakuivuutta. Muutamassa tunnissa otsa kiilsi jo reilusti, sekin saattoi olla oman ihon puolustautumista liian kuivattavaa tuotetta kohtaan. Eli kuvittelisin tämän sopivan reippaasti rasvaisemman ihon omistaville, ja hyvän kosteutuksen jälkeen muutoinkin.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #534 : 06.01.09 - klo:19:23 »
^ Mulla on pintakuiva (varsinkin talvisin) sekaiho, ja tuo Normateint on ehkä parasta meikkivoidetta mitä oon kokeillut. Jos ihossa on tosi kuivia kohtia, niin niihinhän se aika helposti jämähtää, mutta onko sellasta meikkivoidetta olemassakaan joka ei niin tekisi? Normaderm-päivävoiteen kanssa se ei kyllä tule toimeen mullakaan, kosteusvoiteesta jää niin mattainen ja kuiva pinta ettei meikkivoide millään levity. Mutta esim. saman sarjan yövoiteen kanssa toimii.  ;D

Poissa octagon

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 08.01.09 - klo:16:15 »
Lainaus
Pitäisii siis olla peittävä, mutta valoa jonkin verran taittava ja ehdottomasti vaalea keltapohjainen. Pitkäaikainen kesto olisi myös suotavaa.

Pakko suositella Guerlainen  Parurea. Ostin itse siitä muutama vko sitten pintakuivan sekaihon version, ja on kyllä todella peittävä, mutta silti luonnollisen ja valoaheijastavan näköinen. Ainoa vika on järkyttävä hinta.

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #536 : 29.01.09 - klo:20:15 »
Osaisiko joku kertoa, mikä näistä meikkivoiteista on peittävin? Infalliblesta on ainakin sellaista kommenttia, että aika jankkia on. En vain osaa päättää näiden välillä, tarvitsen apua  ;).

L'oreal Infallible
L'oreal True Match
Max Factor Colour Adapt
Max Factor Miracle Touch
« Viimeksi muokattu: 29.01.09 - klo:20:52 kirjoittanut Crystal »
1b F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 29.01.09 - klo:20:17 »
^ Infallible tai Miracle touch on peittävintä. Hirveitä jankkeja molemmat, en kyllä enää omaan naamaani laittaisi. ;D

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #538 : 29.01.09 - klo:20:38 »
^ Infallible tai Miracle touch on peittävintä. Hirveitä jankkeja molemmat, en kyllä enää omaan naamaani laittaisi. ;D

Käyttötarkoitus onkin punastumisen peittoon  ;D. Pitäisi saada vain meikkivoide marketista. Sitten mineraalimeikkien tilailurumba voi alkaa (onneksi) .

Edit. Lumelääke paras lääke :).
« Viimeksi muokattu: 29.01.09 - klo:20:50 kirjoittanut Crystal »
1b F ii

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #539 : 29.01.09 - klo:20:45 »
OT mutta punastumista ei peitä kyllä mikään jankki. Punaisuuden saa hyvin peittoon mutta äkillinen punastuminen kuultaa sieltä pakkelin alta läpi törkeästi.
Hang out the chick habit